مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی

مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی! بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد. این امر باعث افزایش چشمگیر تبلیغات اینترنتی می شود. افراد با استفاده از موتورهای جستجو ، با دنبال کردن برندهای مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی و شرکت در کمپین ها به دنبال محصولات هستند. فرصت های تبلیغاتی بسیار زیاد است ، اما استفاده صحیح از آنها کار آسانی نیست. بنابراین ، بیایید نگاهی دقیق به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی داشته باشیم.

مزایای تبلیغات اینترنتی

برندسازی کردن

پوشش جهانی آسان.

امروزه ، مردم عادت دارند که اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و … جستجو کنند. تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادات شما در مقابل بیش از 4.3 میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت تمام دنیا را هدف قرار دهید.

مقرون به صرفه برای هر بودجه.

حداقل هزینه برای رسیدن به مخاطب 2000 نفری به صورت آنلاین سه برابر ارزان تر از روش های تبلیغاتی سنتی است ، بنابراین هر شرکتی از یک تجارت کوچک خانوادگی تا یک شرکت بزرگ می تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند و از منابع مالی خود بیشترین بهره را ببرد.

بازدید از یک وب سایت را هدایت می کند.

هرچه بازدید کننده بیشتری به سایت داشته باشید ، مشتری بالقوه بیشتری خواهید داشت که در نتیجه فروش شما افزایش می یابد. هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آنها به وب سایت شماست. پیشنهادهای نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیخته و دلیل خوبی برای کلیک کردن بر روی سایت شما به مردم ارائه دهد.

هدفمند.

برخلاف رسانه های سنتی بازاریابی که بدون فیلتر کردن برای همه تبلیغ می کنند ، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان خاص هدف قرار می دهد. افرادی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند. به عنوان مثال ، یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای تبلیغ به کاربرانی که علاقه زیادی به سفر دارند ، با تشویق لایک و اشتراک استفاده کند.

هدف گیری مجدد را امکان پذیر می کند.

تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن این است: “سلام ، به نظر می رسد چند روز پیش این توستر را چک کردید. من اینجا یک مورد شگفت انگیزی برای شما دارم! ” اگر افراد زیادی بدون خرید چیزی به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی شما مراجعه می کنند ، با تبلیغات بنری که در وب سایت هایی که مرور می کنند ، برند خود را به آنها یادآوری کنید.

به شما امکان می دهد با مخاطبان خود نقاط تماس مختلف ایجاد کنید.

تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در زمان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در مکان مناسب ظاهر شوید. اگر صاحب یک سوپرمارکت کوچک هستید ، از نمایشگرهای اجتماعی مانند اینستاگرام و Pinterest برای نمایش محصولات استفاده کنید. برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبان ، آنها را با بازاریابی از طریق ایمیل تقویت کنید. با مخلوط کردن هوشمندانه انواع مختلف تبلیغات دیجیتال ، می توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده ارائه خدمات است.

قابل اندازه گیری است.

برخلاف بازاریابی آفلاین ، که هزینه و کارایی آن تا حدودی تقریبی است ، شما می توانید با استفاده از پلتفرم های تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics ، دقیقاً بازده تلاش و بازده بازاریابی اینترنتی خود را پیگیری کنید.

مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی

معایب تبلیغات اینترنتی

چالش های اصلی مرتبط با تبلیغات آنلاین شامل رقابت شدید ، هزینه اشتباهات و تجزیه و تحلیل های پیچیده است. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

رقابت بالا

این بازار به خصوص برای مشاغل تجارت الکترونیکی بیش از حد اشباع شده است ، بنابراین شما باید نیازهای مشتریان خود را برطرف کرده و مرتباً محصول خود را بهبود بخشید تا آن را رقابتی کنید.

اشتباه کردن هزینه دارد.

هدف قرار دادن افراد اشتباه و انتخاب کلمات کلیدی کاملاً رقابتی، متداول ترین اشتباهاتی است که می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. برای از بین بردن این اشتباهات ، شما یا به یک متخصص برجسته یا به تجربه زیادی نیاز دارید. هر دو نوع نیاز به سرمایه گذاری دارد.

تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات خود

به یک پلت فرم شخص ثالث مانند Google Analytics و تجربه کافی برای تفسیر درست نتایج نیاز دارید.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

تبلیغات بخشی از بازاریابی است. برای روشن شدن آن ، بیایید هر دو اصطلاح را تعریف کنیم.

بازاریابی – فرآیند تبلیغ محصولات شما برای مخاطبان هدف. که شامل تحقیقات بازار ، شناسایی شخصیت خریدار شما و تجزیه و تحلیل است.

تبلیغات – یکی از آن فعالیت هایی است که به گسترش نام تجاری شما کمک می کند. تبلیغات یکی از عناصر بازاریابی است. سایر موارد شامل روابط عمومی ، ارتقای فروش ، فروش مستقیم ، فروش شخصی است.

بنابراین ، تبلیغات بخشی از بازاریابی است ، در حالی که بازاریابی فقط تبلیغات نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید