تاثیر عکس بر روی فروش بیشتر در فروشگاه اینترنتی

اگر تصمیم گرفته اید از قابلیت های گسترده دنیای اینترنت برای کسب درآمده استفاده کنید، باید رازهای پیشرفت در آن را بدانید. فروش اینترنتی امروزه قابل توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شاید شما هم جزء یکی از همین دسته افراد باشید! پس باید با اهمیت عکس و تاثیری که بر روی فروش دارد آشنا شوید.

ما در این مقاله می خواهید درباره این موضوع به صورت کامل برایتان توضیح دهیم.

فرقی نمی کند در کدام یک از پلتفرم های اینترنتی مشغول فروش محصولات تان هستید. به طور مثال اگر در اینستاگرام مشغول به فعالیت باشید یا در تلگرام و حتی در سایت دی جی کالا باز هم به عکس از محصول نیاز دارید.

اهمیت عکس محصول و فروش بیشتر

خودتان را در جایگاه یک مشتری تصور کنید. هنگامی که برای خرید یک محصول شروع به سرچ فروشگاه های اینترنتی می کنید در وهله اول جذب کدام فروشگاه می شوید؟

قطعا جواب شما فروشگاهی است که عکس های حرفه ای و با کیفیتی از محصول در معرض نمایش قرار داده باشد.

شاید با خود بگویید هزینه عکاسی حرفه ای از محصولات زیاد است و توان پرداخت آن را ندارم. اما توصیه ما به شما این است که قبل از هر تصمیمی مقاله ما را تا انتها مطالعه کنید.

یک عکس و هزاران هزار حرف

شاید این جمله را بارها از افراد مختلف شنیده باشید که یک عکس می تواند هزاران حرف برای گفتن داشته باشد. در واقعیت همین است! برخی عکس ها در دل خود هزاران حرف برای گفتن دارند.

شما با یک عکس این توانایی را خواهید داشت که به مشتری نشان دهید چه چیزی می فروشید.

همانطور که بارها برای خودتان رخ داده است می دانید که هر فرد برای خرید محصول ترجیح می دهد آن را ببیند و در ذهنش کاربری آن را برای خود حلاجی نماید.

حال در دنیای مجازی عکس ها می توانند این امکان را برای شما فراهم کنند. هرچه عکس هایی که از محصول تان تهیه می کنید با کیفیت تر باشد و جزئیات را بهتر نمایش داده باشید، مشتری راحت تر ترغیب به خرید می شود.

ویترین مغازه

هر عکسی که از محصول خود منتشر می کنید، در واقع به معرفی کسب و کارتان می پردازید.

پس هر چقدر کیفیت عکس پایین تر باشد، در ذهن مخاطب این موضوع شکل می گیرد که محصول با کیفیتی برای فروش ندارید. آیا شما دلتان می خواهد چنین بلایی سر کسب و کارتان بیاید؟

تمام تلاش تان را به خرج بگیرید تا یک ویترین مجازی زیبا از محصولاتی که دارید تهیه کنید.

آشنایی خریدار با شما

بسیاری از افراد از عکس های آرشیوی که دیگران قبلا آنها را از محصولات مشابه گرفته اند استفاده می کنند. این موضوع باگ های زیادی برای شما خواهد داشت. یکی از این باگ ها این است که مشتری دلش می خواهد با شما آشنا شود. اگر عکس های آرشیوی از شما ببیند این اتفاق نمی افتد و حتی ممکن است تصور غلطی از برند شما در ذهنش ثبت شود.

برای اینکه بتوانید بهتر با مشتری ارتباط برقرار کنید حتما عکس های اختصاصی و با کیفیت از محصول تان تهیه کنید.

بهبود سئو

بسیاری از شما دارای یک سایت فروشگاهی هستید. همانطور که می دانید رتبه سئو اهمیت بالایی در فروش بیشتر دارد. یکی از راه هایی که باعث می شود شما در سئو رتبه بالاتری کسب کنید داشتن عکس های با کیفیت است.

هنگامی که افراد محصولی را سرچ می کنند و با عکس های با کیفیت از آن مواجه می شوند قطعا بیشتر ترغیب به کلیک می شوند. از آن طرف هرچه تعداد کلیک های سایت شما بالاتر رود، رتبه بهتری در سئو کسب می کنید. پس با ساده ترین کار می توانید بر روی بهبود سئوی خود نیز کار کنید.

یک عکس و هزاران فروش

آیا می دانستید با یک عکس می توانید هزاران بار یک محصول را بفروشید. هنگامی که می خواهید محصولی را بفروشید تنها کافیست یکبار برای عکاسی از آن هزینه کنید. سپس بارها از طریق همان عکس با کیفیت که جزئیات لازم داخل آن درج شده است می توانید محصولتان را به فروش برسانید.

البته یادتان باشد شما از عکس تنها در دنیای مجازی استفاده نخواهید کرد. اگر بخواهید کمی کسب و کارتان را گسترش دهید می توانید از همین عکس های با کیفیت استفاده کنید.

به طور مثال برای طراحی کاتالوگ، بروشور، غرفه سازی جهت حضور در نمایشگاه ها و …. بارها می توانید از عکس ها استفاده نمایید.

اگر نگاهی به سایت اپل بزنید خودتان متوجه می شوید تنها عکس ها هستند که حرفی برای گفتن دارند.

شما در این سایت جز تصاویر چیز دیگری برای ارائه نخواهید دید!

چرا باید از پراوش کمک بگیرید؟

تیم پراوش با تجربه چندین ساله در حوزه عکاسی می تواند تمام نیازهای شما را در راستای عکاسی حرفه ای از محصولات برآورده نماید.

افرادی که کسب و کارشان را به ما سپرده اند، شاهد موفقیت های جدیدشان در حوزه فروش شده اند. این را تنها ما نمی گوییم؛ بلکه تکرار پروسه عکاسی برای سایر محصولات یا محصولات جدید عنوان می کند.

در ادامه تعدادی از نمونه کارهای تیم حرفه ای و کاربلد پراوش را مشاهده خواهید کرد.

عکاسی حرفه ای

عکاسی حرفه ای

عکاسی حرفه ای

عکاسی حرفه ای

نتیجه گیری

امروز که تصمیم گرفته اید وقت بگذارید و این مقاله را بخوانید قطعا با هدف بزرگی روبرو بوده اید. اگر دغدغه شما رشد و کسب و کارتان است در این مقاله یکی از راه های رشد آن را عنوان کردیم.

پس تامل را کنار بگذارید و با عکاسی حرفه ای قدم در راه فروش بیشتر محصولات خود بگذارید.

یادتان باشد ما در کنار شما هستیم تا پله پله رشد کنید و یک روز به بزرگترین فروشنده در حوزه کاری خود تبدیل شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

موفقیت شما موفقیت ما خواهد بود.تاثیر

سبد خرید