با یادگیری 5 اصل اساسی آینده مالی تان را تحت کنترل درآورید.

پول یکی از عناصری است که بیشتر از هر عاملی نسبت به آن احساسات به خرج می دهیم. بعضی ها وانمود می کنند که اهمیتی به پول نمی دهند ولی فشار مالی عاملی است که هر روز همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

5 درس اساسی ایجاد ثروتی پایدار را مطالعه کنید و سرنوشت مالی تان را تحت کنترل درآورید.

1.نخستین راه این است که بتوانید نسبت به قبل درآمد بیشتری به دست آورید و تولید ثروت کنید. کس ثروت این است که برای دیگران ارزشمندتر باشید. اگر دارای مهارت، توانایی، ذکاوت و توانایی بیشتر نسبت به افراد دیگر هستید می توانید به ثروتی دست یابید که حتی فکرش را هم نمی کردید.

2.دومین راه این است که ثروتتان را حفظ کنید. یکی از راه های حفظ ثروت کنترل مخارج است. لزومی ندارد بودجه ای برای خود در نظر بگیرید. باید برنامه ای برای مخارج خود در نظر بگیرید.

3. سومین راه افزایش ثروت است. می توانید برای این کار به کتاب های موجود که توسط متخصصان نوشته شده اند مراجعه کنید. در ضمن مربیان مالی خبره ای هستند که می توانند برای امور مالی بلند مدت برنامه ای در اختیارتان قرار دهند.

4. چهارمین راه محافظت از ثروت است. ما باید در تمام زمینه های زندگی اتدا دریابیم بازیگران بزرگ چه می کنند و راه کارها و شیوه های ارزیابیشان را الگو قرار دهیم. یکی از برداشت های نادرست افراد این است که تصور می کنند برای حفظ دارایی هایشان باید پنهان کاری کنند. حقیقت امر این است که بهترین سیاست صداقت است. نیازی نیست دارایی تان را پنهان کنید بلکه از آن محافظت کنید.

5.پنجمین راه لذت بردن از ثروت است. اگر کسب پول برایتان لذتی به همراه نداشته باشد هیچ گاه در بلند مدت آن را حفظ نخواهید کرد. گهگاهی لازم است به خود پاداش های مالی بدهید تا مغز دریابد پول لذت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید