لیستی از شغلهای پاره وقت برای نوجوانان

لیستی از شغلهای پاره وقت برای نوجوانان! زمانی که به سن نوجوانی برسید مستقل بودن نه تنها به شما اعتماد به نفس در انجام بسیاری از کارها را می دهد بلکه شما را برای کار در آینده را نیز آماده می کند. برای استقلال مالی داشتن می توانید کسب و کار خود را داشته باشید. سخت نیست. ما به شما ایده می دهیم و شما انتخاب کنید و شروع کنید.به این فکر کنید که با پولی که بدست می آورید می توانید لباس موردعلاقه خود را بخرید و یا آخر هفته دوستانتان را به صرف شام و یا رفتن به کافه دعوت کنید. فرصت های شغلی بسیاری برای کسب درآمد و از آن مهمتر کسب تجربه وجود دارد. ما آنها را به شما معرفی میکنیم.

کار در مراکز پستی

با توجه به کسب و کارهای جدیدی که در زمینه ارسال کالا به وجود آمده اند می توانید تقاضای کار دهید و به عنوان پیک مشغول به کار شوید.

پرستار بچه

خوشبختی در مسیر

والدین کارمند زیادی وجود دارند که نیاز به پرستار برای نگهداری از فرزندشان دارند. بیشتر افراد نرخ ساعتی یا روزانه دارند و به صورت نقدی پرداخت می کنند. نگهداری از بچه ها برای نوجوانان کار بسیار خوبی است زیرا ساعات کاری انعطاف پذیر است و تقریباً همه افراد محله در بعضی مواقع به یک پرستار احتیاج دارند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که خدمات خود را ارائه دهید و کسی آنها را بپذیرد.

غریق نجات

اگر در شنا کردن ماهر هستید و دوره های غریق نجاتی را گذرانده اید، می توانید این شغل را به صورت پاره وقت انجام دهید.توجه کنید که گاهی لازم است که جان یک نفر را نجات دهید. پس کار ساده ای نیست.

فروشگاه مواد غذایی و آشامیدنی

فروشگاه های مواد غذایی همیشه به دنبال نوجوانانی هستند که به عنوان صندوقدار کار کنند. فروشگاه های مواد غذایی ای نیز هستند که در طول سال تحصیلی بعد از مدرسه و آخر هفته ها کار کنید.

کار در فست فود یا رستوران

می توانید هم در آشپزخانه برای خورد کردن مواد غذایی کار کنید و هم برای سرو غذا یا گرفتن سفارشات. کار در رستوران ها و فست فودها به صورت پاره وقت می باشد و اکثر آنها روزانه و یا ساعتی پول می دهند.

باغبانی

باغبانی

علاوه بر کاشت چمن در تابستان ، فعالیت های زیادی انجام می شود که ممکن است صاحبان خانه در طول سال به کمک آنها نیاز داشته باشند. مثلا کاشت گل یا رسیدگی به گل های آپارتمانی مثل عوض کردن خاک آنها و یا باغچه. کارها را می توان به تنهایی یا همراه با صاحب خانه انجام داد.

کارواش

شستن ماشین و کار در کارواش نیز از جمله شغل های پاره وقتی است که نوجوانان می توانند انجام دهند. شستشوی ماشین با مسئولیت بسیار زیادی همراه است زیرا شما باید مطمئن باشید که به طور تصادفی ماشین شخصی دیگر را خراب نکنیدو روی بدنه آن خراشی نیندازید.

شغل آنلاین

حتما در مورد برنامه های کسب درآمد آنلاین با والدین خود صحبت کنید. در حالی که روش های قانونی زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد ، کلاهبردارانی نیز وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. قبل از ارائه اطلاعات شخصی یا وارد شدن به هرگونه توافق نامه کاری ، با والدین خود در شرکت های تحقیقاتی کار کنید. علاوه بر این ، جوانب مثبت و منفی مشاغل آنلاین را برای بچه ها مرور کنید.

تمیز کردن خانه

نظافت خانه کاری است که هر نوجوانی می تواند انجام دهد. بعضی از افراد سالخورده و افراد با برنامه های شلوغ دوست دارند کسی بیاید و خانه های آنها را تمیز کند. شما می توانید با انجام یک کار عالی ،کسب درآمد کرده و مشتری های بیشتری را جمع آوری کنید.

لیستی از شغلهای پاره وقت برای نوجوانان

بیشتر بخوانید: ۶ ایده کسب و کار خانگی برای نوجوانان

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید