چگونه به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید؟


چگونه به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید؟ اگر به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید، یا به هر دلیلی نمیتوانید بابت تبلیغات، هزینه‌ای بپردازید اصلا نگران نباشید، چون در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تبلیغات رایگان داشته باشید و بدون هزینه ای، مشتری جذب کنید.

سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

راهکارهای-بهبود-سئوی-سایت-ودرپرسی-شما

افراد هر ثانیه در سراسر جهان در جستجوی Google هستند. آنها به دنبال اخبار ، محصولات ، دستور العمل ها ، کتاب های راهنما ، نکات مربوط به خانه داری و موارد دیگر هستند. می توانید علاقه آنها را برآورده کرده و مشتریان جدیدی را به ارمغان بیاورید.

برای شروع سئو سایت خود ، تحقیقات اساسی در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و همه نکات مربوط به بهبود سئو را رعایت کنید.

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به مشتری

با کمک ایمیل می توانید به مشتریان خود آموزش دهید ، محصولات خود را تبلیغ کنید ، اخبار و به روزرسانی ها را به اشتراک بگذارید ، مشتریان را در مورد سفارشات خود مطلع کنید و شناخت برند را افزایش دهید.

همه اینها و موارد دیگر با SendPulse Email Service به صورت رایگان امکان پذیر است. اگر حداکثر 500 مشترک در لیست نامه های پستی خود دارید ، می توانید هر ماه 15000 ایمیل به صورت رایگان برای آنها ارسال کنید.

چگونه به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید؟

ارسال پست های مهمان

کسب و کار خانگی

وبلاگ های معتبری با تعداد زیادی از مخاطبان که ممکن است به محصولات شما علاقه مند باشند پیدا کنید. مطالب ارزشمندی را به آنها پیشنهاد دهید ، نکاتی را به اشتراک بگذارید ، مطالعات موردی را ارائه دهید و مشاوره دهید. به وب سایت خود پیوند دهید ، و به قدرت دامنه خود کمک خواهید کرد. به این ترتیب ، با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کرده و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید.

از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

حداقل دو دلیل وجود دارد که شما باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید:

بیشتر پلتفرم ها رایگان هستند و افراد به دنبال برندهای اجتماعی هستند. اگر بودجه کمی دارید ، تبلیغات الزامی نیست. نمایه نام تجاری خود را ایجاد کنید ، از محصولات خود عکس و فیلم اضافه کنید ، اخبار به روزرسانی های اخیر را به اشتراک بگذارید و از مشتریان بازخورد بخواهید.

علاوه بر این ، می توانید برای فیس بوک مسنجر یک چت بات ایجاد کنید تا به سوالات متداول مشتریان پاسخ دهد و به آنها کمک کند سفارش خود را ثبت کنند. SendPulse یک سازنده چت ربات بصری و رایگان ارائه می دهد.

وبلاگ

وبلاگ نویسی

وبلاگ جایی است که می توانید همزمان تخصص خود را به نمایش بگذارید و برند خود را تبلیغ کنید.

مرتباً پست بگذارید تا اخبار مربوط به شرکت خود را به اشتراک بگذارید.

به مخاطبان خود آموزش دهید ، نکات تخصصی بدهید و برخی از پشت صحنه ها را نشان دهید.

حتی می توانید با ارسال مطالب با کیفیت بالا از شرکت های دیگر که ممکن است برای مخاطبان شما مفید باشد ، از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

این پنج روش تبلیغات آنلاین بصورت رایگان ممکن است زمانبر باشد، اما در عمل ثابت شده است. آنها را امتحان کنید.

برای کسب اطاعات بیشتر در زمینه تبلیغات با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید