پیام لوگوی معروفترین برندهای جهان چیست؟

پیام لوگوی معروفترین برندهای جهان چیست؟ با احتمال خیلی زیاد در هنگام خرید یا رانندگی و…. با نشان هایی مواجه شده اید که به محض دیدن شان متوجه شده اید متعلق به چه شرکتی هستند. آیا تا به حال دقت کرده اید این نشان ها چه پیامی دارند؟

در این مقاله درباره پیام های پنهان لوگوهای معروفترین برندهای جهان صحبت خواهیم کرد تا در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید، یک لوگوی پر مفهوم انتخاب کنید.

آمازون

آیا تا به حال به چهره ی خندان لوگوی آمازون دقت کرده اید؟ این لوگو نشان دهنده ی مهم بودن رضایت مشتریان است. همچنین با نگاه دقیق تر به آن متوجه خواهید شد که فلش زرد رنگی که از سمت چپ به سمت راست کشیده شده است، نشانگر این است که هر چیزی که بخواهید در آمازون موجود است.

گوگل

در لوگوی گوگل از چهار رنگ اصلی استفاده شده است اما توسط یک رنگ فرعی شکسته شده است!

این اتفاق عمدی است و گوگل به هدف تغییر دادن قواعد بازی اینکار را انجام داده است.

اگر به فونت لوگوی گوگل دقت کنید میبینید که از یک ترکیب ساده ی حروف استفاده کرده است که این موضوع بی آلایشی عمل کردن گوگل را بیان میکند.

پپسی

شرکت پپسی برای طراحی لوگوی خود در سال 2008 حدود یک میلیون دلار هزینه کرد. این لوگو کد داوینچی است. لوگوی پپسی بر اساس فنگ شویی، نظریه های جهان هستی و… طراحی گشته است. در واقع این لوگو کلیدی برای باز کردن قفل رمزهای هستی میباشد.

 تویوتا

لوگوی تویوتا از سه بیضی که نشان دهنده ی قلب هستند تشکیل شده است.

این قلب ها نشانگر قلب مشتری، قلب محصول و قلب پیشرفت در زمینه فناوری میباشند.

 کوکاکولا

وجود حرف o در لوگوی کوکاکولا معنای زیادی دارد! با دقت به این حرف میتوانید پرچم دانمارک را ببینید. دانمارک جز شادترین کشورهای دنیاست.

در ابتدا هدف طراحی لوگوی کوکاکولا این موضوع نبود اما بعد از مشخص شدن این موضوع، خود شرکت کوکاکولا از این داستان استقبال نمود و مراسم بزرگی در دانمارک برگزار کرد.

آدیداس

در نگاه اول لوگوی ادیداس را یک کوه خواهید دید. این لوگو نشان میدهد که میتوانید موانع را با محصولات آدیداس پشت سر بگذارید!

اکنون که معنای لوگوهای شرکت های معروف را دیدید با دقت بیشتری برای کسب و کار خود لوگو طراحی کنید تا بتوانید مانند این شرکت ها در سراسر دنیا مورد استقبال قرار بگیرید و بدرخشید.

مطلب پیشنهادی : چرا برای کسب و کار خود به طراحی لوگو نیاز داریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید