عادات افراد ثروتمند را بخوانید تا شما هم ثروتمند شوید!

وقتی اسم آدم های ثروتمند میاد ناخداگاه یاد کلمات لاکچری و مرفه میفتیم که بین عموم مردم رواج پیدا کردند.

امروز با هم عادت ها و رفتارهای این افراد را که موجب بدست آوردن پول و ثروت زیاد در زندگیشون شده بررسی خواهیم کرد.

موفقیت های مالی افراد ثروتمند رابطه ی مستقیمی با فرآینده های اکتسابی و ارادی که در طول زندگی به آنها پایبند بودند دارد.

با یادگیری و عمل کردن به این عادات افراد ثروتمند در زندگی مالی میتونید تحولات و پیشرفت های زیادی را بوجود بیارید.

  • خرج کردن زیاد ممنوع!

افراد ثروتمند فوق العاده انسان های محتاط و صرفه جویی برای خرج کردن پول هایشان هستند.

پس انداز اولویت اصلی زندگی آنهاست. رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار ، پدر بی پول خود بیان میکنه که افراد موفق اغلب 20 در صد از درآمد خود را در اولین فرصت پس انداز کرده و با 80 درصد باقی مانده زندگی میکنند. این در حالی است که اکثر انسان ها در اولین فرصت آن را خرج بدهی و اقساط میکنند و چیزی که در آخر باقی می ماند را خرج گذراندن زندگی میکنند.

اگر شما محدودیتی برای خرج کردن هایتان اعمال نکنید، پول برای شما محدودیت ایجاد میکند. پی بهتره زودتر دست بکار بشید و چاره ای بیندیشید!!

  • تکیه نکردن به شانس!

بین آدم های ثروتمند این باور وجود دارد که شانس را باید ساخت. همانطور که امار نشون میده 78 درصد از برندگان جایزه ی لاتاری، هیچوقت ثروتمند باقی نمی مانند و خیلی سریع در عرض چندماه آنچه که به دست آورده اند را از دست می دهند.

  • مطالعه‌ی مداوم!

همه ی افراد موفق و ثروتمند جهان مطالعه ی روزانه را در برنامه ی زندگی خود قرار داده اند. اما اکثر افراد این موضوع را فراموش می کنند. علم و دانش، بزرگترین ثروت های هر انسانی هستند. با علم میتوان مشکلات و موانع را پشت سر گذاشت و زیباتر به مسائل نگاه کرد.

ما به شما مطالعه ی کتاب های معروف موفقیت را توصیه می کنیم.

  • استفاده‌ی درست و بهینه از زمان!

افراد ثروتمند از زمان خود به بهترین نحو ممکن استفاده می کنند. وقتی به زندگی انها سرک میکشیم میبینیم که خبری از تماشای تلویزیون و چرخیدن در شبکه های اجتماعی و پیگیری اخبار سلبریتی ها نیست!

زمان برای افراد ثروتمند بسیار با ارزش است.

  • کنترل احساسات!

در مسائل و مشکلات مالی باید به سراغ عقل و منطق برویم و احساسات جایگاهی در این میان ندارد. اگرچه احساسات می توانند نقش مثبتی را ایجاد کنند.

ترس یکی از احساسات منفی است که اگر به سراغمان بیاید می تواند در تصمیم های ما اختلال ایجاد کند. افراد ثروتمند ذهن خود را به گونه ای تعلیم داده اند که بتوانند به راحتی ترس های خود را کنترل کنند و تسلیم ترس هایشان نشوند.

  • شبکه سازی!

گسترش روابط در حوزه های کاری از بزرگترین فعالیت هایی است که افراد ثروتمند دائما آن را تکرار می کنند. گاهی استقلال مالی نیازمند کمک گرفتن و مشورت گرفتن از افرادی است که قبلا راه ما را رفته اند، پس چه بهتر که این دسته از افراد در دایره ی دوستان ما قرار بگیرند!!

  • هدف جایگزین رویا و خیال !

تقریبا تمام آدم های ثروتمند، اهداف را جایگزین رویاهای خود کرده اند.

این افراد رویاپردازی را از زندگی خود حذف نکرده اند! تمام رویاهای خود را به هدف تبدیل می کنند و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی و تلاش می کنند.

شاید به همین دلیل است که ما افراد ثروتمند را افرادی خوشحال میبینیم چرا که هدف های بزرگی دارند و دائما برای آنها می جنگند.

این بود مختصری از عادات افراد ثروتمند که با اجرای آنها میتوان در زندگی به موفقیت های بیشتری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید