طراح PDMS و کسب درآمد بالا

طراح PDMS

تعداد کمی از مشاغل هستند که عده کمی از افراد از آنها اطلاع دارند و قابلیت کسب درآمد بالایی دارند. به عنوان مثال در عرصه طراحی مجموعه های صنعتی، از مجتمع های تولید محصولات غذایی تا صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نرم افزار مشهوری وجود دارد به نام PDMS که مخفف  Plant Design Management System می باشد. که فراگیری آن و تبحر در استفاده از آن می تواند ابزار مناسبی باشد برای کسب درآمد. PDMS نرم افزاریست که وظیفه اصلی آن مدلسازی مجموعه های صنعتی در فضای سه بعدی با ابعاد و اندازه واقعی می باشد که در طراحی کلیه PLANT های صنعتی به کار می رود. این نرم افزار دارای وجهه بین المللی بوده و بالاخص در طرحی، ساخت و نصب صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه جزء نرم افزارهای مادر محسوب می شود. قابلیت این نرم افزار امکان طراحی همزمان بخشهای مختلف مهندسی یک پروژه بوده و با توجه به قابلیتهائی که تحت شبکه و فعالیت گروهی دارد، می توند سرعت و کیفیت قابل توجهی به روند طراحی، ساخت و اجرای پروژه ببخشد.

اگرچه این نرم افزار از زیرمجموعه های نرم افزارهای گروه مهندسی مکانیک، برق، عمران می باشد، اما یک طراح PDMS می تواند با کسب تجربه های طراحی در این زمینه همزمان دیسیپلینهای متفاوت را طراحی کند. طراح PDMS با توجه خصوصیات فوق العاده این نرم افزار که از جمله آن انعطاف پذیری، سازگاری با مجموعه نرم افزار های دیگری چون اتوکد، مجموعه آفیس و … می باشد، می تواند علاوه بر طراحی مجموعه های صنعتی، با تشکیل یک بانک اطلاعاتی قوی و مطمئن خیال مدیران پروژه، کارفرمایان و پیمانکارهای ساخت و نصب را در خصوص تشکیل یک شبکه یکپارچه طراحی و مهندسی آسوده سازد.

قالب افرادی که به عنوان طراح و به صورت حرفه ای مشغول به کار هستند همواره از امنیت شغلی و حقوق مزایای مناسبی برخوردار هستند و می توانند بازار کار پر رونق آن را به دست بیاورند. و در کشورهای نفت خیزی مثل ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس به دلیل توسعه مستمر واحدهای صنعتی خود در حوزه های مختلف، جولانگاه طراحانی هستند که با تسلط به این نرم افزار نقش مهمی در پیشرفت آنها ایفا می کنند.

علاوه بر امکانات بسیار خوب این نرم افزار، شرکتهای مختلف تولید نرم افزار اقدام به تولید برنامه های جانبی برای آن کرده اند که باعث اشتغال افراد زیادی شده اند، که نمونه آن سازگار کردن خروجی داده های این نرم افزار برای روان سازی اطلاعات نرم افزارهای آنالیز و تنش در صنعت PIPING می باشد.

افرادی که به دنبال شغلی با درآمد مناسب و دیسیپلین مهندسی هستند، میتوانند با فراگیری این نرم افزار و کسب تجربه، پیشرفت بسزایی در آینده شغلی خود داشته باشند. خبر خوب این است که حتی می توان به صورت کار درخانه و ارسال اطلاعات به دفتر طراحی در این زمینه فعالیت کرد و با توجه به گستردگی شبکه های اینترنتی برای ارسال و تبادل اطلاعات، مشکلات زمانی و مکانی را مرتفع کرد.

طراح PDMS با مهارت عالی، انتخاب اول مدیران طراحی شرکتها مهندسی و ساختمانی مشغول در پروژه های ساخت و نصب PLANT های صنعتی می باشد، که افرادی که در این حیطه مشغول به کار هستند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید