کاریاب تنها آزمون هوشمند شغلی ایران

این روزها با پیشرفت تکنولوژی نوع جدیدی از کسب و کارها شکل گرفته و دیگر افراد ترجیح می دهند کسب و کار مستقل خود را داشته باشند، مجبور نباشند که مدام در راه اداره به خانه و یا بالعکس باشند و حتی راحت تر هستند که کسب و کار خود را از خانه مدیریت و کنترل کنند.

زمانی که با صاحبان کسب و کارهای خانگی صحبت کنید، خواهید دید که اکثر آنها از شغلی که دارند راضی هستند و این اعتقاد را دارند که این کار باعث بهبود کیفیت زندگی آنها شده است. کار در منزل علاوه بر معایب اندکی که دارد مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آنها می توان به محیطی بدون استرس برای کار اشاره کرد، می توانید به مسائل خانوادگی خود نیز رسیدگی کنید و درآمد بالایی نیز داشته باشید.

به نظر می رسد که کسب و کارهای خانگی اخیرا می توانند مشکل بیکاری را حل کنند. ویژگی خوب این کسب و کارها این است که ساعت کاری شما دست خودتان است، نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارید مثل اجاره مکان و خرید وسایل، هزینه رفت و آمد نمی دهید و نیاز به مجوز ندارید.

کار در منزل مختص کسانی نیست که مدرک خاصی دارند یا از هوش سرشاری برخوردار هستند. بلکه مناسب تمامی افراد حتی کسانی که به دلیل محدودیت هایی قادر به خروج از منزل نیستند همچون مادران نیز می باشد. و یا حتی بازنشستگان نیز علاوه بر تقویت روحیه خود، با استفاده از تجاربشان می توانند کسب و کار خود را داشته باشند.

بسیاری از ما برای اینکه بتوانیم در خانه خود شغلی داشته باشیم، نیاز داریم که یکی از مشاغل خانگی مناسب با روحیه و امکانات موجود را انتخاب کنیم. در مواقعی از زندگی خود به این نتیجه می‌رسیم که داشتن شغلی در خانه می‌تواند برای امرار معاش به ما کمک شایانی کند. مشاغل خانگی به گونه‌ای هستند که شما می‌توانید در خانه خود و با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار دارید، به درآمد مناسبی برسید.

و اما ما به شما کمک می کنیم که خودتان را بیشتر بشناسید، شغل مناسب و پولساز خودتان را پیدا کنید و حتی آن را آموزش ببینید.

کاریاب همه این امکانات را برای شما فراهم می کند.

کمی با کاریاب بیشتر آشنا شویم:

کاریاب تنها آزمون هوشمند شغلی ایران است که با پرسش به چند سوال و صرف وقت کوتاهی شخصیت شما تحلیل شده و مشاغلی خانگی و بدون سرمایه به شما معرفی می کند. این پرسش ها با  با تیمی متشکل از متخصصان و روان شناسان طراحی شده است که به راحتی می توانید توانایی های خود را بشناسید و از آن در جهت کسب درآمد استفاده کنید.

فرآیند این پرسش ها چگونه است؟

شما باید شغلی را انتخاب کنید که مناسب با خلق و خوی تان است. داشتن شغلی که اصلا تناسبی با ویژگی های شخصیتی و روحی شما ندارد نه تنها کیفیتی ندارد بلکه خسته کننده است و حتی اصلا پولساز هم نیست. کاریاب با پرسیدن سوالاتی الگوی شخصیتی شما را پیدا می کند.

نتایج بدست آمد از پاسخ به این سوالات با استفاده از هوش مصنوعی بر مبنای جوابیست که به سوالات داده اید.

بعد از پاسخ به سوالات چه نتایجی را می بینید؟

چه شخصیتی دارید؟

در چه رشته هایی موفق خواهید بود

از کدام بخش مغزتان بیشتر کار میکشید؟

ویژگی های اخلاقی شما چیست؟

مشاهده نتیجه آزمون سنجش تمایلات شغلی

موسیقی ، فیلم و کتاب های که با توجه به شخصیت شما میتواند به شما کمک کند. (که امکان دانلود آنها نیز برای شما وجود دارد)

شبیه به کدام شخصیت می باشید.

و نهایتا

ایده های پولسازی که کاریاب با توجه به توانایی های شما پیدا کرده و می توانید شغلهایی که مناسبتان است را مشاهده کرده و بسته هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا آموزش اولیه ای در رابطه با آن شغل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید