سرگرمی ها چگونه از ما کارآفرینی موفق میسازند ؟

سرگرمی ها چگونه از ما کارآفرینی موفق میسازند ؟ بین سرگرمی و کارآفرینی هماهنگی زیادی وجود دارد! از یک منظر ، تبدیل یک سرگرمی به کسب وکار روشی بسیار رایج برای کارآفرینان مشتاق است که چیزی را که قبلاً نسبت به آن شور و اشتیاق داشته اند را به کسب و کاری موفق تبدیل کنند. یک موضوع مشترک در بین کارآفرینان این است که آنها از سرگرمی خود برای شروع کار به عنوان یک کارآفرین استفاده کرده اند.

از دیدگاه دیگر ، فقط داشتن یک سرگرمی – حتی در صورت ارتباط مستقیم با تجارت شما – می تواند شما را به یک کارآفرین موفق تر تبدیل کند. بسیاری از سرگرمی ها توانایی ارائه مزایایی را دارند که می تواند سطح موفقیت شما را به عنوان یک کارآفرین بهبود بخشد. این 10 سرگرمی نسبتاً ارزان و برای شروع آسان است.

پازل

اخیراً درمورد معماها به عنوان ابزاری برای حفظ سلامت مغز بسیار نوشته شده است! پازل های متقاطع یا حتی تعدادی بازی مانند سودوکو می تواند شما را از یک روز کاری استرس زا رهایی بخشد.

کلمات متقاطع جدول کلمات می توانند عملکرد شناختی را حفظ کنند ، و پازل ها نیز می توانند حافظه را تقویت کنند و مهارت های حل مسئله را ایجاد کنند.

این معماها سرگرمی عالی برای ورزش کردن مغز و همه چالش های ذهنی است که ممکن است به عنوان یک کارآفرین با آن روبرو شوید.

موسیقی

مطالعات نشان داده است كه شواهد مستقیمی مبنی بر یادگیری چگونگی نواختن یك ساز موسیقی و تأثیر بیولوژیكی مثبت بر روی سیستم عصبی كودكان وجود دارد. نواختن ساز می تواند عملکرد تحصیلی کودکان را بهبود بخشد و ضمن تشویق آنها به حضور فعال در مطالعات خود بپردازد.

خبر بهتر این است که این مزایای ابزار موسیقی بیشتر و بیشتر برای بزرگسالان نیز اعمال می شود! اگر می خواهید عملکرد شناختی خود را بهبود ببخشید ، حافظه را تقویت کنید ، هماهنگ تر شوید ، استرس خود را تسکین داده و در مدیریت وقت خود بهتر شوید ، یک ابزار را انتخاب کنید و آن را به عنوان مأموریت خود یاد بگیرید که چگونه بازی کنید.

بازی های ویدیویی

انجام بازی های ویدئویی تا حد زیادی برای حل مسئله (در بازی های مناسب) مزایایی را برای معماها فراهم می کند! اما بازی می تواند در بهبود هماهنگی چشم به شما کمک کند و مهارت های استراتژی خود را مرتباً تنظیم کند و در عین حال به شما امکان تفریح کردن نیز دهد.

اگر بازی های ویدئویی را بصورت آنلاین انجام می دهید و از راه دور با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار می کنید ، این مزیت را خواهید داشت که با آنها معاشرت کنید. این می تواند برای کارآفرینان انفرادی که عموما به تنهایی و بدون فرصت زیاد برای تعامل رودر رو کار می کنند مفید باشد.

در دوزهای معقول ، بازی های ویدئویی می توانند یک سرگرمی عالی باشند و دلیل محکمی را برای گرفتن کنترل در هنگام جستجوی خرابی بعد از کار به شما ارائه می دهند.

دوچرخه سواری

کسب درآمد از دوچرخه سواری

دوچرخه سواری می تواند شما را تندرست تر، شادتر و مؤثرتر کند! یک سرگرمی دوچرخه سواری همچنین می تواند عملکرد قلب شما را بهبود بخشد ، قدرت مغز را تقویت کرده و سلامت کلی شما را بهبود بخشد.

از آنجا که دوچرخه سواری یک فعالیت قلبی عروقی است ، به بدن اجازه می دهد تا آدرنالین و اندورفین آزاد کند! اگر کمی خسته تر باشید ، این افزایش اندورفین ها می تواند شما را هوشیارتر کرده و احساس بهتری در شما ایجاد کند.

به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن مزایای این سرگرمی لازم نیست مانند حرفه ای ها باشید! می توانید با دوچرخه سواری حتی 30 دقیقه چند بار در هفته از این فشارهای فیزیکی استفاده کنید.

یوگا

تمرین یوگا فواید زیادی دارد ، از جمله انعطاف پذیری ، مدیریت درد ، قدرت عضلانی و انعطاف پذیری ، و می تواند وضعیت بدن و تنفس را بهبود بخشد. یوگا همچنین به عنوان روشی عالی برای کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب شما موثر می باشد.

افرادی که به طور منظم یوگا را تمرین می کنند ادعا می کنند که قدرت درونی را افزایش می دهد، که برای کارآفرینانی که به مرور زمان با مشکل روبرو می شوند ، سودمند است.

سرگرمی ها چگونه از ما کارآفرینی موفق میسازند ؟

بیشتر بخوانید: ۵ سرگرمی که می توانید به یک تجارت تبدیل کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید