خودتان را برند کنید!

خودتان را برند کنید! ایجاد یک برند شخصی می تواند کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی برساند. با پیروی از ترکیبی از نکات شخصی در زمینه برند تجاری مانند معتبر بودن ، سازگاری و وبلاگ نویسی، به افزایش شانس موفقیت در حرفه خود کمک کنید.شاید این کار ریسک بالایی داشته باشد اما پاداش آن بسیار بیشتر از ریسک آن است. می توانید قدرتی تأثیرگذار در جهان داشته باشید. سرنوشت شما در دستان شما است.

معتبر باشید:

وقتی صحبت از برندسازی می شود ، اعتبارداشتن بسیار ضروری است. اما معنی آن چیست؟

یعنی خودت باش.

هرکسی کنجکاوی خودش را دارد. شاید به طور تصادفی در میانه مکالمه آواز بخوانید. یا شاید شما واقعاً روش دیگری برای لباس پوشیدن داشته باشید. چیزی در مورد شما وجود دارد که شما را اصیل می کند. و اگر در مورد برندسازی جدی هستید ، اکنون وقت آن است که با کنجکاوی خود کنار بیایید. حقیقت این است که این ویژگی خاص همان چیزی است که شما را در یک سیاره 7 میلیاردی برجسته می کند.

بگذارید خود واقعی شما نشان داده شود.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی برای پرسنال برندینگ استراتژی است که توسط بسیاری از افراد تأثیرگذار استفاده می شود. چرا کار می کند؟ خوب امروز ، شما ممکن است کسی باشید که هیچ صدایی ندارد. اما اگر حداقل به مدت یک تا دو سال به طور مداوم محتوا ایجاد کنید ، در نهایت مخاطب خود را ایجاد خواهید کرد.

دو روش برای نزدیک شدن به وبلاگ نویسی برای پرسنال برندینگ وجود دارد. ابتدا باید وبلاگ خود را بسازید. این استراتژی پرسنال برندینگ به بیشترین کار نیاز دارد اما در نهایت پاداش آورترین خواهد بود.

راشل پارسل با وبلاگ Pink Peonies خود ساخت برند شخصی خود را آغاز کرد. او در وبلاگ خود ، در مورد مد ، زیبایی و سبک زندگی می نویسد. او سالها در فضای وبلاگ نویسی مد بوده و به عنوان یک اینفلوئنسر شهرت یافته است. در نتیجه ، در حال حاضر بیش از 973،000 فالوئر را فقط در اینستاگرام جمع کرده است. او تصمیم گرفت با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با نام خود Rachel Parcell از وبلاگ خود کسب درآمد کند. اما چه چیزی می فروشد؟ مد. برند شخصی او نتیجه داد. چگونه می توانید نتیجه مشابهی بگیرید؟ فروشگاه آنلاین شما دارای یک بخش وبلاگ است. استفاده کنید وبلاگ نویسی برای نام تجاری شخصی یک روش عالی برای ایجاد مخاطب در اطراف شما است و در حالی که از طریق فروش فروشگاه خود درآمد کسب می کنید.

خودتان را برند کنید!

ارائه ارزش

وقتی مردم می گویند ارزش را تأمین کنید معمولاً شبیه کرک است. معنی آن این است: بگویید شما محصولات آرایشی می فروشید؟ می توانید برندی باشید که فقط تبلیغات می کند؟ یا می توانید برند شخصی خود را در جایی ایجاد کنید که فیلم های آموزشی آرایش ایجاد می کنید، مقالاتی درباره سوالات رایج آرایش می نویسید ، و ایده های الهام بخش آرایشی را برای فصول یا رویدادهای مختلف میزبانی می کنید. اگرچه مشتری به خوبی می تواند از برند تجاری که فقط تبلیغات را پخش می کند خرید کند ، اما احتمال خرید آنها از تبلیغاتی که توسط یک اینفلوئنسر ارائه می دهد بسیار ارزش دارد. چرا؟ زیرا آن اینفلوئنسر به آنها کمک کرد و حتی قبل از اینکه آماده خرید باشند چیز جدیدی به آنها آموخت. آن برند در راس ذهن است.

از مرکز توجه خارج شوید

من می دانم که به نظر خلاف ادعا می آید اما دائماً در کانون توجه بودن می تواند لطمه بزرگی به شما وارد کند. بعلاوه ، گاهی اوقات افراد باید کمی دلتنگ شما شوند تا بفهمند که به چه میزان به شما احتیاج دارند. به تیلور سویفت فکر کنید. قبل از اینکه آخرین آلبوم خود را به نام Reputation راه اندازی کند ، نزدیک به یک سال بود که در شبکه های اجتماعی پست نکرده بود. با شروع به شناخت جنبه سمی شهرت ، او کاملاً از کانون توجه خارج شد. هنگام ساخت یک برند شخصی ، متوجه خواهید شد که توجه بیش از حد بار منفی دارد. اشکالی ندارد که هر از چندگاهی از کانون توجه خارج شوید و خود را به عقب برسانید.

خودتان را برند کنید!

سازگار باشید

سازگاری فقط ارسال هر روز در شبکه های اجتماعی نیست. این در مورد متحد کردن نام تجاری و پیام است. آیا همه پست های شما در شبکه های اجتماعی متفاوت به نظر می رسد یا به نظر یکسان است؟ برخی به شما خواهند گفت که شما باید محتوای متنوعی داشته باشید اما حقیقت این است که هرچه از ثبات بیشتری برخوردار شوید ، به راحتی می توانید افراد بیشتری را دنبال کنید.

خالق شوید

مطمئن ترین راه برای ایجاد یک برند شخصی عالی ، خالق شدن است. این که آیا با فروشگاه آنلاین خود ، یک محصول منحصر به فرد یا یک محتوا ایجاد می کنید ؟ بهترین اینفلوئنسرها، خالقین هستند. بنابراین آن فروشگاه آنلاین را راه اندازی کنید ، آن کانال YouTube ایجاد کنید و در واقع متعهد شوید که هر هفته محتوایی را تولید کنید یا مقالات مهمان را در وبلاگ های برجسته بنویسید. پنهان شدن در پشت رایانه و گذراندن تعطیلات آخر هفته خود به تماشای تلویزیون به هیچ عنوان به برندسازی کمک نمی کند.

یک متخصص باشید

هنگامی که تخصصی ندارید ، برندسازی ممکن است سخت باشد. هر اینفلوئنسر جایگاه خاص خود را دارد. اگر فروشگاه اینترنتی فروش ابزار دارید ، باید مطمئن شوید که در کار نجاری ، طراحی مبلمان یا موارد مرتبط تخصص دارید. اگر قطعات خودرو می فروشید ، احتمالاً باید در صنعت خودروسازی تخصص خود را افزایش دهید تا بتوانید ارزش خود را تأمین كنید. روش دیگر برای بررسی این موضوع ، ایجاد یک برند تجاری در حیطه تخصص خودتان است. بگویید که شما پنج سال در یک آرایشگاه کار کردید ، ممکن است یک برند شخصی بسازید که در هنگام فروش محصولات مو ، تخصص خود را در مورد مسائل مو به اشتراک بگذارید.

میتوانید تولید محتوای خودتان رو با کیفیتی استاندارد به تیم پراوش بسپارید:

پیج اینستاگرام شما ، ویترین فروش به ۵۰ میلیون ایرانی فعال

ارزشمندترین دارایی ما برند ماست هر کدام از ما مدیر عامل شرکتی به نام “خود” هستیم . و هر کدام صاحب یک برند شخصی هستیم . بیشتر افراد برای خلق و نگهداری برند شخصی شان برنامه ریزی درستی ندارند . معمولاً تصویری که این افراد در ذهن مخاطب خود ساخته اند با تصویر مطلوب فاصله بسیار زیادی دارد. پراوش با داشتن دوره‌های مختلف برندینگ، بازاریابی و کسب و کار به فعالان حوزه کسب و کار کمک می کند تا برند شخصی خود را به مطلوب ترین و موثرترین حالت ایجاد کند .

در بازار کسب و کار شهر و کشور نفر چندم هستید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید