هنوز از اهمیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کارت آگاه نشدی؟

هنوز از اهمیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کارت آگاه نشدی؟

همانطور که می دانید امروزه کسب و کارها با سرعت بیشتری رشد می کنند. زیرا فضای آنلاین شرایط توسعه کسب و کارها را فراهم کرده است. امروزه کمتر کسب و کاری را می توان پیدا کرد که به دنیای اینترنت ورود پیدا نکرده باشد. در واقع در همان فضای سنتی کسب و کار خود باقی مانده اند.

یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی که باید برای کسب و کار خود بگیرید، ورود آن به دنیای دیجیتال است.

مثلا می توانید از شبکه های اجتماعی شروع کنید. اما ایمن ترین روش راه اندازی وب سایت است.

ما در این مقاله می خواهیم درباره اهمیت آن برایتان به طور کامل توضیح دهیم.

دلیل های اصلی برای داشتن سایت

تقریبا بیشتر کسب و کارها گوشه ای از فعالیت خود را به اینترنت آورده اند. حتی در بسیاری از مواقع مشاهده می کنید که پایه و بنیان بسیاری از کسب و کارها از همان اینترنت پا گرفته است.

وب سایت یکی از ملزومات هر کسب و کاری شده است؛ همانند قدیم که کارت ویزیت نقش پر رنگی برای پرزنت هر کسب و کار داشت. در دنیای امروز می توان وب سایت را همانند یک کاتالوگ تلقی کرد. کاتالوگی که 24 ساعته در سراسر دنیا در دسترس است. از طریق آن می توانید تمامی محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.

اینبار مخاطبان شما به گروه خاصی محدود نمی شود و هزاران و میلیون ها نفر می توانند شما را ببینند و صدایتان را بشنوند.

شاید باورتان نشود اما تحقیقات نشان می دهد هزینه ای که برای این کار صرف می کنید کمتر از هزینه چاپ هزاران کارت ویزیت و کاتالوگی است که می خواهید چاپ کنید و در بین مردم پخش نمایید.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که وقتی صحبت از وب سایت می شود، توقع ما یک وب سایت حرفه ای است. وب سایتی که در آن انواع محتواها را به اشتراک بگذارید و خلاقیت به خرج دهید.

هرچه بیشتر بتوانید پاسخ نیازهای مشتری را بدهید، کسب و کارتان حتی در دنیای مجازی نیز بیشتر رشد خواهد کرد.

مطمئن باشید با اصولی جلو رفتن می توانید فروش تان را چندین برابر افزایش دهید.

در ادامه می خواهیم به تعداد دیگری از دلایل که اهمیت داشتن وب سایت را بیان می کنند، بپردازیم.

سرچ مهمترین نیازها در دنیای اینترنت

همانطور که بارها و بارها برای خودتان اتفاق افتاده است، زمانی که نیاز به کسب اطلاعات درباره هر چیزی داشته باشید در اینترنت شروع به سرچ می کنید. اولین جایی که برای سرچ انتخاب می کنید وب سایت ها هستند. مثلا در گوگل نام بهترین اپلیکیشن برای لاغری را سرچ می کنید. حتی برای خرید یک شامپو نیز در سایت های مختلف به گشت و گذار می پردازید، محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنید.

در نهایت میان انواع محصولاتی که پیدا می کنید، یکی را انتخاب می نمایید.

حال تصور کنید خودتان فروشنده شامپو هستید. اگر در دنیای اینترنت و وب سایت ها حضور نداشته باشید، مردم از کجا متوجه شوند چنین محصولی برای فروش دارید؟

آیا به فروش محصولات به محله تان راضی هستید؟ اگر جواب تان بله است باید به زودی فاتحه کسب و کارتان را بخوانید!

اعتبار بخشیدن

زمانی شما می توانید در کسب و کارتان رشد را تجربه کنید که اعتبار بیشتری بین رقبا و مشتریان به دست آورید. یکی از راه های بدست آوردن اعتبار داشتن وب سایت است.

وب سایت برای هر کسب و کاری نقش دفترکار، فروشگاه و… را دارد.

امروزه یکی از راه های سنجش اعتبار، سرچ نام کسب و کار یا فرد صاحب کسب و کار در اینترنت است.

حال تصور کنید نام و نشانی از شما در اینترنت وجود نداشته باشد.

جمع آوری اطلاعات

یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن انواع دیتاها از مشتریان داشتن وب سایت است. مثلا ممکن است مشتری از شهری دیگر به مغازه شما یکبار بیاید و دیگر راه تماسی با او نداشته باشید.

اما زمانی که از طریق وب سایت محصولی به او بفروشید یا خدمتی ارائه دهید، می توانید از طریق راه های مختلف ارتباط تان را با او حفظ نمایید.

حتی می توانید جشنواره های تخفیفی بزرگ برگزار کنید و صدای تان را به گوش کل مردم برسانید. امروزه شرکت های پستی کار را برای ارسال محصولات بسیار راحت کرده اند.

به عنوان مثال می توانید برای ترغیب بیشتر مشتری، کد تخفیف تعریف کنید تا در خرید بعدی آن را اعمال کند.

اقتصادی بودن

داشتن وب سایت امروزه بسیار کار و اقدامی اقتصادی است. زیرا اگر بخواهید به صورت فیزیکی یک مغازه یا فروشگاه تاسیس کنید باید چندین برابر برای آن هزینه کنید.

همچنین برای تبلیغات باید از روش هایی استفاده کنید که مردم از حضور شما آگاه شوند. یکی از این روش ها می تواند بیلبوردهای تبلیغاتی باشد. اما هزینه یک بیلبورد در سطح شهر کمی قابل تامل است!

با داشتن وب سایت می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید و مغازه تان در 24 ساعت شبانه روز باز باشد.

جمع بندی نهایی

با توجه به مواردی که در بالا گفتیم، وب سایت را اولویت کار خود قرار دهید. بطراحی وب سایت مجموعه تان را می توانید به تیم پراوش بسپارید تا شاهد تغییرات شگرف در کسب و کارتان باشید.

بسیاری از برندها با اطمینان به تیم پراوش موفقیت های چشمگیری در حوزه کاری خود به دست آورده اند.

نمونه سایت های طراحی شده توسط تیم حرفه ای پراوش را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

سایت ویوامو

طراحی وب سایت

سایت آکاج

طراحی وب سایت

سبد خرید