شما هم به دنبال یک شغل پاره وقت می گردید؟

آشپزی یک شغل پاره وقت!

فکر کنید در محل کارتان بسیار گرسنه اید و فراموش کرده اید از خانه غذا بیاورید. چه میکنید؟ از یک رستوران غذا سفارش می دهید؟

تا به حال شده وقتی درب ظرف غذا را باز می کنید نا امید شوید؟ وقتی قیمه ها چرب اند یا جوجه ها خوب مغز پخت نشده اند یا ماهی که اصلا بوی خوبی ندارد!

راه حل چیست؟

تا به حال غذاهای خانگی را امتحان کرده اید؟

کسب درآمد با آشپزی در منزل برای خانم های علاقه مند به پخت و پز یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است.

زیرا بسیاری از خانم های کدبانوی ایرانی به خوبی با فنون آشپزی و پخت و پز آشنایی دارند و می توانند غذاهای خوشمزه و خوش آب و رنگی را تهیه کنند. کسب درآمد از کاری که همیشه انجام می دهید بسیار ساده تر است.

آیا می دانید همین فعالیت دائمی، می تواند درآمد بسیار زیادی را برایتان به همراه داشته باشد؟

نیاز هر روزه افراد به غذای گرم با کیفیت و سالم رونق این کسب و کار را افزایش می دهد. و شما هیچوقت بیکار نمی مانید.

در حال حاضر شیرینی‌ها و فینگرفود خانگی نیز طرفداران بسیاری در بین مردم پیدا کرده، که در این زمینه هم فرصت خوبی برای کار آشپزی در منزل وجود دارد.

شرکت ها مشتریان همیشگی هستند که وقتی طعم غذای خونگی اونا رو راضی کنه روز به روز به درآمد شما هم اضافه می کنه.

از مزیت های این کسب و کار خانگی این است که شما به جای استفاده از تجهیزات کترینگ ها، از آشپزی در منزل به سبک و سیاق خودتان سود می برید و در کنار فرزند و خانواده تان هستید.

با یک تبلیغ ساده و با پخش بروشور در نزدیکی محل زندگی تان می توانید کسب و کارتان را معرفی کنید. برای این کسب و کار نامی در نظر بگیرید تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

حتی می توانید در سایت های آنلاین عضو شوید به طور مثال به تازگی در تهران سایتی برای خانم های تهرانی طراحی شده که خانم های خوش سلیقه هر روز بر اساس سفارش های ثبت شده آشپزی می کنند.

آشپزی در منزل در واقع یک ایدۀ مناسب در میان افرادی مناسب و در زمان مناسب است. ایده‌ای که علاوه‌ بر اشتغال‌زایی برای شمار چشمگیری از زنان، غذاهایی باکیفیت‌تر و مناسب‌تر را در اختیار دیگران قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید