خداحافظی جذاب بیت کوین ده هزار دلاری !

با بررسی بازار کریپتو در روز های گذشته و تحلیل درخواست های جدید مدرن ترین بازار سرمایه گذاری جهان . بیت کوین با سرعت زیادی مرز قیمت ده هزار دلاری را رد کرده و به عقیده کارشناسان احتمالا این آخرین دیدار ارز دیجیتال آقای ساتوشی با قیمت ده هزار دلاریست !

در لحظه نوشتن این مطلب بیت کوین با عبور از قیمت ۱۱۸۰۰ دلاری با درصد رشد ۷ درصدی به روز های اوج خودش در یک ماه گذشته باز هم نزدیک میشه!

دقت کنید تحلیل های آماری و نموداری خبر از سیگنال های شدید خرید در این لحظه میدن و احتمالا افت قیمتی تا چند روز نداشته باشیم .

تحلیل قیمت بیت کوین

اما بهترین واکنش برای سود و سرمایه گذاری در این حالت چیست ؟!

خریدار ارز دیجیتال باشیم یا بیت کوین های انباشه شده خودمان را در کیف پول های مجازی سریعا بفروشیم؟!

با لمس قیمت ۹۶۰۰ دلاری بیت کوین در تاریخ ۲۶ جولای . بیت کوین دومین سقوط و احتمالا اخرین بریک خودش رو سپری کرد

پیش بینی ها برای سعود قیمت تا سقف قبلی ۱۲۸۰۰ دلاری خیلی دور از ذهن بنظر نمیرسه!

اما در صورتی که خط حمایت ۱۲۸۰۰ دلاری در دو روز آینده با این حجم از تقاضا ی خرید زده شود باید منتظر قیمت ۱۴ یا ۱۶ هزار دلاری بیت کوین در اواسط ماه اگوست باشیم!

در کل بدون در نظر گرفتن حاشیه های ارزی چند روز اخیر بازار سرمایه انتظار رشد قیمت بیت کوین توسط اکثر کارشناسان در چند روز آینده داده شده و سیگنال شدید خرید بهترین راهکار برای شماست!

در نهایت با تحلیل داده های آماری ۲۴ ساعت گذشته احتمالا تغییر ناگهانی قیمت در چند ساعت آینده وجود ندارد و خیزش آرام بیت کوین در یک روز آینده نماد خوبی برای خرید میتونه باشه !

 

توجه کنید !

دقت داشته باشید ارایه سیگنال ها و تحلیل ها به معنای پیش بینی قطعی هیچ اتفاقی نیست و بدون تحقیق و بررسی اقدام به هیچ خرید یا فروشی نکنید!
مسلما وب سایت پراوش در برابر تصمیمات شما هیچ مسولیتی نداشته و پیش بینی ها صرفا بر اساس امار و احتمالات و نظر کارشناسان بین المللی است .

بیت کوین در مرز ۱۲ هزار دلار بار دیگر نظر همه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید