چه چیزی باعث می شود یک رئیس بد – بد شود؟

چه چیزی باعث می شود یک رئیس بد – بد شود؟ اتفاق نظر در مورد آنچه مدیر را به یک رئیس بد تبدیل می کند وجود ندارد ، زیرا ویژگی رئیس های بد در شکل ها و اندازه های مختلف زیادی قرار می گیرند.

بسیاری از کارفرمایان در رده رئیس بد قرار می گیرند زیرا آنها نتوانسته اند جهت روشن ، بازخورد منظم ، به رسمیت شناختن کمک ها و چارچوب استراتژیک اهداف را فراهم کنند که باعث می شود کارمندان خود پیشرفت خود را ببینند. این نوع کارفرمایان بد همان چیزی است که “کارفرمایان بد عمومی” خوانده می شوند ، زیرا همه کارمندان به این نوع پشتیبانی ها و بازخورد ها نیاز دارند و وقتی آنها را دریافت نمی کنند ، رنج می برند.

دیگر رئیس های بد، قلدرها هستند. آنها زننده و بسیار بحرانی هستند.کارفرمایان و کارمندان هرگز نمی توانند به اندازه کافی برای رضایت آنها اقدام کنند. حتی گاهی ممکن است اشیاء را به سمت کارمندان پرتاب کنند.

آنچه کارفرمایان واقعاً بد انجام می دهند.

کارفرمایان بسیار بد معمولاً موارد زیر را انجام می دهند:

آنها کارمندان موردعلاقه خود را انتخاب می کنند و کارهای ضعیف و بی کفایت خود را تحت پوشش قرار می دهند و بهانه می گیرند. آنها افراد منتخب را نادیده گرفته و نسبت به بسیاری از کارمندان تبعیض قائل می شوند. آنها تمایل دارند برنامه ها و تکالیف بهتری را به موارد دلخواه خود اختصاص دهند ، توجه بیشتری به خرج دهند و در خارج از کار به آنها جلب توجه کنند.

عدم برقراری ارتباط ، و حتی ممکن است انتظارات ، جدول زمانی یا اهداف مشخصی نداشته باشد. کارفرمایان بد ، اغلب نظر خود را تغییر می دهند و کارمندان را از تعادل خارج می کنند. کارفرمایان بد ، توقعات و مهلت های متناوب را تغییر می دهند. کارمندان مشکل دارند که بدانند کجا ایستاده اند و آیا انتظارات را برآورده می کنند. وقتی انتظارات وجود نداشته باشد ، کارکنان احساس موفقیت را احساس نمی کنند.

هنگامی که ارتباطات ساده و مثبت باعث رفع مشکل می شود ، از اقدامات انضباطی نامناسب استفاده میکنند. کارفرمایان بد تا زمانی که مشکلی پیش نیاید ، کارمندان را نادیده می گیرند .

با صدای بلند ، بیرحمانه و یک طرفه با کارمندان صحبت میکنند. کارفرمایان بد فرصتی برای کارکنان برای پاسخگویی به اتهامات و اظهار نظرها فراهم نمی کنند. و به کارمندان دیگر اجازه می دهند تا کارمندان را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

برای موفقیت های مثبت کارمندان پاداشی در نظر نمیگیرند. زمانی که کار اشتباهی رخ می دهد ، کارمندان را سرزنش می کنند. هر زمان که بخواهند عملکرد ضعیف یا عدم رهبری خود را پوشش دهند و از طریق آن پیگیری کنند، کارمندان را با صدای بلند می خوانند.

در مورد رئیس بد چه باید کرد؟

اگر احساس آسیب دیدگی کردید و تصمیم گرفتید که در مورد رئیس بد خود کاری انجام دهید ، باید اقدامات خاصی مانند مستند کردن رفتار بد رئیس خود را در نظر بگیرید. همچنین می توانید برای جلوگیری از هدف قرار دادن قلدری در محل کار ، اقداماتی انجام دهید.

اولین قدم شما این است که از اداره منابع انسانی خود تقاضای کمک کنید . به احتمال زیاد شما تنها کسی نیستید که رنج می برد. چه کسی می داند ، ممکن است قبلاً شکایاتی علیه رئیس بد شما مطرح شود.

بدترین تصمیمی که می توانید بگیرید این است که کاری نکنید. به چه دلیل؟ شما یک سوم زندگی خود را در محل کار می گذرانید. شما باید کار خود را در محل کار خود به بهترین تجربه تاکنون تبدیل کنید. اگر گزارش ندهید و تحمل کنید ، نمی توانید این کار را انجام دهید.

چه چیزی باعث می شود یک رئیس بد – بد شود؟

بیشتر بخوانید: چگونه با رییس خود مخالفت کنید و اخراج نشوید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید