فرصت های شغلی فریلنسری خلاق

فرصت های شغلی فریلنسری خلاق! کارشناسان هنگام جستجوی فرصت تجاری مناسب ، توصیه می کنند که اشتیاق خود را دنبال کنید. افرادی که دید هنری دارند ، به راحتی می توانند یک استعداد خلاق را به یک حرفه آزاد پر رونق تبدیل کنند. ممکن است هنرهای سنتی ، مانند سفال گری یا شیشه سازی را ترجیح دهید. با این حال ، می توانید به آسانی یک پیچ و تاب ابتکاری را به یک فرصت عادی تر و آزاد تبدیل کنید و آن را حرفه خاص خود قرار دهید. در اینجا ده ایده برای مشاغل آزاد خلاق ارائه شده است که می توانید با یک سرمایه گذاری اولیه نسبتاً کوچک شروع کنید.

مشاور طراحی دفتر

چاپ کتاب و مهر زنی می تواند بیش از سرگرمی های ساده باشد. آنها اکنون یک صنعت چند میلیارد دلاری را تشکیل می دهند. اگر استعدادی برای چیدمان و طراحی و اشتیاق به ایجاد خاطرات ماندگار دارید ، پس مشاور طراحی دفتر می تواند یک فرصت شغلی پایدار باشد. شما می توانید از طریق یک سایت آنلاین خدمات scrapbooking را به دیگران ارائه دهید ، یا می توانید از استعداد خود برای ایجاد کارت های هدیه و سایر محصولات سفارشی برای فروش مستقیم استفاده کنید.

نویسنده آزاد

نویسندگان بخش بزرگی از جامعه آزاد را تشکیل می دهند. اگر می خواهید به صورت حرفه ای بنویسید ، فراتر از نوشتن نسخه برای بروشور و مقالات مجله فکر کنید. به عنوان مثال ، در نظر داشته باشید که استعدادهای خود را برای کار با نوشتن نسخه های کوتاه و شوخ طبعی برای کارتهای تبریک آنلاین در نظر بگیرید. یا خدمات خود را به افرادی که شما را برای ایجاد دعوت نامه های مهمانی سفارشی استخدام می کنند ، بفروشید .

مشاور رنگ

مشاوران رنگ در مشاغل طراحی داخلی فعالیت می کنند و تقاضا برای خدمات آنها همچنان رو به افزایش است. هر کسی که متوجه شده است که چگونه رنگ می تواند متفاوت تر از آنچه در فروشگاه رخ داده است باشد، مشتری بالقوه است. مشاوران رنگی که از عناصر فنگ شویی برای تأثیرگذاری بر روحیه یک اتاق و ساکنان آن استفاده می کنند ، می توانند پیروان گسترده ای را به خود جلب کنند.

مشاور طراحی آب نما

مناظر چشم انداز یک بخش همیشه پرطرفدار از یک صنعت پررونق است که به فضاهای زندگی در فضای باز و باغ های طراحی شده متمرکز می شود. به عنوان یک مشاور طراحی مناظر ، شما صاحبان خانه و مشاغلی را که می خواهید عناصر آبزی را در فضاهای بیرونی خود به نمایش بگذارند ، راهنمایی خواهید کرد. این ممکن است شامل طراحی آبشارها برای تکمیل مناطق استخر و آبگرم ، استخرها ، چشمه های آب و حیاط خلوت باشد. اگر از فضای خارج از منزل لذت می برید ، با کار با پیمانکاران احساس راحتی می کنید، کار در این زمینه بهترین انتخاب برای شماست.

مشاوره طراحی خانه

فروش خانه از هر زمان دیگری رقابتی تر شده است و این چالش حرفه ای ایده آل را برای افراد رقم می زند. این مشاوران مبلغی خوش قیمت را برای خنثی سازی ، تنظیم مجدد و ساماندهی خانه ها به منظور به حداکثر رساندن جذابیت خود نسبت به خریداران بالقوه می پردازند. نمایندگان املاک و مستغلات مشتری های آشکار این سرویس هستند ، اما همچنین از افرادی که می خواهند خانه های خود را بفروشند بی واسطه تماس دریافت می کنید.

مشاور رسانه های اجتماعی

بسیاری از مشاغل امیدوارند پایگاه مشتری خود را از طریق سایت های شبکه های اجتماعی ، مانند Facebook ، Twitter و SnapChat گسترش دهند ، اما آنها نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. به عنوان یک مشاور رسانه های اجتماعی ، شما می توانید به مشتریان کمک کنید تا مقرون به صرفه ترین وسیله تبلیغ در این سایت ها را انتخاب کنند ، فیلم های تبلیعاتی ایجاد کرده و وبلاگ های شرکتی را پیاده سازی و نگهداری کنید.

هماهنگ کننده مراسم

افراد در این شغل باید فراتر از برنامه ریزی ساده عروسی و سازماندهی کارکردهای شرکت باشند. هماهنگ کننده رویدادهای مدرن یک مدیر پروژه است که می تواند از سیستم عامل های تلفن همراه برای تعامل با مشتریان استفاده کند و می تواند در یک بودجه کار کند تا رویدادهایی را ایجاد کند که سود برای مشتریانی که انتظار بازگشت پول از سرمایه گذاری خود را دارند ، ایجاد کند. هماهنگ کنندگان رویداد همچنین برای ایجاد مهمانی های شام و عاشقانه برای دو نفر و برنامه ریزی برای جشن های به یاد ماندنی استخدام می شوند.

فرصت های شغلی فریلنسری خلاق

طراح جواهرات و مشاور خرید

جواهرسازی

استفاده از سنگهای قیمتی یا کارد و چنگال پیچیده برای طراحی جواهرات راهی فوق العاده برای بیان خلاقیت و کسب درآمد است و فرصت های شغلی شما محدود به فروش گردنبند و گوشواره استاندارد نمی شود. در عوض ، طراحی گردنبندهای سفارشی و یقه های نگین دار را برای موارد دیگر در نظر بگیرید.

یا ممکن است جواهراتی را طراحی کنید که نوجوانان و بزرگسالان می توانند برای وسایل الکترونیکی خود از آنها استفاده کنند. می توانید موارد دلخواه را برای اضافه کردن به تلفن های همراه ، دوربین های دیجیتال و پخش کننده های MP3 طراحی کنید.

طراحی گرافیک

با وجود رسانه های جدید طراحی گرافیک یک گزینه آزاد سودآور است. اگرچه ممکن است زمانی تبلیغات و لوگوهای شرکتی را طراحی کرده باشید ، اکنون می توانید در گرافیک های آنلاین تخصص داشته باشید. به عنوان مثال ، می توانید از تخیل هنری خود برای طراحی آواتارها یا نمایش های گرافیکی افراد برای استفاده آنلاین استفاده کنید. به همین ترتیب ، می توانید کارهای هنری مبتنی بر وب را برای بازی های ویدیویی ، تبلیغات و فیلم های آنلاین طراحی کنید.

مشاوران بازی

فرصت های شغلی فریلنسری خلاق

شرکتها مدتهاست پولهای زیادی را برای افرادی که می توانند برنامه های تیم سازی را برای کارمندان خود ایجاد کنند ، پرداخت کرده اند. بسیاری از همین شرکتها در حال نوشتن چک برای بازی درمانی هستند ، مشاورانی که به کارمندان و مدیران می آموزند چگونه از بازی و تفکر خلاق برای طوفان مغزی بهتر استفاده کنند. مشاوران بازی همچنین در مورد چگونگی استفاده از فعالیتهای سرگرم کننده برای دفع فشار روانی بیش از حد کارگران ، روش هایی را توصیه می کنند. فکر نکنید باید مشتری خود را به شرکتها محدود کنید. همچنین می توانید خود را در برنامه های مدرسه ای قرار دهید که شما را برای ارائه جلسات بازی خلاقانه برای دانش آموزان استخدام می کنند.

بیشتر بخوانید: تفاوت مشاوره و فریلنسری در کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید