چگونه یک نویسنده فریلنسر موفق شوید؟

چگونه یک نویسنده فریلنسر موفق شوید؟ به این فکر کنید که هر روز با صدای زنگ بیدار می شوید و قرار است به سرکار خسته کننده خود بروید. یک روز کسل کننده دیگر. شاید از اینکه هر بار باید از رییس خود برای سفر اجازه مرخصی بگیرید خسته شده باشید. یا از اینکه کلی از زمان روزانه خود را در رفت و آمد باشید. آن هم به خاطر اندک حقوقی که به حسابتان واریز می شود. وقت آن رسیده است که به خود فرصت جدیدی از کار کردن را بدهید و اسم این کار فریلنسلینگ می باشد. 

باید به عنوان یک نویسنده فریلنسر توجه داشته باشید که زمان برای شما مانند پول است.

چگونه یک نویسنده فریلنسر موفق شوید؟

نویسنده خوبی باشید.

اطمینان حاصل کنید که نوشتن وسیله‌ای است که می‌توانید مقصود خود را به آسانی بیان کنید، وموقع نوشتن راحت هستید و تقریباً به‌طور ذاتی روزانه و بی‌وقفه انجام می‌دهید.

گذراندن یک کارگاه آموزشی را درنظر بگیرید تا از الزامات کلی در نویسندگی و اصطلاحات مورداستفاده  آگاهی داشته باشید.توجه کنید که نویسنده فریلنسر به‌عنوان یک منبع درآمد تمام‌وقت مستلزم سخت‌کوشی و قرار گرفتن در معرض دید دیگران است، بنابراین وقت زیادی را برای آن بگذارید.

 دایره لغات و مهارت نگارشی خود را تقویت کنید

مقاله خود را چندین بار مطالعه کنید و به دنبال غلط‌های املایی و دستور زبان باشید. این موضوع کمک شایانی به اعتبار نوشته شما می‌کند. همچنین با خواندن مقاله و کتاب‌های متفاوت با لغت‌های بیشتری آشنا می‌شوید که کمک زیادی جهت استفاده از کلمه‌های متفاوت می‌کند.

رزومه و نمونه کارهای خوب داشته باشید

رزومه در استخدام افراد

با توجه به گسترش و پیشرفت عصر فناوری، مدیران مشاغل زیادی جای خالی خود را در شبکه‌های اینترنت حس می‌کنند و تقاضا برای انواع خدمات تولید محتوا به خصوص استخدام نویسنده فریلنسر و کارشناس تولید محتوای دورکار رو به افزایش است . بنابراین تهیه نمونه کار را از مهمترین موارد پیشرفت شغلی خود در نظر بگیرید و منابع مناسبی انتخاب کنید.

این را هم باید در نظر گرفت که این مهارت شماست که بتوانید خود را در موقعیت‌های متفاوت مدیریت کنید و کار کردن به صورت فریلنسر همان طور که مزایای زیادی دارد و می‌تواند درآمد بالایی برای شما به ارمغان آورد، معایبی هم دارد و گاهی اوقات آنطور که می‌خواهید پیش نخواهد رفت. 

هزینه زیادی برای شروع نیاز ندارید.

هزینه های راه اندازی کار

بسیاری از کسب و کارها برای شروع نیاز به هزینه بالایی دارند. اما فعالیت در زمینه نویسندگی آن هم از نوع فریلنسری هزینه ای ندارد. بدون نیاز به دفتر با کامپیوتر یا لبتاپ خود شروع به کار کنید. حتی تایم کاری شما کاملا دست خودتان است.

استفاده از رسانه های اجتماعی

 همچون نشریات و وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی هم از راه های مهم برای دیده شدن هستند. پس نمی‌توانید از اهمیت شبکه‌های اجتماعی غافل شوید. همچنین شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد تعامل اجتماعی بیشتری می‌شوند. شناخت نام و کار شما به مشتریانتان کاری مهم است و استفاده از رسانه­ های اجتماعی به روش­های مناسب این امکان را فراهم می­ آورد.

در ایجاد روابط با افراد تلاش کنید تا ایده های خود را به افراد منتقل کنید. با داشتن عملکرد خوب در رسانه های اجتماعی، محتوای شما در موتورهای جستجو نیز ظاهر می­شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید