چگونه برای سقوط اقتصادی آماده شویم

فروپاشی اقتصادی به معنای از کار افتادن اقتصاد ملی است. این امر با رکود طولانی مدت در فعالیت های اقتصادی ، افزایش فقر و اختلال در نظم اجتماعی از جمله اعتراضات ، آشوب ها و احتمالاً خشونت مشخص می شود. در بعضی موارد ، این سقوط شبیه به بحران اقتصادی است ، با این که جامعه هنوز هم به همان اندازه طبیعی عمل می کند (فقط با فقر بیشتر). با این حال ، این می تواند بسیار بدتر باشد. شما باید برای بدترین وضعیت آماده شوید .. شما می توانید با تهیه مالی ، جمع آوری مطالب مورد نیاز و نظارت بر شاخص های اقتصادی ، برای سقوط اقتصادی آماده شوید.

 

تهیه منابع مالی

1.شروع به سرمایه گذاری اضطراری کنید. اگر در حال بررسی وجه چک هستید و شغل خود را در هنگام فروپاشی اقتصادی از دست می دهید ، در معرض خطر از دست دادن خانه و زندگی هستید. پیدا کردن شغل دیگری و جایگزینی درآمد شما آسان نخواهد بود. هدف شما باید صرفه جویی کافی برای تأمین هزینه های شش ماهه در صندوق اضطراری باشد.

صندوق اضطراری خود را جدا از حساب چک خود نگه دارید تا وسوسه نشوید که از این پول استفاده کنید. آن را در یک حساب با کارمزد ، حساب پس انداز یا گواهی سپرده (CD) قرار دهید.
از طرف دیگر ، سقوط کامل اقتصادی باعث می شود که شما به دلیل خرابی سیستم مالی نتوانید به حساب بانکی خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این ، ممکن است پول شما به شدت کم ارزش شود. کالاهای دیگری را که می توانید با آنها در یک فروپاشی اقتصادی نظیر الکل ، فلزات گرانبها (طلا و نقره) و سوخت داد و ستد کنید ، در اختیار بورس کالا قرار دهید.

2.بسته به موقعیتی که دارید پول نقد هم داشته باشید. به عنوان مثال ، اوراق قرضه باید فروخته شود و سایر سرمایه گذاری ها مانند CD ممکن است هزینه برداشت زودهنگام را نیز پرداخت کنند.

3.منبع درآمد دیگری ایجاد کنید. یک تجارت خانگی را به عنوان منبع دوم درآمد شروع کنید. اگر شغل خود را به دلیل فروپاشی اقتصادی از دست دهید ، پیدا کردن شغل دیگری ممکن است دشوار یا حتی غیرممکن باشد. داشتن منبع درآمد جایگزین می تواند به شما کمک کند تا شرایط اقتصادی خود را متعادل نگه دارید و از فقر جلوگیری کنید. ایده کسب و کار خود را بر اساس مهارتهایی که دارید و کارهایی که از انجام آنها لذت می برید انتخاب کنید. علاوه بر این ، به این فکر کنید که چقدر احتمال دارد مردم به یک سرویس اقتصادی در یک فروپاشی اقتصادی نیاز داشته باشند ؛ افراد ممکن است بیشتر از آنچه نیاز به دکوراسیون داخلی دارند ، به نیازهای اساسی مانند آب تمیز یا غذا احتیاج داشته باشند.

ارائه خدمات به افراد در خانه های خود ، مانند نظافت منزل ، تهیه غذا یا تزئینات داخلی.
کالاهایی که تولید می کنید ، مانند کالاهای پخته شده ، لباس های سفارشی یا جواهرات را بفروشید.

4.از زیر قرض بیرون بیا. در یک فروپاشی مالی ، بسیاری از افراد قصد دارند شغل و خانه های خود را از دست بدهند. برای آمادگی برای این امکان ، باید طرحی تهیه کنید تا در اسرع وقت از بدهی خارج شوید. به این ترتیب ، اگر شغل خود را از دست بدهید ، دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن راهی برای پرداخت این قبض ها باشید. بدترین نوع بدهی که مربوط به بدهی کارت اعتباری است، به دلیل نرخ بهره بالایی است که بسیاری از افراد دارند .

بودجه ای را برای پیگیری درآمد و هزینه های خود ایجاد کنید. طرحی تهیه کنید تا در پایان ماه از مازاد پولی که در پایان ماه مانده است ، نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنید. این به معنی کاهش هزینه های شما و احتمالاً یافتن کار دیگری برای تکمیل درآمد شما است.
بدهی خود را سازماندهی کنید تا بتوانید طرحی برای پرداخت آن بسازید. برای برنامه ریزی نحوه پرداخت بدهی خود می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید. به هر روشی که انتخاب کنید ، مهم است که به آن بچسبید.
یک روش این است که بدون در نظر گرفتن نرخ بهره بدهی های خود را از کوچکترین تا بزرگترین سفارش دهید و در ابتدا کمترین بدهی ها را بپردازید. این به شما در ایجاد انگیزه کمک می کند.

گفته می شود ، در یک فروپاشی اقتصادی واقعی ، طلبکاران شما احتمالاً چیزهای دیگری برای نگرانی در مورد شما پیدا می کنند و نگران بازپرداخت بدهی های شما هستند. علاوه بر این ، ارز ممکن است بسیار بی ارزش یا کاملاً بی فایده باشد ، به این معنی که مبلغ مندرج در مانده بدهی شما به همان اندازه بی معنی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید