نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام برای مشاغل کوچک

نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام برای مشاغل کوچک! دنیای فناوری دیجیتال منظره ای است که دائماً در حال حرکت است و به نظر می رسد بازاریابی در رسانه های اجتماعی حتی سریعتر حرکت می کند. و از آنجا که سرعت آن بسیار سریع است ، می توان فهمید که چگونه هر قطعه از پازل با مشاغل کوچک شما متناسب است.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، بازاریابی در کسب و کارتان در اینستاگرام روشی قدرتمند برای دستیابی به مردم و جذب آنها برای مشاغل شماست. از بین تمام راه هایی که می توانید تجارت خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید ، استفاده از استوری اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که یک کسب و کار کوچک می تواند برای به دست آوردن مشتری استفاده کند.

استوری های اینستاگرام

استوری های اینستاگرام در سال 2016 معرفی شدند و ویژگی ای که دارند این است که پس از 24 ساعت برای استوری های غیر تبلیغی ناپدید می شوند! این استوری ها می توانند تصاویر یا فیلم را در قالب اسلاید نمایش دهند و با شکلک های متن قابل ویرایش باشند! مشاغل غالباً از استوری های اینستاگرام برای برجسته کردن ویژگی های جدید محصولات یا پاسخ دادن به سؤالات مشتری در زمان واقعی استفاده می کنند.

استوری های اینستاگرام فقط در بخش Story شما ظاهر می شوند.

هرکسی که شما را در اینستاگرام دنبال کند ، می تواند استوری های شما را ببیند و شما می توانید استوری های هر کسی را که دنبال می کنید در نوار بالای صفحه فید اینستاگرام خود مشاهده کنید.

نکته مهم دیگر در مورد استوری های اینستاگرام این است که این محتوا هرگز در شبکه پروفایل یا فید شما ظاهر نمی شود! بلکه سرعت مشاهده می شود و به سرعت از بین می رود. (مگر اینکه آنها را هایلایت کنید)

استوری های اینستاگرام از دو مفهوم بازاریابی مهم استفاده می کند.

ممکن است ناامید کننده باشد که استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت می ماند ، اما این مسئله می تواند یک مزیت بزرگ باشد که در نتیجه ایجاد تعامل با طرفداران شما کم شود.

دلیل این است که دو مورد از مهمترین ابزارهای بازاریابی، تازگی و کمبود هستند! و به همین دلیل استوری های اینستاگرام دارای این قابلیت هستند.

3 راه خلاقانه برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای مشاغل کوچک

مطمئن نیستید چکار کنید؟ در اینجا چند نمونه از استوری های موفق اینستاگرام آورده شده است.

یک پروژه را در تجارت خود برجسته کنید.

بوستل این کار را به خوبی انجام می دهد ، فیلم ها و تصاویر ثابت را با هم ترکیب می کند تا مردم بدانند که چه اتفاقی افتاده است! آنها پشت صحنه فیلم با گرافیک عالی را برای یک استوری سرگرم کننده و جذاب ترکیب می کنند.

سیر تحولی ایجاد کنید

اجرای هدایای آنلاین و مسابقات می تواند راههای قدرتمندی برای رشد و درگیر کردن چشم انداز و مشتریان باشد.

به عنوان مثال ، fenzidog sports academy از داستانهای مختلفی برای برجسته کردن ثبت نام برای حضور در آکادمی ورزشی خود استفاده می کند.

این می تواند همهمه هایی را در اطراف کسب و کار شما ایجاد کند.

نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام برای مشاغل کوچک

نحوه تنظیم استوری اینستاگرام

تنظیم استوری اینستاگرام می تواند در سه مرحله آسان انجام شود:

بر روی نماد دوربین در سمت چپ بالای صفحه خود ضربه بزنید یا از هر مکانی در فید اینستاگرام خود به راست بکشید!

روی نماد حلقه در قسمت پایین فید اینستاگرام خود ضربه بزنید تا یک ویدیو بگیرید یا یک عکس بندازید! همچنین می توانید با کشیدن انگشت ، یک عکس یا فیلم را از گالری انتخاب کنید.

روی نمادهای ویرایش ضربه بزنید تا یک برچسب یا متن به فیلم یا عکس خود اضافه کنید! اگر می خواهید از شر عناصر ویرایش خلاص شوید ، کافی است آنها را در پایین صفحه بکشید و رها کنید.

نکته مهمی که وقتی صاحب مشاغل کوچک هستید و از Stories Instagram استفاده می کنید ، باید بخاطر بسپارید این است که لازم نیست استوری های شما حاوی محتوای تولیدی فوق العاده بالایی باشند. کل نکته داستانها واقعی و معتبر بودن است. با آنها سرگرم شوید.

بیشتر بخوانید: چگونه استوری تاثیرگذار در اینستاگرام بگذاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید