با اجناس قدیمی پولدار شوید

تا بحال اسم خیابان منوچهری تهران به گوشتان خورده ؟

خیابانی که خانه عاشقان اجناس قدیمی و آنتیک‌ است. مغازه‌های قدیمی که ویترین اکثر آنها را خاک گرفته و پُرند از قاشق‌ها و نشان‌های قجری یا گردنبندها و تسبیح‌های رنگارنگ و ظرف‌های صورتی و سبز و سفید که سر ذوقت می‌آورند. پشت پیشخوان بیشتر این مغازه‌ها فروشنده‌های مسن و موسفید نشسته‌اند.

اما تعداد افرادی که به این خیابان سر می زنند بسیار کم شده است. این خیابان با قدمتی که دارد توریستی به خود نمیبیند و حتی کسی به آنها خیابان منوچهری را معرفی نمی‌کند. هفته‌ها بدون مشتری می‌گذرد. با اینکه این شغل برای کسبه ی این خیابان دوست داشتنی است ولی با این شرایط خسته‌کننده می‌شود. داد و ستد آدم را زنده نگه می‌دارد. آنها اکثرا خودشان را با خواندن کتاب سرگرم میکنند.

همیشه میتوان راهی پیدا کرد که خلاف جهت رودخانه حرکت کرد.

افراد جوانی که این شغل را دوست دارند میتوانند با راه اندازی یک خیابان منوچهری اینترنتی دوباره مشتریان را از سراسر کشور و جهان راهی مغازه هایشان کنند.

این روزها که در عصر ارتباطلات زندگی میکنیم ایجاد یک فروشگاه اینترنتی عتیقه فروشی میتواند پرسود و پر درآمد باشد. چون هنوز افراد زیادی را میبینیم که عاشق اجناس قدیمی هستند و از خرید آنها لذت میبرند.

با قرار دادن عکس ها و فیلم های مختلف از اجناستان میتوانید محصولاتتان را در سراسر جهان در معرض بازدید بگذارید و دیگر لازم نیست منتظر توریست بمانید.

توریست ها همیشه یکی از گزینه های خوب برای فروش بیشتر محصولات بودند.

شما با این کار کمک بزرگی به دانشجوهای رشته های تاریخ شناسی و آثار باستانی و… در سراسر کشور خواهید کرد. انها برای تحقیقات خود دیگر لازم نیست مسافت های طولانی را طی کنند. با خرید و بازدید از یک فروشگاه اینترنتی میتوانند نیازهایشان را برطرف کنند.

بازار داغ نوستالژی راه بندازید و مخاطبین خود را از بخاری چدنی ۱۵۰ ساله گرفته تا چرخ خیاطی و پدالی که در خانه بسیاری از مادربزرگ‌ها بود میخکوب کنید.

با تعریف داستان هر شئ میتوانید طرفداران محبوبی برای آن پیدا کنید.

این شغل را میتوانید در کنار شغل اصلی خود راه اندازی کنید. زیرا زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

فقط کافی است با دنیای مدرن قدم بردارید.

عتیقه فروشی و کسب درامد

البته شاید سوال کنید این کار که به سرمایه ی اولیه زیادی احتیاج دارد. بله این درست است. اما همیشه راهی برای حل مشکلات وجود دارد. شما میتوانید یک بازاریاب حوزه عتیقه فروشی شوید. برای مغازه های خیابان منوچهری یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و با آنها به طور غیر مستقیم وارد همکاری شوید.

برای اینکار نیاز به مطالعه و تحقیق درباره ی مدیریت فروش و بازاریابی دارید که ما در مقاله های آتی برایتان تمام نکات را بیان میکنیم.

پس روزانه ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید