سفر به کهکشان موفقیت و ثروت با مهندسی موشک ذهن

انسان موجود خارق العاده ای ست و بخش عظیمی از این عظمت را مدیون ذهن و مغز خود است. فرمانده بی چون و چرای زندگی رو حی و جسمی اش. و هر چه که از آغاز خلقت به پیش آمد دانش شناخت آن را بیشتر یافت. دانشی که مورد توجه همه انسانها در طول تاریخ بوده است. دانش قدرت های ذهنی انسان و به عینیت در آوردن آنها با آموختن تکنیکهایی که براساس پیش نظریات خاص است. این نظریات آشنائی با عملکرد و سازمان ذهن آگاه و نا هوشیار و استفاده از توانائی های باور نکردنی آن است. مهندسی ذهن شامل 5 ستون مبنا هستند که عمارت موفقیت و پیشرفت جامعه بشری روی این ستون ها بنا می شود.

1.برقراری ارتباط با واقعیت های جهان خارج

ذهن شما یک قدرت متافیزیک بی بدیل است که همواره با واقعیتهای خارج از ظرف اندیشه شما، همه آنها که قابل لمس و واقعی هستند ارتباط برقرار میکند تا سیگنال های مثبت را دریافت کرده و آنها را به امواج موفقیت تبدیل کند.

 

2.پذیرش و جذب پیام های رنگارنگ محوطه درونی و بیرونی.

ذهن مانند یک غربال، پیامها و طول موجهای مختلف ناخودآگاهتان و همچنین تراوشات ذهنی و فعالیتهای فیزیکی و ماورائی محیط اطراف شما را جذب کرده و آنها را در خود ذخیره می کند. یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و دائمی که به شما کمک می کند در لحظه فکر کنید و برای خودتان تصمیمات منطقی بگیرید. درست مثل زمانی که می خواهید یک سهم در بازار بورس را بخرید، این ذهن شماست که تمام اطلاعات سیاسی اقتصادی و جسمی و روحی شما و حیطه مربوطه را جذب کرده و در خود ذخیره کرده است.

 

3.پردازش اطلاعات و داده ها بر مبنای فایده مند بودن و تناسب با نظامِ اطلاعاتی اندیشه.

جذب اطلاعات و ذخیره آنها در ذهنتان قدم اول ذهن خارق العاده شماست. اما شگفت آور است که پردازش و آنالیز این اطلاعات آنقدر باورنکردنی انجام می شود که تا کنون هیچ کامپیوتری نتوانسته به سرعت و دقت و کیفیت ذهن برسد. در مورد هوش مصنوعی شنیده ایید؟ بشر مدت زیادی ست که به دنبال ذهن هوشیار مصنوعی ست. اما هنوز نتوانسته هوشی را اختراع کند تا به اندازه مغز و ذهن انسان قدرتمند در پردازش و منظم در طبقه بندی اطلاعات باشد.

 

4.انتخاب داده ها و ساخت تصویرهای ذهنی مطلوب.

شاید نام دیگر آن خیالپردازی، رویا پردازی و به قول امروزی تصویر سازی باشد. آنچه با آن ارتباط برقرار کرده ایید و آنچه موجب شده و مورد پردازش قرار گرفته است، در ذهن شما تصویر سازی می شود. درست مثل تصویری که شما از موفقیت خودتان در بازار تجارت جهانی می بینید.

 

5.ارسال تصاویر به صورت فرمان به ناخودآگاه برای به واقعیت رساندن.

تصویر سازی به تنهایی کافی نیست. شما آنچه را که می خواهید باشید، از موفقیت تا ثروت، از مدیر بودن تا قهرمان جهان بودن، از ماشین آخرین مدل تا خانه های میلیون دلاری، همه و همه این تصاویر باید به واقعیت تبدیل بشوند و این ذهن شماست که این کار را می کند. ارسال تصاویر به دنیای واقعی برای اجرا.

 

مهندسی ذهن ، ابزار سری مدیران موفق و ثروتمندان مشهور و مخترعین صاحب سبک برای کسب قله های رفیع و دست نیافتی موفقیت و ثروت است. مهندسی ذهن نشان دهنده یک قدرت عظیم و شگفت انگیز در ذهن است که توانایی آدمی در تطبیق واقعیت‌ها و جهان بیرونی با پروژه‌ها و طرح‌های ثبت شده در فکر و مغز را نشان می دهد. می خواهید موفق شوید؟ ثروتمند چطور؟ شرکت خودتان را داشته باشید؟ برند خودتان را؟ پس درنگ نکنید، مهندس ذهن خود باشید و سازمان عظیم و قدرت نامحدود آن را مهندسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید