در خانه پول پارو کنید. 5 ایده پولساز برای مادران

برقراری تعادل بین کار و نیازهای کودکان می تواند برای والدین چالش برانگیز باشد. یک کار از راه دور با یک برنامه انعطاف پذیر، راه حل عالی برای کسانی است که می خواهند با بچه ها باقی بمانند و همزمان پولی کسب کنند.

در این جا لیستی از بهترین شغل ها برای مادران آورده شده است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و مشغول به کار شوید:

1.متخصص رسانه های اجتماعی

اگر هر روزحداقل یک ساعت زمان برای کار کردن دارید و در مهارت های ارتباطی عالی هستید پس مشغول به کار شوید. متخصص رسانه های اجتماعی مسئول ارائه محتوای مربوطه و ارزیابی اطلاعات newsfeed است . صنعت و کسب و کار ممکن است با توجه به تجربه یا منافع قبلی شما انتخاب شود. یک کاندید باید یک کاربر اعتماد کننده به شبکه های اجتماعی باشد و بداند چگونه می تواند فعالیت حساب را مدیریت کند و حضور آنلاین را حفظ کند. یک اتصال پایدار و سریع اینترنت نیز ضروری است.

2.معلم آنلاین

در صورتی که زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را بلد هستید می توانید به صورت آنلاین به دیگران یاد دهید و درامدی را برای خود داشته باشید. تدریس یک تجربه بسیار شیرینی است. در صورتی که مدرکی در این زمینه دارید شانس شما را بیشتر می کند.

3.کارمند از راه دور

بسیاری از شرکت ها به دنبال متخصصان منابع انسانی برای کار از راه دور هستند. این کار نیاز به چند ساعت در روز دارد. مسئولیت ها ممکن است شامل ارسال آگهی های شغلی، حفظ پایگاه اطلاعات استخدام، برنامه ریزی مصاحبه ها و برنامه ریزی رویدادهای شرکت باشد. این یک کار عالی برای فردی با مهارت های سازمانی عالی و ارتباطی است. برخی از شرکتها ممکن است نیاز به تجربه قبلی استخدام داشته باشند.

4.دستیار وارد کننده اطلاعات

مادرانی که به جزئیات و برنامه ریزی خوب توجه می کنند، ممکن است خود را به عنوان دستیار وارد کننده اطلاعات امتحان کنند. این کار نیاز به آموزش خاص یا مهارت ندارد. یک کاندیدا باید برای ورود به داده ها در پایگاه داده آماده شود، یک برنامه ریز روزانه را ایجاد کند، پست ها را مرتب کند و ایمیل ها را مرتب کند. این وظایف مشترک اداره را می توان از خانه انجام داد. فرد باید یک کاربر کامپیوتر مطمئن باشد. اگر تجربه کار در دفتر داشته باشید، مطمئنا فرصت استخدام را افزایش خواهید داد.

5.مشاور مشتری در خانه

این کار از راه دور نیاز به پاسخ دادن به تماس های دریافتی از مشتریان و دادن کمک به آنها در رزرو یا خرید محصولات دارد. مهارت در خدمات مشتری به شدت کمک می کند. این کار اغلب به صنایع مسافرتی و رزرو بلیط و یا سفرها مرتبط است. هدفون با میکروفون و اینترنت سریع برای کار ضروری است. یک کاندیدا باید مهارتهای گفتاری عالی داشته باشد. اگر به یک موقعیت علاقه مند هستید، اطمینان حاصل کنید که شما مکانی آرام برای دریافت تماس ها دارید و با سر و صدا متوقف نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید