چگونه می توان از طریق فروش کتاب الکترونیکی درآمد کسب کرد

هنوز راه های دیگری برای انتشار کتاب و فروش سریع آن وجود دارد. کتابهای الکترونیکی به همان اندازه کتابهای چاپی محبوب هستند ، و خود فروش کتاب برای فروش آنلاین آسانتر از همیشه است.

از آنجا که کتابهای الکترونیکی می توانند به صورت آنلاین تحویل داده یا بارگیری شوند ، می توانید آنها را به هر کسی بفروشید و دیگر نیازی به نگرانی در مورد حمل و نقل یا محدودیت های جغرافیایی ندارید. به علاوه ، این شانس را دارید که داستان منحصر به فرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یک جریان نیمه منفعل درآمد ایجاد کنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید از طریق فروش کتاب های الکترونیکی درآمد کسب کنید؟ برای شروع لازم نیست که شما یک نویسنده یا شخصیت های شگفت انگیز باشید. در اینجا چند مرحله کلیدی آورده شده است:

1.موضوع بحث خود را محدود کنید.

این اولین و مهم ترین قدم برای ایجاد کتاب الکترونیکی شما برای فروش است. شما به یک ایده اولیه نیاز دارید این می تواند بر اساس حوزه تخصص شما باشد که آموخته اید یا ایده های داستانی که فکر می کنید افراد به آنها علاقه مند هستند.

اگر یک وبلاگ یا تجربه خاصی دارید ، همیشه می توانید کتابی راجع به خود یا کمک به خود را بر اساس موضوعی که خوب می شناسید، بنویسید. داستانهای جالبی درباره غلبه بر موانع خاص در زندگی خود دارید؟ آن را به کتاب الهام بخش تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید ، شما همچنین می توانید یک کتاب داستانی بنویسید و داستان جذاب خود را بسازید. برخی از سودمندترین ژانرهای داستانی برای کتابهای الکترونیکی شامل عاشقانه ، رمز و راز ، ترسناک ، داستانهای علمی و تخیلی است.

این ژانرها همچنین تمایل به فروش بهتر از ناشران مستقل نسبت به ناشران سنتی دارند.

2. تشریح و نوشتن

به محض اینکه ژانر خود را تأیید کردید ، شروع به تشریح و نوشتن کنید. ایجاد یک طرح کلی به شما کمک می کند تا افکار خود را سازماندهی کنید و مشخص کنید که چه مواردی را در کتاب خواهید نوشت.

داشتن یک طرح کلی تفصیلی می تواند روند روان نویسی را روانتر انجام دهد و به شما امکان می دهد طرح را محدودتر کنید و مشخص کنید که داستان در کجا خواهد بود.

اگر هرگز کتاب خود را تمام نکردید ، هرگز نمی توانید آن را بفروشید و داستان خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

بهتر است هنگام نوشتن کتاب خود به خود مهلت دهید. خوشبختانه ، کتابهای الکترونیکی اغلب کوتاه تر از کتابهای چاپ شده به طور سنتی هستند ، و به طور کلی می توانید کتاب الکترونیکی خود را در 30 روز یا کمتر بنویسید.

میشل جکسون اولین کتاب الکترونیکی خود را تنها در هفت روز نوشت و در شش هفته اول انتشار آن به صورت تقریبی 2،000 دلار درآمد کسب کرد. او اکنون به دیگران می آموزد که چگونه کتابهای الکترونیکی خود را بصورت آنلاین توسعه داده و به بازار عرضه کنند.

میشل می گوید مردم نباید صبر کنند که کتابهای الکترونیکی خود را ایجاد کنند ، زیرا دیگران منتظرند از شما یاد بگیرند ، سرگرم شوند و ببینند که شما در تخصص خود می درخشید.

3. کتاب خود را ویرایش کنید

بعد از اینکه کتاب الکترونیکی خود را نوشتید ، می توانید آنرا ویرایش کنید یا با یک ویرایشگر کار کنید. ابزار رایگان زیادی وجود دارد که می توانید برای ویرایش کتاب خود استفاده کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، برای چاپ کتاب الکترونیکی با کیفیت ، نیازی به نویسنده معروف بودن نیست. فقط ایده ها و تجربه های خود را روی کاغذ بیاورید ، سپس از ابزار ویرایش یا افراد حرفه ای استفاده کنید تا به شما در جلا دادن کتاب خود کمک کند.

4. برای انتشار آماده شوید

بهترین بخش در مورد نوشتن کتاب الکترونیکی این است که می توانید خودتان آن را بدون دردسر منتشر کنید.

میشل گفت: “من هرگز هنگام خواندن کتاب به این فكر نکردم که آیا این کتاب به طور سنتی چاپ شده یا خود منتشر شده است؟”

از نظر او ، خوانندگان اهمیتی به نحوه چاپ این کتاب نمی دهند. آنها بیشتر به موضوع اهمیت می دهند ، چگونه به آنها کمک می کند ، و دسترسی به کتاب آسان باشد.

5. بازاریابی و فروش کتاب

پس از انتشار کتاب و بازاریابی آن ، می توانید شروع به تولید منظم فروش و درآمد منفعل کنید. اگر شما آن را به بازار عرضه نکنید ، هیچ کس نمی خواهد از کتاب شما اطلاع داشته باشد ، بنابراین حتماً آن را پخش کنید.

هنگام انتشار کتاب خود از طریق پلت فرم Kindle Amazon ، می توانید با بهینه سازی توضیحات و کلمات کلیدی شروع کنید. اطمینان حاصل کنید کاربران و خریداران بالقوه هنگام جستجوی کتابتان ، به چه چیزی فکر می کنند.

فراموش نکنید که از ابتدا بررسی کنید. اگر شخصی کتاب شما را در آمازون بخرد ، از آنها خواسته می شود که نظر خود را بنویسند. با این وجود ، باید از چند دوست ، همکار یا آشنای رسانه های اجتماعی بخواهید که کتاب شما را بخوانند و به محض انتشار آن ، یک بررسی ارائه دهند. این باعث می شود افراد دیگر نیز کتاب الکترونیکی شما را بخرند.

میشل اولین کتاب عاشقانه خود را به یک مجموعه شش کتاب تبدیل کرد و یک لیست ایمیل ایجاد کرد تا خوانندگان بتوانند از نسخه های جدید کتاب همگام شوند.

وی افزود: “بهترین چیز برای داشتن لیست ایمیل برای کتاب شما این است که شما می دانید مشترکان طرفداران کار شما هستند و مشتاق و شتابزده هستند.”

سایر راه های سرگرم کننده برای بازاریابی کتاب الکترونیکی و افزایش فروش شامل موارد زیر است:

میزبانی از هدایا در وب سایت یا رسانه های اجتماعی.
یک مهمان خبره در چند پادکست که مربوط به موضوع کتاب شماست.
با دیگر نویسندگان همکاری کنید.
افزودن پیوندهای وابسته در کتاب خود برای افزایش درآمد منفعل (توجه: پیوندهای وابسته آمازون را به کتاب الکترونیکی خود اضافه نکنید)
استفاده از تعطیلات و برنامه های ویژه برای فروش بیشتر

نتیجه

فروش کتابهای الکترونیکی به صورت آنلاین راهی عالی برای کسب درآمد از تخصص و مهارت استثنایی نوشتن داستان است. دریابید که بازار از دست رفته چیست و چگونه می توانید ارزش خود را ارائه دهید ، یک مشکل را حل کنید یا به سادگی با کتاب خود سرگرم شوید.

اگر نوشتن کتاب الکترونیکی خود را بیش از حد طول دهید ، هرگز پولی درنمی آورید. درعوض ، بر استفاده از ابزارهای انتشار آسان ذکر شده در این پست ، تمرکز کنید و یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید تا به شما در تولید درآمد منفعل در طول زمان کمک کند.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید