روش های پیش بینی فروش

روش های پیش بینی فروش! پیش بینی فروش، فرایند تعیین میزان فروش آینده شما خواهد بود و عنصر اصلی هر برنامه کاری است ، که در صورت شروع سرمایه گذاری یا ایجاد تغییرات اساسی در یک تجارت موجود ، باید آن را تهیه کنید. پیش بینی دقیق فروش به شما کمک می کند تا به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک تصمیم های بهتر و آگاهانه تری بگیرید.

صاحبان مشاغل برای برآورد فروش می توانند به ارقام سالهای قبل مراجعه کنند. آنها باید انتظارات رشد فروش را در نظر بگیرند. با این حال ، برای صاحبان مشاغل جدید کوچک ، استفاده از پیش بینی فروش نیاز به مطالعه صنعت ، تدوین پروفایل مصرف کننده و فروش دارد.

پیش بینی فروش برای مشاغل مستقر

پیش بینی خود را در مورد تاریخچه خود انجام دهید ، که از خلاصه حسابداری شما بر اساس خط فروش حاصل می شود. این امر بیشتر فرضیه ها را از این روند خارج می کند ، و دقیقاً آنچه را که تجارت شما در مشتریان ، واحدها و فروش به دست آورده است را نشان می دهد.

براساس گرایش به ماه و ماه به سال و سال به سال ، استراتژی ها و تاکتیک های خود را بر هم بزنید. چند مشتری دیگر جذب خواهید کرد و چند بار آنها را خریداری می کنند؟ تأثیر سرمایه گذاری چه خواهد بود؟ چند واحد دیگر به فروش می رسانید؟ استراتژی قیمت گذاری شما به جلو پیش می رود؟

نکات پیش بینی فروش

صاحبان مشاغل کوچک غالباً پیش بینی های فروش خود را بیش از حد تخمین می زنند و یا آن را دست کم می گیرند ، بنابراین سه پیش بینی فروش مختلف داشته باشید:

یکی به عنوان بهترین سناریو ، دیگری به عنوان یک سناریوی بدترین حالت و سومی که در حال انجام است.

روش های پیش بینی فروش

پیش بینی هایی که می توانند بر پیش بینی فروش شما تأثیر بگذارند:

بی ثباتی پرسنل

شرایط اقتصادی

تغییرات در رقبا

تغییرات در محصول

متودهای رایج در پیش بینی فروش

مرحله ی فرصت

بیشتر بخوانید: چرا رقبا فروشگاه های خود را در کنار یکدیگر باز می کنند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید