با رابرت کیوساکی میلیونر خودساخته شوید.

رابرت کیوساکی یکی از شناخته شده ترین ثروتمندان خودساخته ای ست که در یک خانواده ژاپنی – امریکایی متولد شده است. او در هاوائی بزرگ شده و از وضعیت مالی متوسطی برخوردار بوده و پس از پایان دانشگاه به تفنگداران دریایی امریکا پیوسته است. و بعد از بازگشت از ویتنام، به این فکر افتاد که وارد دنیای کسب و کار بشود و در سال 1977 شرکتی را تاسیس کرد که برای اولین بار کیف پول مردانه تولید می کرد که مخلوطی از نایلون و ولکرو بود. تاسیس این شرکت سود سرشاری برای او داشت اما در نهایت شکست خورد.

او در 47 سالگی به سرمایه گذاری علاقه مند شد و در سه شرکت کشف نفت، طلا و نقره سرمایه گذاری کرد که دو شرکت اخیر سود سرشاری نصیب سرمایه گذارانش کرده است. در نهایت او با خلاقیت و اراده و هوش سرشارش، به یکی از سرمایه گذاران میلیونر و موفق تبدیل شد. در ادامه نکاتی از او را می خوانیم که هر کدام قانونی ست برای موفقیت، ثروتمند شدن و زندگی بهتر:

  1. با ترسها و تردیدهای خود روبرو شوید، آن وقت دنیایی جدید به روی شما گشوده خواهد شد.
  2. اگر می خواهید به جائی بروید، شخصی را پیدا کنید که قبلا آنجا بوده است.
  3. اشتیاق شما برای رسیدن به خواسته ها، بزرگی رویا و چگونگی برخوردتان با ناکامی ها در طول مسیر زندگی، میزان موفقیت شما را تعیین می کنند.
  4. به خاطر داشته باشید که رویایی بزرگ در سر بپرورانید، مدام بیاندیشید، بر اساس یک برنامه روزانه پیش بروید و گام های کوچک بردارید. این رمز موفقیت پایدار است.
  5. آینده تو به واسطه کاری که همین امروز انجام می دهی ساخته شده است و نه کاری که در آینده انجام خواهی داد.
  6. افراد تهیدست، ناکام و ناسالم، اشخاصی هستند که کلمه فردا را بیش از دیگران استفاده می کنند.
  7. برای پول کار نکنید، بلکه پول را وادار کنید که برای شما کار کند.
  8. رکن اصلی موفقیت صبر و شکیبائی ست و ثروت، تنها یک ایده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید