پرطرفدارترین موضوعات اینستاگرام را بشناسید.

پرطرفدارترین موضوعات اینستاگرام را بشناسید. همان طور که میدانید اینستاگرام، شبکه اجتماعی است که بر پایه محتوای تصویری فعالیت دارد. و نمی­‌توان ادعا کرد که تولید هر نوع محتوایی لزوما به جذب مخاطب در اینستاگرام منجر خواهد شد.

کسب و کارهای اینترنتی زیادی در اینستاگرام ایجاد شده اند. تمامی آنها نیاز دارند که صفحاتشان پیشرفت داشته باشند.

برای این پیشرفت، نیاز است که محتوای تاثیرگذاری در اینستاگرام تولید شود. در واقع چیزی که مخاطب را به سمت خود می کشاند، محتوای مناسب و پرطرفدار در اینستاگرام است .

در این مقاله می خواهیم محبوب ترین و پرطرفدارترین محتوای اینستاگرام را بررسی کنیم.

 مد و لباس

افزایش فروش لباس

لباس جذابیت بسیار زیادی دارد. به طوری که بسیاری از اینفلوئنسرها در این زمینه مشغول به کار هستند. به تنهایی، هشتگ فشن در اینستاگرام، بیش از پونصد میلیون پست دارد و به جرات می‌توان گفت که بهترین بستر برای فعالیت و پیگیری مد و فشن در میان شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام است.

غذا و تیسترها

حتما اسم مستر تیستر به گوشتان خورده است. فردی که در اینستاگرام به رستوران ها و کافه های مختلف می رود و غذاهای مختلف را تست میکند. اکسپلورر اینستاگرام از عکس های غذاهای مختلف و تبلیغات رستوران ها پر شده است و موضوع جذابی برای شروع یک کسب و کار می باشد.

سفر و گردشگری

سفر رفتن

سفر و گردشگری یکی دیگر از موضوعاتی است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. به لطف اینستاگرام، امروزه افراد زیادی سفرهای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند وفالوورهای زیادی دارند.

انگیزه‌بخشی و انرژی مثبت

دور کردن انرژی منفی

در قرن‌های گذشته سبک زندگی جدیدی که به وجود آمده، باعث شده است که خیلی از ما، به دنبال معنای زندگی، انگیزه بیشتر و راهی برای ادامه دادن باشیم! در اینستاگرام صفحات زیادی وجود دارند که درباره انرژی مثبت و انگیزه دادن فعالیت می‌کنند.

پرطرفدارترین موضوعات اینستاگرام را بشناسید.

طنزپردازی

بیشتر افراد برای سرگرمی و دور شدن از دغدغه‌ها و مشکلات به اینستاگرام می‌آیند و دوست دارند که سرگرم شوند. بنابراین تعجبی ندارد که افرادی که طنزپردازی می‌کنند و ویدیوهای بامزه می‌سازند، طرفدارن زیادی داشته باشند.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم بیشتر در حوزه سرگرمی محتوا تولید می‌کنند.

زیبایی و لوازم آرایش

معروف ترین اینفلوئنسر در این زمینه صدف بیوتی می باشد که درامد بسیار بالایی دارد و در آمریکا زندگی می کند. ویژگی مثبت صدف بیوتی صادق بودن او با مخاطبانش است. لوازم آرایش مخاطبان زیادی دارد. و می توانید از طریق فروش، تبلیغ و یا آموزش به کسب درامد بپردازید.

آموزش و یادگیری

با آموزش آنلاین در خانه کسب درآمد کنید

بازار داغی از آموزش رایگان موضوعات مختلف در اینستاگرام وجود دارد. افراد زیادی تجربه های خود را با مخاطبانشان به اشتراک می‌گذارند و فرصت یادگیری رایگان را برای آنها فراهم می‌کنند.

تولید محتوای اینستاگرام در پراوش

تولید محتوای پیج اینستاگرام

اگر به دنبال تولید محتوای قدرتمند، اصولی و اثرگذار در اینستاگرام هستید، پراوش می‌تواند با استفاده از یک تیم جوان، پرانرژی و متخصص، این کار را مبتنی بر سلیقه روز جامعه به شما ارائه بدهد. تولید محتوای اینستاگرام با استفاده از به روز ترین و جذاب‌ترین مطالب ممکن در پراوش صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

پر بازدیدترین ها

ویدیو های پراوش

هشتگ ها

سبد خرید