بهترین شغل برای شما که سرمایه اولیه ندارید!

بهترین شغل برای شما که سرمایه اولیه ندارید! اگر به دنبال یک شغل با سرمایه اولیه صفر میرسید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید زیرا یکی از بهترین شغل های بدون سرمایه را معرفی خواهیم کرد! شغل بازاریاب واسطه ای….

همه ی ادم ها علاقه ای به ساختن یا اکتشاف ندارند ولی با این وجود بازهم به دنبال شغل برای خود هستند. یکی از بهترین گزینه های برای اینگونه افراد واسطه شدن در فروش کالا یا خدمات است و این ایده به راحتی در خانه قابل اجرا است.

فرض میکنیم شما به اینکار علاقه دارید، پس با فروش مجدد محصولات یا خدماتی که دیگران آن را تولید کرده اند میتوانید برای خود کسب و کار راه بیندازید.

اینکار به دو صورت قابل اجرا است:

دراپ شیپینگ

یعنی شما در این روش محصولات تولید کنندگان را تبلیغ میکنید و سفارش میگیرید. خود تولید کننده سفارش را برای مشتری ارسال میکند. مزیت این روش در این است که نیازی به انبار کالا برای نگهداری محصولات ندارید و همچنین لازم نیست برای ارسال هر سفارش به اداره پست مراجعه کنید.

شما باید اطلاعات سفارش مشتری را به تولید کننده اصلی ارائه دهید.

  فروشگاه ارزان قیمت

اگر علاقمند به فروش محصولات دست دوم باشید میتوانید از فروشگاه های دست دوم فروشی یا عتیقه فروشی ها و سمساری ها و …. اجناسی را با قیمت مناسب بخرید و سپس با تبلیغ آنها در فروشگاه اینترنتی خود با قیمت بهتر بصورت آنلاین بفروشید. اگر به این کار علاقه داشته باشید میتوانید سود زیادی بدست اورید.

اینکار به سرمایه اولیه اندکی نیاز دارد تا بتوانید برای شروع تعدادی وسیله جذاب خریداری کنید و با یک عکاسی فوق العاده از آنها در فروشگاه اینترنتی خود آنها را بفروشید.

لطفا درباره صوفیا آموروسو سرچ کنید و جزییات کارش را کامل مطالعه کنید. او شروع به خرید و فروش لباس های قدیمی در سایت ebay کرد و به مبلغ بالایی از سود رسید و توانست حدود 200 کارمند برای خود استخدام نماید.

مطلب پیشنهادی : با شناخت پر فروش ترین محصولات، فروشگاه اینترنتی باز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید