چگونه یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام باشیم؟

چگونه یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام باشیم؟ این روزها برخی از مشهورترین و ثروتمندترین افراد مشهور هرگز در یک فیلم… یا در صفحات مجلات ظاهر نشده اند. عموم مردم هرگز نام آنها را نشنیده اند. با این حال ، آنها بی سروصدا (یا کاملاً عمومی) در شبکه های اجتماعی ، درآمد کسب می کنند.

همه اینها به لطف اینترنت است که تقریباً به هر کس اجازه معروف شدن می دهد. افراد بیشتر و بیشتر با تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر آنلاین درآمد کسب می کنند … و اینفلوئنسر شدن اینستاگرام یکی از راه های انجام این کار است.

اینستاگرام که از سال 2012 متعلق به فیس بوک است ، یکی از راه های آنلاین شهرت است. هرچند پیش پا افتاده به نظر برسد ، افراد زیادی هستند که با استفاده از بستر اینستاگرام درآمد بالایی دارند و حتی مشاغل تمام وقت ایجاد می کنند.

بنابراین بیایید بررسی کنیم که چگونه به اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شویم. مطمئناً فوراً درآمد کسب نخواهید کرد. اما با دنبال کردن مداوم یک سری استراتژی، کسب و کار شما می تواند به راحتی به یک خط “سودمند” سودآور تبدیل شود.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

Jen Selter یک در زمینه تناسب اندام مستقر در لس آنجلس است که برای هر پست تبلیغات محصولات زیبایی و تغذیه تا 20000 دلار درآمد کسب می کند. او 11.5 میلیون دنبال کننده دارد. منبع اصلی درآمد او تبلیغ محصولات اطلاعاتی دیجیتال خودش است . در کل ، او سالانه حدود 4.5 میلیون دلار درآمد کسب می کند.

دانیل برنشتاین یک وبلاگ نویس سبک شخصی با بیش از 1 میلیون نفر است که با وبلاگ نویسی درآمد کسب می کند و از طریق هر پست با محتوای حمایت شده از برندهای مد ، لوازم آرایشی و پوشاک مانند Lancome ، 5000 تا 15000 دلار درآمد دارد.

شلسی جوزف ستاره مد دیگری است اما در مقیاس کوچکتر. او (و خواهرش که با او همکاری می کند) ماهانه از اینستاگرام چند هزار درآمد کسب می کند. آنها در طول هفته حدود پنج ساعت کار می کنند – با کارهای بیشتر در آخر هفته ها. و برای یک پست حمایت مالی حدود 75 دلار هزینه می گیرد.

البته اینها فقط چند نمونه است. ناظران بازار می گویند برندها هر ساله 1 میلیارد دلار یا بیشتر برای پست های پشتیبانی شده هزینه می کنند.

آنچه در اینجا مشاهده خواهید کرد این است که هر یک از این افراد تأثیرگذار به روش دیگری درآمد کسب می کنند. چندین مدل مختلف کسب و کار آنلاین وجود دارد که می توانید برای کسب درآمد آنلاین از آنها پیروی کنید. مهمترین آنها ایجاد مخاطب یا پیروی از آن است. پس از داشتن یک گروه پرشور از فالوورها ، روشهای مختلفی برای کسب درآمد از این مخاطبان وجود دارد.

با این گفته بیایید به برخی از راه هایی که می توانید دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام ایجاد کنید ، نگاه کنیم.

چگونه یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام باشیم؟

بهترین روش های ایجاد فالوور در اینستاگرام

تولید محتوای پیج اینستاگرام

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به ستاره اینستاگرام استفاده از ابزارهایی است که از قبل در سایت در دسترس شماست. آنها برای رشد مخاطبان و گسترش نفوذ شما عالی هستند. قبل از اینکه بتوانید با اینستاگرام یک سکه بسازید ، باید فالوور داشته باشید.

ابتدا موضوعی را برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید ، چه تناسب اندام ، مسافرت ، مد ، حیوانات زیبا … این لیست ادامه دارد. به طور کلی ، شما می خواهید روی یک مکان تمرکز کنید و به یک چیز معروف شوید. این امر باعث می شود جذب افراد به سمت خود راحت تر باشد.

موضوع شما باید به تمام پست های شما منتقل شود. و باید در بیوگرافی شما باشد. این اساساً خلاصه ای است که می تواند برای جذب پیروان مفید باشد. حتماً برای پروفایل خود عکس واضحی داشته باشید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید (بسیار توصیه می شود) باید در بیوگرافی خود نیز پیوندی به وب سایت خود داشته باشید.

حالا بیایید وارد ریزه کاری ها بشویم.

هشتگ اختصاصی خود را بدست آورید (این موارد را قبلاً در شبکه های اجتماعی دیده اید ؛ اینگونه به نظر می رسند: #کلمه). این هشتگ باید با موضوع و یا نام تجاری شما مرتبط باشد.

شما باید تبلیغات متقابل را با هشتگ اختصاصی خود در سایر شبکه های اجتماعی ، در وبلاگ خود ، در وب سایت خود ، در صفحه مشاغل فیس بوک خود شروع کنید … در هر کجا که می توانید.

همچنین ، حتماً از هشتگ های دیگری که در سراسر شبکه محبوب هستند و مربوط به موضوع شما هستند استفاده کنید. به هشتگ ها به عنوان راهی برای جستجو و یافتن محتوای شما توسط افراد فکر کنید.

با فالو کردن افراد دیگر ، خصوصاً کسانی که عکس های شما را دوست دارند یا موضوعات مشابه موضوعات شما را پوشش می دهند ، روابط اجتماعی برقرار کنید.

مانند افراد مشهور ، با مشهورترین فالوورها حسابهای شناخته شده تری را دنبال کرده و درباره آنها نظر دهید. فقط ننویسید (“من را دنبال کنید!”) – نظرات خود را به خوبی بیان کنید.

با مشاهده هشتگ های محبوب در موضوعات مرتبط تحقیق کنید.

نمایه اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک و حساب Twitter خود متصل کنید. به این ترتیب وقتی چیزی را در اینستاگرام منتشر می کنید ، به طور همزمان به آن شبکه ها می رود … بیشتر به پست های شما جلب می شود.

با قرار دادن مسابقه (و دادن جوایز) ، پرسیدن سوال و شروع مکالمه با فالوورها درگیر شوید.

همه این استراتژی ها را امتحان کنید. ببینید چه چیزی بیشترین فالوور را برای شما ایجاد می کند و سپس با آن روش های خاص بروید. در این صورت باید در مسیر جذب مخاطبان بزرگ – و درحال رشد – باشید.

چگونه یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام باشیم؟

عکس در بازاریابی تاثیر بسزایی دارد.

ساخت فروشگاه اینترنتی

حتماً عکس هایی را تنظیم کنید که با موضوع کلی شما مطابقت داشته باشد.

عکس های خوبی ارسال کنید. عکس ها باید منحصر به فرد ، تحسین برانگیز ، خنده دار ، به خوبی ترکیب شده باشند … مهمتر از همه ، خسته کننده نباشند.

به طور منظم عکس ارسال کنید. برای جذب فالوورهای جدید و حفظ فالوورهایی که در حال حاضر دارید به محتوا نیاز دارید. با داشتن یک برنامه منظم ارسال ، آنها را درگیر و علاقه مند کنید.

همیشه برای عکس های خود کپشن بگذارید. همانطور که در بالا ذکر شد همه هشتگ ها را وارد کنید. نظرات قابل توجه خود را در مورد آنچه در عکس است یا آنچه که هنگام گرفتن آن تصویر به آن فکر می کردید حتماً وارد کنید. یک داستان جذاب بگویید.

ارسال در زمان مناسب روز. برای بیشتر مخاطبان ، صبح زود و اواخر بعد از ظهر بهترین کار را می کند. اما اگر در منطقه زمانی دیگری مخاطب دارید ، حتماً آن را در نظر داشته باشید.

برای ساختن عکس های خوب نیازی به دوربین حرفه ای گران قیمت ندارید. حتی یک تلفن هوشمند نیز می تواند کار کند ، به خصوص اگر از گزینه های فیلتر موجود به خوبی استفاده کنید.

به روزرسانی: ویدیو در اینستاگرام تسلط بیشتری پیدا می کند و شما باید کاملاً ویدیوها را برای افزایش دسترسی ، تعامل بیشتر و ایجاد پیوند حتی نزدیکتر با پیروان خود ارسال کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

همانطور که مشاهده کردید ، اینفلوئنسرهای برجسته اینستاگرام با فعال بودن در شبکه اجتماعی قادر به کسب درآمد واقعی هستند. دلیل؟ برندهای بزرگ تشخیص داده اند که جذب مشتری در اینستاگرام بسیار زیاد است.

یکی از راه های محبوب کسب درآمد تبلیغ محصولات در پست های شما است. اگر طرفداران قابل توجهی داشته باشید ، برترین برندهای جهان و همچنین برندهای در حال ظهور با شما تماس می گیرند زیرا شما “اینفلوئنسر” هستید. به عبارت دیگر ، یک منبع معتبر برای مخاطبان خود. در ابتدا می توانید برای هر پست صدها نفر کسب کنید و نرخ های خود را به طور مرتب به هزاران افزایش دهید.

همچنین می توانید محصولات را به عنوان شرکت وابسته تبلیغ کنید. با داشتن یک شبکه وابسته ، برای هر کالایی که به دنبال پست شما فروخته می شود ، کمیسیون دریافت می کنید.

گزینه دیگر استفاده از حساب اینستاگرام خود برای تبلیغ محصول خود ، اعم از دیجیتالی یا فیزیکی است. شما در پست های خود به سادگی به فروشگاه آنلاین خود پیوند می دهید.

برای مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا و افزایش مخاطب و فروش از طریق اینستاگرام لطفا با ما از طریق فرم مشاوره رایگان تماس بگیرید.
پیج اینستاگرام شما ، ویترین فروش به ۵۰ میلیون ایرانی فعال

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید