۸ نکته مهم برای فروش در اینستاگرام(قسمت دوم)

۸ نکته مهم برای فروش در اینستاگرام! همان طور که قبلا نیز بارها اشاره کردیم اینستاگرام از جمله پلتفرم های بسیار کاربردی در پیشرفت کسب و کار و بازاریابی و جذب مخاطب است. در مقاله قبلی 4 نکته اولیه گفته شد. در این مقاله به ادامه نکات می پردازیم:

۸ نکته مهم برای فروش در اینستاگرام

ارائه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام مکان مناسبی برای تبلیغ فروش ، راه اندازی محصول جدید یا کد تخفیف برای پیروان شماست. می توانید اطلاعات تبلیغاتی خود را در عنوان یا در Instagram Stories اضافه کنید و کاربران را به استفاده از پیوند موجود در بیوگرافی خود ترغیب کنید.

اگر از تبلیغات اختصاصی اینستاگرام استفاده می کنید ، می توانید در سایر شبکه های اجتماعی خود تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید تا بازدید از پروفایل تجاری اینستاگرام شما را جلب کند. تبلیغات اختصاصی فقط در اینستاگرام (به عنوان مثال کد تخفیف ویژه برای دنبال کنندگان شما) در میان سایر شبکه های اجتماعی شما ، مخاطبان را ترغیب می کند تا حساب اینستاگرام شما را دنبال کنند تا مطمئن شوند پیشنهادهای آینده را از دست نمی دهند.

مشارکت با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

بلاگر صدف بیوتی

امروزه اینفلوئنسرهای اینستاگرام بخش بزرگی از استراتژی های رسانه های اجتماعی هستند و همچنان محبوب هستند. مصرف کنندگان تحقیقات اخیر از Nielsen نشان می دهد که مصرف کنندگان به توصیه های شخصی بالاتر از تبلیغات تجاری اعتماد می کنند.

بازاریابی اینفلوئنسر فرصتی منحصر به فرد به برندها می دهد تا مخاطبان خود را جذب کنند.

مجموعه ای از پست های اینستاگرامی توسط یک وبلاگ نویس مد با 500000 فالوور می تواند طی 24 ساعت یک سری محصولات کامل را به فروش برساند.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ در اینستاگرام

اگر واقعاً می خواهید برند شما در اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد و مخاطبان کاملا جدیدی را به خود جلب کند ، پس باید به هنر هشتگ تسلط داشته باشید.

هشتگ ها می توانند برای قرار دادن نام تجاری شما در مقابل میلیون ها نفر به طور بالقوه عالی باشند. با این حال ، مهم است که از تعداد زیادی هشتگ در پست های خود استفاده نکنید. انجام این کار باعث می شود پست های شما هرزنامه و کم تلاش به نظر برسند.

باید روی چند هشتگ هدفمند تمرکز کنید. با این کار احتمال مشاهده پست های شما توسط افراد مناسب افزایش می یابد. از این گذشته ، شما فقط کسی را هدف قرار نمی دهید – مخاطبان خاص خود را هدف قرار می دهید.

یک ترفند ساده برای یافتن هشتگ های عالی این است که ببینید اینفلوئنسرها در زمینه کاری شما از کدام یک استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از این هشتگ ها ممکن است میلیون ها پست داشته باشند . بنابراین اگر این هشتگ ها را انتخاب کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که پست شما به خاک سپرده شود. سعی کنید هشتگ هایی را پیدا کنید که توسط اینفلوئنسرها مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار مورد توجه قرار می گیرند. اما مراقب هشتگ هایی باشید که ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند.

به عنوان مثال ، هشتگ # سفر در حال حاضر بیش از 406 میلیون پست دارد.

کپشن جذاب بنویسید

تولید محتوای دهه هشتاد

کپشن یکی دیگر از عناصر جدایی ناپذیر هر پست اینستاگرام است. اگر تصویری جذاب اما کپشن ضعیفی دارید ، ممکن است پست شما خیلی خوب دیده نشود. بنابراین قطعاً باید به آن توجه کنید.

کپشن شما در واقع می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اول و مهمترین ، می تواند مربوط به بیننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

پر بازدیدترین ها

ویدیو های پراوش

هشتگ ها

سبد خرید