ساعت خوابتان را با ساعت خواب ثروتمندان تنظیم کنید

خواب یکی از مسائلی است که بی توجهی و نادیده گرفتن آن سلامتی را به خطر می اندازد.

خواب برای افراد موفق کمی متفاوت تر و مهم تر است.

ساعت خوابیدن افراد مشهور با دیگران متفاوت است. به عبارتی میتوان گفت که خیلی کمتر است!

افراد موفق همیشه ترجیح میدهند به کارهایشان برسند تا به خواب شان!

به عنوان مثال «دونالد ترامپ» چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا که در سن 70 سالگی به سر می‌برد و یکی از ثروتمندترین مردان جهان است طی چند دهه گذشته در طول شبانه‌روز فقط 3 تا 4 ساعت خوابیده است.

«آنجلا آرنتس» مدیر فروش اپل اگر در یک شبانه روز بیش از 6 ساعت بخوابد سردرد شدید می‌گیرد و او هر روز پیش از ساعت 4:35 بامداد بیدار می‌شود.

«سرجو مارکیون» مدیرعامل شرکت خودروسازی «کرایسلر فیات» صبح‌ها راس ساعت 3:30 از خواب بیدار می‌شود تا بازار اروپا را بررسی کند. کارمندان او می‌گویند او با کم خوابیدن‌های خود «هشت روز کاری در هفته» را اختراع کرده است.

«ایندرا نویی» مدیرعامل شرکت پپسی که در دانشگاه یِیل تحصل کرده است نیمه‌شب می خوابد و 5 صبح بیدار می شود. او می‌گوید تا به حال بیشتر از 5 ساعت در طول شبانه‌روز نخوابیده است.

«ماریسا مِیر» مدیر عامل شرکت یاهو به 4 ساعت خوابیدن در طول شبانه‌روز شهرت دارد و به طور میانگین در طول هفته 130 ساعت کار می‌کند و با این وجود شرکت او باز هم ورشکسته است. البته خانم میِر در سال 2014 میلادی پس از 20 ساعت بیداری متوالی نتوانست در یک مهمانی شام مهم که مدیران شرکت‌های بزرگ فناوری در آن داشتند شرکت کند.

«ایلان ماسک» مدیر عامل شرکت خودروسازی تِسلا و شرکت فضانوردی SpaceX هفته گذشته در آخرین مصاحبه خود توضیح داد در آستانه معینی از خواب توانایی ذهنی او شدیدا کاهش می‌یابد و بر این اساس میزان خواب و بیداری‌اش می‌بایست به اندازه باشد. او می گوید که به طور میانگین در طول شبانه روز 6 تا 6.5 ساعت می خوابد.

خوابیدن کمتر از 8 ساعت برای «آریانا هافینگتون» بنیانگذار روزنامه «هافینگتون پست» یکی از معتبرترین نشریات آمریکایی امری معمول است و او هر روز هفته به طور میانگین 18 ساعت کار می‌کند. البته از زمانی که خانم هافینگتون تصادف کرد به یکی از قهرمانان شگفت‌انگیز برای نخوابیدن‌های مستمر تبدیل شد.

تمام افراد موفق با کم کردن ساعت خوابشان به مرور زمان، فرصت های طلایی برای انجام کارهای بزرگ را برای خودشان فراهم کرده اند.

شما هم میتوانید همانند افراد موفق این عادت را برای خودتان ایجاد کنید.

یادتان باشد، خواستن توانستن است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید