آیا ویژگی‌های یک کارآفرین را دارید؟

آیا ویژگی‌های یک کارآفرین را دارید؟! اگر خصوصیات لازم برای مالک بودن یک کسب و کار کوچک را ندارید ، احتمال دارد که تجارت کوچک شما موفق نشود! علاوه بر ویژگی های شخصیتی ، به محیطی نیز نیاز دارید که اگر می خواهید شغل خود را شروع کنید ، از کارآفرینی پشتیبانی می کند! برخی کشورها مکانهای بهتری برای موفقیت کارآفرینی نسبت به سایر کشورها دارند.

بهترین مکان های جهان برای کارآفرینی

طوفان فکری گروهی

براساس شاخص جهانی کارآفرینی سال 2016 ، ایالات متحده، کشور برتر کارآفرینی در جهان است که خانه رویای آمریکا با ثبت سابقه تاریخی بالای 86.2٪ روی این فهرست قرار دارد! ایالات متحده آمریکا با کانادا با 79.5٪ ، استرالیا با 78٪ و دانمارک 76٪ دنبال می شوند! از این فهرست سوئد با 75.90٪ ، تایوان با 69.70٪ ، ایسلند با 68.90٪ و سوئیس با 67.80٪ قرار دارند. ایالات متحده همیشه سرزمین فرصت ها بوده و ابتکارات شهروندان خود را تشویق می کند.

از مشوق های مالیاتی مشاغل کوچک گرفته تا در دسترس بودن وام های مشاغل کوچک و ثروت گروه های پشتیبانی کارآفرینی ، جای تعجب ندارد که ایالات متحده آمریکا را در این زمینه رهبری می کند.

چرا مردم مشاغل کوچک را شروع می کنند

بسیاری از افراد از انعطاف پذیری که یک تجارت کوچک در اختیار آنها قرار می دهد ، انگیزه می گیرند! آنها ممکن است فرزندان یا والدین سالخورده ای داشته باشند که از آنها مراقبت کنند! حتی ممکن است بخواهند فرزندان بزرگسالی یا والدین سالخورده را در لیست حقوق و دستمزد قرار دهند و یک تجارت خانوادگی واقعی داشته باشند! دلایل زیادی وجود دارد که افراد شروع به کار و اداره یک تجارت کوچک می کنند.

کارآفرینی شخصیت محور است

کارآفرینان آرزوی استقلال و داشتن یک ابتکار عمل دارند که باعث می شود آنها بخواهند از توانایی های ذاتی خود تا حد ممکن استفاده کنند! آنها مایل هستند ساعتهای طولانی کار کنند تا در شغل خود موفق شود و شبانه روزها و تعطیلات آخر هفته کار نمی کنند! سازمان های بزرگ اغلب کارآفرینان واقعی را ناامید می کنند ، زیرا آنها نمی توانند مستقل باشند.

کارآفرینان برای تغییر استفاده از فرصتهای خارجی و برعکس برای مقابله با تهدیدها باید سریع و به طور مؤثر واکنش نشان دهند تا تغییر کنند. اگر کارآفرین قادر به اقدام سریع نیست ، پس از آن تغییر می تواند بر عملکرد و سودآوری تأثیر منفی بگذارد.

ویژگی های اصلی کارآفرینان

یک کارآفرین موفق از ملاحظات شخصی و خانوادگی انگیزه می گیرد.
تمایل به استقلال و حس ابتکار عمل از خصوصیات یک کارآفرین موفق است.
کارآفرینان موفق به سرعت واکنش نشان می دهند تا تغییر کنند.
کارآفرینان روی مشاغل خود متمرکز می شوند.
کارآفرینان موفق بسیار بر موفقیت مشاغل خود متمرکز هستند! کارآفرینان با توجه به اینکه در شرکتهای بزرگ کار می کنند ، با مدیران خود تفاوت دارند ، زیرا کارمندان شرکتهای بزرگ برای سهامدارانی که حتی آنها نمی شناسند مشغول کار هستند.

آیا ویژگی‌های یک کارآفرین را دارید؟

بیشتر بخوانید: استفاده از فیسبوک در ارتقاي مشاغل خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید