یک قدم تا پولدار شدن با این شغل خانگی

خوب همه ما با تعریف مشاغل خانگی آشنا هستیم. و برخی از این مشاغل را می شناسیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده ائید که با یک ورق سمباده، یک قلمو و یک قوطی رنگ لاکی، یک دریل شارژی ارزان قیمت و اندکی ذوق هنری و صبر و حوصله می توانید یک بیزینس پر درآمد داشته باشید؟ چگونه؟ ما به شما خواهیم گفت.

زندگی ماشینی و مشغله های شغلی از یک طرف و بالا بودن قیمت صنایع چوبی از طرف دیگر باعث شده که خیل عظیم علاقه مندان به اسباب و وسایل چوبی نتوانند به علایق خود برسند و یا اینکه سر و سامانی به طراحی و دکور خانه خودشان بدهند. اما چه می شود اگر شما بتوانید این کار را برای آنها انجام بدهید؟ به نظر شما عالی نیست. اینکه با ضایعات چوب قفسه و کمد و لوستر و دکوراسیون طراحی کنید و بسازید و یا اینکه دکوراسیون قدیمی مشتریان خود را نو نوار کنید و مایه آرامش و رضایت آنها شده و درآمد مناسبی کسب کنید؟

پیشنهاد اول – ساخت قفسه و دکور از صندوق های چوبی میوه

به بقالی محل خودتان بروید و همه صندوقهای میوه آنها را به قیمت ارزانی بخرید. آنها را به خانه آورده و با یک فرچه پلاستیکی، از همان هائی که باقیمت خیلی خیلی پائینی در همه فروشگتههای لوازم پلاستیکی پیدا می شوند بشوئید. این کار را در حمام خانه انجام بدهید و آنها را در فضای آزادی مثل تراس، حیاط و یا پشت بام قرار دهید تا حسابی خشک بشوند. سپس با یک ورق سمباده که قیمت ناچیزی دارد حسابی این صندوقها را برق انداخته  و سطح آنها را صاف کنید. کار سختی نیست و شاید هر صندوق 20 الی 25 دقیق بیشتر زمان نبرد. وقتی همه صندقها را سمباده زدید، آنها را کناری گذاشته و تماشایشان کنید. حالا به این فکر کنید که چگونه آنها را کنار هم قرار دهید تا بتواند قفسه ای و یا دکوری زیبا را تشکیل بدهند. مطمئن باشید که شکلهای بسیاری را خواهید داشت که برای انتخاب دجار تردید خواهید شد. بعد از انتخاب فریم مربوطه، آنها را کنار هم چیده و نقاط اتصال آنها را با یک مته مناسب دریل کرده و با پیچ های خودکار کوچک و یا پیچ و مهره های سایز مناسب به هم متصل کنید. راستی فراموش نشود قبل از اینکه پیچها را سفت کنید کمی چسب چوب بین دو صفحه هر صندوق بمالید. این کار را با یک کاردک ساده و یا فرچه انجام دهید. بین دو تا سه سعت طول می کشد تا چسب درزها را پرکرده و محکم شود. سپس با رنگ لاکی و روغن جلا سطح صندوقها را رنگ آمیزی کرده و اجازه بدهید تا خشک شوند. باورنکردنی به نظر می رسد. اما بعد از اتمام کار شگفت زده خواهید شد. و مطمئن باشید در روزگاری که افراد به دنبال ایده های متفاوت و غیر تکراری هستند بازار شما رونق خواهد داشت. همینطور می توانید با استفاده از ضایعات چوب که در نجاری ها با قیمت مناسب یافت می شود طرح و مدلهای مختلفی تهیه کنید.

پیشنهاد دوم – نو نوار کردن دکوراسیون چوبی

این روزها از قیمت کمدها، دراورها و قفسه ها و دکوراسیون چوبی با خبر هستید؟ بسیار از ما دوست داریم که دکور چوبی خود را عوض کنیم اما وسعمان نمی رسد. رنگ آمیزی مجدد آن به روش کارگاهی نیز هزینه های بسیاری دارد. اما روش دیگری هم هست. خرید صنایع چوبی بازسازی شده.

شما با گشت و گذاری کوتاه در دنیای اینترنت و سایتهای فروش اینترنتی می توانید لوازم چوبی دست دوم تمیز را که فقط دچار خط و خش و پریدگی رنگ شده اند پیدا کنید، با کمی چانه زدن آنها را با قیمت مناسب از فروشنده خریداری کرده و به منزل بیاورید. هنوز سمباده و ابزار آلات خود را دم دست دارید؟ بسیار عالی. با سمباده کاری و رنگ آمیزی و کمی بتونه کاری که تخصص بالایی نمی خواهد سطح کمد ها، قفسه ها و دراور ها را بازسازی کرده و با قلمو و رنگهای مختلف و یا همان رنگ لاکی خودمان اثر هنری خودتان را تکمیل کرده و آن را به قیمت مناسبی در همان سایتها به فروش برسانید. جالب نیست؟ لوازمی که هنوز سالم هستند و به خاطر چند خراش و یا پریدگی رنگ و یا نقش ماژیکی که بچه ها روی آن کشیده اند را با قیمت مناسب خریداری کرده و به عنوان یک صنایع دستی که روح و ذوق دارد آنها را بازسازی کرده و در سایت و یا صفح اجتماعی خودتان به فروش برسانید. با توجه به هزینه پائینی که برای شما داشته و نیز قیمت مناسبی که نسبت به مدلهای گران قیمت داخل نمایشگاهها دارند، هم شما به سود سرشراری خواهید رسید و هم افراد بسیاری با هزینه معقولی دکوراسیون خانه خود را نو نوار می کنند.

فقط کافی ست بخواهید و کمی ذوق هنری و چند قطعه ابزار ارزان قیمت تهیه کنید. مشتری ها آماده کلیک برای ارسال درخواست خود هستند. خانواده های کارمند، دانشچویان، زوج های جوانی که سطح زندگی متوسط و یا متوسط رو به پائینی دارند و تعدادشان هم کم نیست متقاضی کار شما خواهند بود و شما را با تعدد درخواست کلافه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید