چطور به یک ذهنیت ثروتمند برسیم ؟

چگونه پولدار شویم؟

چطور به یک ذهنیت ثروتمند برسیم؟

خب برای کسب و جذب پول و رفاه بیشتر چه کنیم؟

کلامتان را تغییر دهید.

وقتی به حرف های یک فقیر گوش میدهید بلافاصله متوجه می شوید که اکثر حرف هایش منفی است. پس اگر شما هم این عادت را دارید قبل از حرف زدن، خوب فکر کنبد و تمام حرف های منفی که می شنوید را فیلتر کنید و سعی کنید کمترین حرف منفی را به زبان بیارید.

شما باید مثبت حرف بزنید!

این تفارت افراد فقیر و ثروت مند است

معمولا افراد ثروتمند دیر راضی می شوند در حالی که افراد فقیر به دنبال رضایت فوری هستند و در نهایت به رضایت کوتاه مدت اما رنج بلند مدت می رسند!

سعی کنید در هر موقعیتی به دنبال فرصت ها باشید. کسانی که فقط به دنبال آسایش هستند به ندرت به ثروت می رسند. موفقیت را باید فراخواند، برای روی دادن اتفاقات خوب باید دست به کار شوید. این شما هستید که باید از فرصت ها استفاده کنید، موفقیت ها به آغوش شما نمی پرند.

میدونستید که احساس نیاز، محرک افراد ثروتمند است؟ پس احساس نیاز داشته باشید. اینکه منتظر باشید تا کشف شوید، هیچ ثروت و ارزشی به دنبال نمی آورد.

پشتکار داشتن و صبور بودن در رسیدن به ثروت اهمیت زیادی دارد.

اگر زمین خوردید دوباره بلند شوید.

این بازنده ها هستند که با اولین مشکل کوتاه می آیند. اما شما یک برنده هستید.

همیشه سعی کنید در مقابل تمام شرایط زندگی تان مسئولیت پذیر باشید و برای تغییر شرایطی که مانع شما در کسب ثروت هستند آماده باشید.

مدتی از رسانه های عمومی فاصله بگیرید. در این صورت احساس بهتری خواهید داشت و کارهای بیشتری خواهید کرد. وقتی بعد از مدتی دوباره برگرید خواهید دید که رسانه ها چقدر منفی هستند و بر زندگی تان تاثیر نامطلوبی دارند.

افکار شما قدرتمندند پس به ثروت، وفور و خوشبختی فکر کنید تا این چیزها به زندگی تان جاری شوند. اگر به خوش شانسی فکر کنید حتما آدم خوش شانسی خواهید بود از قانون جذب استفاده کنید تا اتفاقات خوب به سوی شما سرازیر شوند. این را بدانید که از هر چه بترسید سرتان می آید.

دست به کار شوید!

افراد ثروتمند اهداف مشخص  و ضرب الاجل دارند در حالی که افراد فقیر فقط آرزو دارند.پس نباید کار امروز را به فردا سپرد.

ورزشکاران میلیونر اهمیت دارند؟ یا هنرپیشه های ثروتمند؟

پس بهتر است از ستایش آن ها دست بردارید و به جای آن به خلق زندگی رویایی خودتان بپردازید.

همیشه این را بدانید که هر کسی می تواند ثروتمند شود، پول تبعیض قائل نمی شود و ثروتمندان آدم های برتری نیستند.

به راههای مختلف کسب ثروت فکر کنید، اگر رویای خودتان را نداشته باشید دیگران شما را برای رسیدن به رویاهایشان به کار خواهند گرفت.

ایده های ثروت آفرینی تان را برای خودتان نگه دارید.

با تقلید کردن کسی ثروتمند نمی شود پس خودتان به دنبال نوآوری و خلق راه های جدید برای رسیدن به ثروت باشید.

ثروت دوست شماست، فراهم کردن یک زندگی خوب برای خود و اطرافیانتان یک راه شرافتمندانه است، تصمیم بگیرید ثروتمند شوید و به دنبال راه های رسیدن به موفقت باشید.

ذهنیت ثروتمند

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید