پنج قدم تا میلیونر شدن – با میوه های خشک

از اینکه شغلی ندارید ناراحت هستید؟  از وساطتهای بدون نتیجه و رو زدنها و مصاحبه ها بی حاصل خسته شده ائید؟ جمله: با شما تماس خواهیم گرفت و جملاتتی از این دست که هیچوقت تماس نمی گیرند آزارتان می دهد؟ با اندکی مطالعه در مورد خواص میوه ها و کمی خلاقیت و تلاش و اعمال سلیقه، می توان علاوه بر اینکه شغل لذتبخشی داشت، درآمد میلیونی نیز کسب کرد. چگونه؟ با پراوش در سطوح ذیل همراه باشید.

تا به حال به ابن فکر کرده ائید که در منزل شغلی داشته باشید که نیاز به هر روز صبح زود بدار شدن، گیر افتادن در ترافیک، شلوغی شهر و اداره و سر و کله زدن با ارباب رجوع های بی شمار نداشته باشید؟ ما شغل خانگی پر درآمد و لذت بخش فروش میوه خشک در خانه را به شما پیشنهاد می کنیم. شاید در نظر اول، بگوئید که این هم شد پیشنهاد. خیلی از آدمها این شغل را تجربه کرده اند ولی ادامه نداده اند. اما ما به شما می گوئیم که آنها احتمالا کار را درست انجام نداده اند.

قدم اول.

شما در قدم اول به جایی برای شستشو و خشک کردن میوه ها نیاز دارید و هیچ جایی بهتر از آشپزخانه آپارتمان و خانه شما نمی باشد. جایی که همه چیز در دسترس شماست و از نظر بهداشتی هم مطمئن است. چون شما در مکانی مشغول هستید که به خاطر سلامتی خود و خانواده تان هم که شده به پاکیزگی و مرتب بودن و بهداشت آنجا اهمیت می دهید. پس کیفیت و تمیزی محصول شما تضمین شده است.

قدم دوم.

شما برای خشک کردن میوه ها به دو روش سنتی و صنعتی خانگی می توانید اقدام به این کار بکنید. پیشنهاد ما به شما روش صنعتی خانگی و استفاده از دستگاه میوه خشک کن خانگی می باشد. با توجه به ابعاد کوچک این دستگاه، می توانید گوشه کوچکی از یکی از اتاقهایتان را به این دستگاه اختصاص دهید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند و یا مانع سطح دسترسی شما به فضای مطلوب اتاق بشود.

قدم سوم.

اکثر میوه فروشها برای تولید میوه خشک از محصولات پژمرده و بی کیفیت استفاده می کنند. اما ما به شما توصیه می کنیم که محصولات نو و تازه را از میادین تره بار و با قیمت مناسب تهیه کنید. چرا که مشتری دانا و آگاه است و با یکبار استفاده از محصول با کیفیت شما، نه تنها خرید خودش را از شما ادامه می دهد، بلکه می تواند سبب افزودن مشتریهای بیشتری نیز بشود.

قدم چهارم.

همه ما می دانیم که هر کدام از میوه‌ها خاصیت و ویژگی‌ها و مشتری خاص خود را دارد و هر فردی به یک نوع میوه خاص خشک شده علاقمند است. به طور مثال، آلبالوی خشک شده از فشار خون جلوگیری می کند و برای سلامت قلب و عروق مفید است. برگ زردآلو و انگور خشک شده در افزایش هوش به شدت تاثیرگذار و انجیر خشک شده برای افزایش حافظه بسیار مفید است . این‌ها بخشی از فواید میوه‌های خشک شده است که مردم با آگاهی روز افزون نسبت بدان‌ها گرایش پیدا کرده اند و هر روز بیشتر از دیروز اقدام به خرید این محصولات می‌کنند. پس در مورد خواص میوه ها مطالع کنید و برای هرکدام بروشوری تهیه کرده و با اندکی سلیق گرافیکی و طراحی و نقاشی آنها را جذاب و عامه پسند کنید. البته با ایجاد تم کودکانه می توانید مشتری های بسیاری را که به فکر سلامتی و هوش کودکانشان هستند جذب کنید.

قدم پنجم.

با یک دوربین ساده، حتی با گوشی موبایلتان و با یکی از نرام افزارهای رایگان قابل نصب روی گوشی، از محصولات خودتان عکس بگبرید و در کپشن هر عکس خواص، مشخصات و قیمت را نوشته در اینستاگرام و یا وبلاگ و یا وبسایت قرار داده تا بتوانید محصولاتتان را به دیگران معرفی کنید. البته که استفاده از شبکه های اجنماعی همان کار بازار یابی را انجام می دهد و شما با سرعت و شدت بیشتری به سمت فروش و کسب درآمد میلیونی پیش می روید. این روزها مردم برای سلامتی خودشان بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید