استفاده از فیسبوک در ارتقاي مشاغل خانگی

استفاده از فیسبوک در ارتقاي مشاغل خانگی ! فیسبوک با بیش از یک میلیارد کاربر ، پرکاربردترین شبکه اجتماعی توسط افراد و مشاغل است.

در ابتدا ، فیس بوک به عنوان یک شبکه اجتماعی برای دانشجویان در دانشگاه هاروارد شروع به کار کرد و بعداً در کالج های دیگر گسترش یافت. در سپتامبر 2006 ، این شبکه برای همه افراد 13 ساله و بالاتر که دارای آدرس ایمیل معتبری بودند ، افتتاح شد.

از آن زمان ، این شبکه به افراد این امکان را می دهد تا با دوستان قدیمی مدرسه ، خانواده، در خارج از کشور و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند. با این حال ، کاربردهای آن فقط در اجتماعی بودن نیست. از طریق فیس بوک می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و اعتبار تجاری خود را برای دستیابی به بازار خود ایجاد کنید.

کارهای داخلی فیس بوک

بسیاری از افراد از فیس بوک برای سرگرمی ، ارسال اطلاعات ، تعامل با دوستان و خانواده استفاده می کنند. در اینجا یک بررسی کلی درباره چگونگی ساماندهی فیس بوک ارائه شده است:

پروفایل ها ، صفحات و گروه ها

پروفایل های فیس بوک

کاربران پروفایلی دارند که در آن می توانند عکس بگذارند و اطلاعات مربوط به تحصیلات ، کار ، وضعیت تأهل ، علاقه ها و موارد دیگر را وارد کنند.

صفحه پروفایل اصلی کاربران فید خود را دارد ، که شامل مواردی است که آنها ارسال می کنند یا مواردی که توسط دیگران به طور مستقیم روی فید آنها ارسال می شود. موارد قابل تنظیم درست در زیر عکس ، به کاربر امکان می دهد تا به سایر اطلاعات در مورد آنها پیوند دهد ، از جمله “درباره” ، “عکس” ، “دوستان” ، “گروه ها” ، “رویدادها” ، “فیلم ها” و موارد دیگر.

پس از مدل اسنپ چت ، اکنون فیس بوک امکان ارسال “استوری” را به جای یک پست ارائه می دهد. تفاوت در این است که یک استوری فقط به مدت 24 ساعت در دسترس است و بینندگان فقط دو بار می توانند آن را ببینند.

در سمت چپ news feed پروفایل همچنین اطلاعاتی در مورد کاربر ، عکس ها و دوستان است. کاربران می توانند از طریق یک لینک مستقیم یا با کلیک کردن روی نام خود در فهرست بالای صفحه Facebook ، به پروفایل خود دسترسی پیدا کنند.

صفحات فیس بوک

فیس بوک برای تعداد دوستان محدودیت 5،000 تعداد را تعیین می کند ، اما خوشبختانه برای افرادی که می خواهند از Facebook برای ایجاد مشاغل استفاده کنند، “صفحات” را ارائه می دهد. به جای “friends” ، صفحات “fans ” یا “لایک” را ایجاد کرده اند. نویسندگان ، صاحبان مشاغل خانگی و شرکت های بزرگ ، همه از صفحات فن استفاده می کنند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارند و با رهبران و مشتریان خود در تعامل باشند .

گروه های فیس بوک

اگرچه طرفداران شما می توانند درباره پست های صفحه شما اظهار نظر کنند ، اما صفحه ها به آن اندازه ای که برخی دوست دارند تعامل برانگیز نیست. گروه های فیس بوک روشی عالی برای افراد است که بتوانند سرگرمی و علاقه خود را به هم متصل کنند. برای مشاغل ، روشی مناسب برای تعامل با بازار هدف است. بسیاری از کارآفرینان از گروه ها استفاده می کنند یا به سؤالات افرادی که محصولات آنها را خریداری می کنند ، پاسخ می دهند.

استفاده از فیسبوک در ارتقاي مشاغل خانگی

دوستان ، پیروان ، هواداران(Fans) و اعضا

دوستان Facebook

کاربران فیس بوک می توانند با پذیرفتن درخواست دوستی که برای آنها ارسال شده است ، یا با ارسال درخواست دوستی به دیگران ، با دیگران فرندز شوند. با اجازه شما ، فیس بوک می تواند مخاطبینموجود در ایمیل شما را جستجو کند تا افرادی را پیدا کند که Facebook دارند تا بتوانید به راحتی با آنها دوست باشید. یا می توانید از جعبه جستجو در بالای صفحه فیس بوک استفاده کنید تا دوستان خود را پیدا کنید.

فالوورهای فیس بوک

در فیسبوک این امکان وجود دارد که افراد بدون اینکه دوست شما باشد پروفایل و فید شما را ببینند. و اگر کسی شما را دنبال کند ، به این معنی نیست که شما آنها را دنبال می کنید.

طرفداران فیس بوک (Facebook Fans)

افرادی که صفحه شما را دوست دارند ، طرفداران نامیده می شوند. از لحاظ تئوری ، هنگامی که آنها صفحه شما را “دوست دارند” ، مواردی که در آن صفحه ارسال می کنید در صفحه آنها ظاهر می شوند.

اعضای فیس بوک

افرادی که به گروه Facebook شما می پیوندند “اعضا” خوانده می شوند. این اعضا هنگامی که چیزی را در گروه خود ارسال می کنید ، اعلانی دریافت می کنند. گروه ها روشی عالی برای برقراری ارتباط مردم با شما و احساس کنند که بخشی از مشاغل شما هستند.

اخبار ، اطلاعیه ها و مسنجر

شما دو فید دارید:

1) فید پروفایل شما ، که تمام پست های شما را که شخصی و به طور اختصاصی در صفحه شما قرار داده است ، دارد.

2) فید خبری شما ، که پست های دوستان شما را دارد.

اخبار

news feed شما به احتمال زیاد “پست های حمایت شده” نیز خواهند داشت که در واقع تبلیغاتی هستند که برای بازار هدف شما متناسب هستند.

در سمت چپ فید ، پیوندهای سریعی به صفحات و گروههایی که متعلق به شماست وجود دارد. در سمت راست ، اطلاعات مربوط به روزهای تولد دوستان ، استوری های فیس بوک دوستان ، اعلانها و تبلیغات وجود دارد.

صفحه فیس بوک شما نیز فید دارد ، اما فقط محتوای شما را دارد. در سمت چپ ، پیوندهایی به رویدادها ، یادداشت ها و سایر ویژگی های شما وجود دارد که در صورت داشتن ، می توانید فیلم ، خدمات و پیوندی به گروه خود اضافه کنید.

اطلاعیه ها (Notifications)

می توانید در ايميل خود نيز نوتيفيكيشن هاي فيسبوك را دريافت كنيد ، اما اگر در Facebook فعال هستید ، ممكن است تعداد نوتيفيكيشن هايتان بسیار زیاد شود. درعوض ، یک نماد به شکل زنگ در منوی بالا سمت چپ وجود دارد که پاسخ به پست های خود ، موارد اضافه شده به فید ، نظرات گروهی ، درخواست برای پیوستن به گروه و موارد دیگر را به شما اطلاع می دهد. روی زنگ کلیک کنید و لیست کشویی اعلان های اخیر شما ظاهر می شود. روی اعلانی که می خواهید بررسی کنید ، کلیک کنید و به آن منتقل خواهید شد.

در سمت چپ زنگ نمادی است که به شما اين امکان را می دهد تا از پیام های خصوصی دریافت شده مطلع شوید.

پیام رسان

مسنجر، سرویس پیام خصوصی از طریق فیس بوک است.كه در منوی بالا می توانید به آن دسترسی داشته باشید. از طریق تلفن خود ، برای ارسال و دریافت پیام ، باید برنامه پیام رسان را بارگیری کنید.

اگر می خواهید پیامی ارسال کنید ، می توانید به پروفایل یا صفحه شخصی که می خواهید برسید بروید و روی گزینه “پیام” در سمت راست تصویر هدر آنها کلیک کنید.

استفاده از فیسبوک در ارتقاي مشاغل خانگی

ابزارهای فیس بوک برای دارندگان مشاغل خانگی

اکنون که به همه چیزهایی که فیس بوک ارائه می دهد ، آشنايي پيدا کردید ، قدم بعدی این است که بدانید چگونه از آنها برای ساختن شغل خود استفاده کنید. در اینجا ایده ها و راهکارهایی در مورد نحوه استفاده از Facebook برای كسب و كار ارائه شده است.

صفحات فیس بوک

باید یک صفحه فیس بوک داشته باشيد. مانند هر ابزار دیگری که برای دستیابی به بازار خود استفاده می کنید ، بايد برای نحوه استفاده از صفحه Fan خود برنامه ای داشته باشید. مانند صفحه پروفایل كه می توانید عکس و کاور داشته باشید ، در این حالت می توانید از خود و محصولاتتان تصاوير گرافیکی داشته باشید. صفحات فن فوت و فن هايي با محوریت کسب و کار دیگر مانند امکان داشتن دکمه تماس درست زیر عکس كاور شما را ارائه می دهند. این می تواند مکانی برای درخواست طرفداران برای ثبت نام در لیست ایمیل شما ، مشاوره یا بازدید از صفحه فروش شما باشد.

همچنین یک صفحه فیس بوک راهی عالی برای به روز نگه داشتن پیروان شما در مورد آنچه در تجارت شما اتفاق می افتد است. به عنوان مثال ، می توانید پست های وبلاگ یا پیشنهادهای ویژه خود را به اشتراک بگذارید. می توانید فیلم ، عکس یا آموزش های مربوط به شغل خود را به اشتراک بگذارید. می توانید رویدادها (اطلاعیه های حضوری یا آنلاین از طریق فیس بوک) را به صفحه خود اضافه کنید.

شما می توانید با ارتقاء صفحه خود در سایر رسانه های اجتماعی و وب سایت یا وبلاگ خود ، “طرفداراني”را جذب کنید و دیگران را به “لايك”Facebook خود دعوت کنید.

گروه های فیس بوک برای مشاغل خانگی

مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر می خواهند با مشاغلی که از آنها خریداری می کنند درگیر شوند. راهی برای انجام این کار ، بدون نیاز به اضافه کردن فروم به وب سایت خود ، از طریق یک گروه Facebook است ، که در آن می توانید با مشتریان ، و چشم اندازهای خود گفتگو کنید. گروه ها امکان گفتگوي آسان تري را نسبت به صفحات فن فراهم می کنند زیرا اعضا می توانند سوالات یا نظرات را مستقیماً به فيد گروه ارسال کنند بعلاوه ، از آنجا که اکنون فیس بوک تعداد بازدید کنندگان صفحه های شما را محدود می کند ، گروه ها می توانند راهی بهتر باشند.

شما می توانید از بسیاری جهات از یک گروه Facebook برای مشاغل خانگی استفاده کنید. به عنوان مثال ، می تواند جایی باشد که افرادی که محصول یا خدمات شما را خریداری کرده اند با شما و یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بسیاری از کارآفرینان از گروههای Facebook استفاده می کنند که در آن افراد می توانند سؤال کنند ، موفقیت های خود را به اشتراک بگذارند و شبکه سازي کنند.

Facebook Live

از مدتها پیش فیس بوک توانایی بارگذاری ویدیو را داشت ، اما فیس بوک لایو گزینه جدید ویدیویی است. به جای فیلمبرداری و سپس بارگذاری ویدیو ، می توانید مستقیماً در فیس بوک فیلم برداری کنید. چون باعث مي شود كه هنگام صحبت به ماركت خود نزدیکتر شوید. افراد به احتمال زیاد به صاحب مشاغلي اعتماد می کنند که می تواند در ویدیوی زنده ببیند و بشنود. صاحبان مشاغل خانگی می توانند از این ویژگی به روش های مختلفی ، از جمله آموزش های کوتاه ، جلسات پرسش و پاسخ ، مسابقات ، نمایش در پشت صحنه و موارد دیگر استفاده کنند.

رویدادهای فیس بوک برای مشاغل خانگی

می توانید یک رویداد حضوری را تبلیغ کنید و / یا میزبان یک رویداد آنلاین از طریق فیس بوک باشید. نه تنها می توانید به مردم اجازه دهید تا درباره این رویداد بدانند ، بلکه می توانید در فیس بوک نیز در مورد این رویداد صحبت کنید.

به عنوان یک صاحب مشاغل خانگی ، می توانید از رویدادها برای راه‌اندازی یک محصول جدید ، یک رویداد تقدیر از مشتری یا یک جشن (مانند سالگرد مشاغل خود) استفاده کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از نویسندگان برای راه اندازی کتاب خود ، رویدادهای آنلاین فیس بوک را برگزار کرده اند ، که افراد می توانند در یک زمان مشخص برای صحبت با نویسنده به صفحه بیایند.

تبلیغات فیس بوک برای مشاغل خانگی

فیس بوک نیز چند گزینه تبلیغاتی با پرداخت هزینه ارائه می دهد. می توانید پستی را درگیر کنید که تعامل زیادی داشته باشد تا افراد بیشتری آن را ببینند. یا می توانید تبلیغی را برای هر کلیک ایجاد کنید که در فیس بوک اجرا شود. یکی از مزایای عالی تبلیغات فیس بوک نسبت به سایر شبکه های PPC ، مانند گوگل ادوردز ، امکان هدف قرار دادن بسیار زیاد در افرادی که این تبلیغ را می بینند ، است. شما می توانید پیروان خود را بطور خاص یا از طریق جمعیتی مانند جنسیت ، سن ، محل سکونت ، علاقه و موارد دیگر مورد هدف قرار دهید.

تبلیغات در فیدهای خبری و همچنین در سمت راست فید فیس بوک نشان داده می شود.

آیا زمان آن رسیده است که از فیس بوک براي ارتقاي كسب و كار خود استفاده كنيد؟

شما در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی گزینه های زیادی دارید. اولین قانون موفقیت رسانه های اجتماعی در مشاغل خانگی این است که در شبکه هایی که بازار شما استفاده می کند ، قرار بگیرید. با بیش از یک میلیارد کاربر ، اين شانس وجود دارد که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما از Facebook استفاده می کنند و این یک شرط مطمئن برای بازاریابی مشاغل خانگی شما محسوب می شود.

استفاده از فیسبوک در ارتقاي مشاغل خانگی

بيشتر بخوانيد: راهنمای استفاده از فیسبوک در کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید