چگونه فريلنسر نويسنده كار مي كند؟

چگونه فريلنسر نويسنده كار مي كند؟! روش های مختلفی برای ورود به مشاغل آزاد نوشتن وجود دارد! بعضی اوقات افراد می دانند که برای برقراری کار به اندازه کافی تماس برقرار کرده اند! برخی از نویسندگان با پیدا کردن مشاغل نوشتن کوچک به صورت آنلاین شروع می کنند! دیگران در یک تجارت مرتبط مانند روابط عمومی فعالیت می کنند! و از یک سمت کافی برای نزدیک شدن به مشتریان گذشته و دیگران برخوردار هستند.

نوشتن آزاد (فريلنسري) چیست؟

نوشتن آزاد تمرین نوشتن پول است! در حالی که به تنهایی کار می کنید و توسط یک شرکت یا سازمان استخدام نمی شوید! نویسندگان مستقل هر آنچه که نوشتار مورد نیاز مشتری شما باشد ، چه از خانه و چه در یک فضای اداری اجاره ای ، تولید می کنند! نویسندگان می توانند مشتری های مختلف زیادی داشته باشند ، یا یک مشتری بسیار بزرگ با کارهای مداوم و زیادی داشته باشند! نویسندگان می توانند موضوعات مختلفی از قبیل خودرو و طراحی معماری را پوشش دهند! یا می توانند در یک حوزه ، مانند هنرهای آشپزی ، تخصص داشته باشند.

متخصصان تمایل دارند که تکالیف بیشتری پیدا کنند و درآمد بیشتري کسب کنند.

تجارت آزاد (فريلنسري) چگونه کار می کند؟

نویسندگان مستقل تنها نویسنده نيستند! آنها همچنین خود و مهارت های خود را به مشتری بالقوه بازاریابی می کنند! نویسندگان مستقل آزاد اغلب صاحبان مشاغل هستند! زیرا آنها باید یک تجارت مانند یک LLC ایجاد کنند تا امور مالی شخصی خود را از امور مالی خود جدا کنند!نویسنده مستقل آزاد ، اغلب ترکیبی از کلمات کلیدی خلاق و صاحب نام تجاری هوشمند است! نوشتن خوب فقط شروع است. شما باید خود را به طور مؤثر بفروشید و امور مالی خود را مدیریت کنید.

نویسنده مستقل کار (فريلنسر) چیست؟

نویسندگان مستقل ، هر متنی را که مشتریان خود به آن احتیاج داشته باشند ، تألیف می کنند! كه از يك طرف خلاقيت است! اما ، نویسندگان مستقل اغلب به کارهای خود مانند هر مشاغل دیگری نزدیک می شوند و بخشی از وقت خود را صرف جستجوی مشاغل جدید می کنند و بخش دیگر وقت خود را در صدر رکورد دار نگه می دارند! با این وجود ، بین 60 تا 75٪ از زمان نویسنده باید به نوشتن نسخه ای اختصاص یابد! خواه آن مقاله های مجله ، وب سایت ها ، انتشارات مطبوعاتی ، پست های وبلاگ ، خبرنامه ها ، ارتباطات داخلی شرکت ها یا بروشورها باشد!

چگونه فريلنسرها حقوق ميگيرند؟

انتقال بین‌المللی پول

هر مشتری نوع پردازش و نوع پرداخت خود را دارد! گاهی اوقات مشتری از نویسنده می خواهد که هنگام انجام کار ، یک فاکتور ارسال کند ، یا در هنگام تحویل کار ، نیمی از پیش پرداخت و مابقی را نیز پرداخت کند. سایر مشتریان سیستم های رایانه ای پیچیده ای دارند که به آنها می گوید چه موقع زمان پرداخت حقوق یک نویسنده است ، و نيازي نيست كه فريلنسر هيچ اقدامي انجام دهد.

بسیاری از افراد و مشاغل کوچکتر ، راحتی Paypal را دوست دارند. با این حال ، سازمان های بزرگ به تاریخ سنتی چک در تاریخ موعد ذکر شده در فاکتورهای ارائه شده ، پایبند هستند.

هر نوع برنامه پرداختی مورد استفاده قرار می گیرد ، نویسنده باید در بودجه ریزی و مدیریت پول بسیار خوب عمل کند زیرا این کار بر روی آنها قرار دارد تا به موقع پرداخت شود.

چرا نویسندگان مستقل وجود دارند؟

یکی از دلایلی که این حرفه وجود دارد این است که افراد یا شرکتها معمولاً فقط به یک پروژه انجام شده در یک زمان نیاز دارند! مانند یک کتابچه که برای راه اندازی یک محصول جدید نوشته شده است! شاید یک کسب و کار برای وب سایت جدید خود نیاز به کپی داشته باشد! از این رو ، دلیلی برای استخدام کارمند وجود ندارد! در عوض ، انجام یک توافق یا قرارداد با یک نویسنده شخصی ساده تر است! حتی اگر مشاغل به پایان برسد چندین پروژه در یک سال به پایان برساند ، صرفه جویی در استخدام کارمندی که نیاز به مزایایی مانند مراقبت های بهداشتی داشته باشد ، باز هم هزینه کردن کار را ارزان تر می کند.

علاوه بر این ، در دنیای کار دیجیتالی امروزی ، بسیاری از شرکت ها در یک مکان فیزیکی ثابت وجود ندارند! این شرکت ها به کارگرانی احتیاج دارند كه بتوانند در فضای خودشان مستقل كار كنند! بیشتر و بیشتر این شرکت ها نه تنها در کدهای مختلف ZIP بلکه در مناطق مختلف کشور با کارگران انفرادی منعقد می شوند.

چگونه فريلنسر نويسنده كار مي كند؟ زندگی یک نویسنده مستقل، مستقل است و انعطاف پذیری زیادی دارد! اگر فرد در زمینه مشاغل ماهر شود (و به اندازه کافی سخت کار کند) می تواند به یک زندگی اقتصادی موفق تبدیل شود!

بيشتر بخوانيد: ۵ راه استفاده از مهارت های خود برای شروع یک تجارت جانبی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید