سه روش برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

سه روش برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی! اگر دوست دارید در خانه برای خود یک منبع درآمد پرسود ایجاد کنید، یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید و در کمتر از چندماه سود مد نظر را بدست آورید.

فروش کالاها

 شما با انتخاب این روش که یکی از مدل های کسب و کار اینترنتی است میتوانید کالاهای مورد نظر خود را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری بفروشید.

حتما تا به حال اسم فروشگاه دیجی کالا به گوشتان خورده است. فروشگاهی که دارای تعدادی محصولات اختصاصی است و هم به سایر فروشندگان اجازه میدهد از طریق بستری که ایجاد کرده است، محصولات خود را بفروشند.

فروش خدمات

در این مدل کسب و کار شما خدماتی را به صورت مستقیم یا واسطه ای به مشتری ارائه میدهید. به عنوان مثال سایت های فروش هاست یا دامین که به دو صورت فعالیت میکنند.

این سایت ها خود دارای سرور هستند و در کنار آن هاستینگ شرکت های خارجی را به صورت واسطه ای به مشتری میفروشند.

آموزش و فروش محتوا

یکی از موفق ترین و بهترین روش های کسب و کار اینترنتی آموزش و فروش محتوا میباشد.

شما با تولید محتوا میتوانید به راحتی پول درآورید.

البته به دو صورت میتوانید اینکار را انجام دهید، مستقیم و غیر مستقیم!

به صورت مستقیم یعنی محصولات آموزشی تولید کنید و آنها را با روش دانلود و پرداخت هزینه از سمت مشتری بفروشید یا بصورت غیرمستقیم از محتوا و ترافیکی که ایجاد میکنید کسب درامد کنید.

این کسب و کارهای اینترنتی به سرمایه اولیه نیازی ندارد و به راحتی میتوانید با کمی انگیزه و خلاقیت برای خود شغل ایجاد کنید. مطمئن باشید شروع تمام کسب و کارها سختی های خود را دارد اما این همت و اراده و تلاش شما است که سختی را از بین میبرد و موفقیت را برایتان رقم میزند.

مطلب پیشنهادی : چگونه از وبلاگ غذایی خود پول دربیاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید