حرفه ای تیزر تبلیغاتی بسازید!

حرفه ای تیزر تبلیغاتی بسازید! شاید با خود فکر کنید که ساخت تیزر تبلیغاتی کار سختی نیست و می توانید با ضبط یک کلیپ ویدیویی کوتاه و گذاشتن موسیقی یا ادیت و تدوین کردن آن یک خروجی مطلوب بگیرید. ولی همیشهموفقیت صد در صدی در آنها نیست .

بسیاری از مشاغل کوچک نمی توانند از پس هزینه های ساخت کلیپ تبلیغاتی شرکتهای بزرگ بربیایند و بودجه کافی ندارند. اما چگونه این کار را انجام دهند؟ پس در این مقاله با ما با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی همراه باشید.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

با بهره گیری از تکنیک ها و روش های مختلف می توان تیزرهایی را تولید و طراحی کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند . تیزر های تبلیغاتی شامل این سه مرحله می باشند:

  • پیش از تولید
  • تولید
  • پس از تولید

همچنین از جمله اقداماتی که در تولید یک تیزر انجام می‌شود می‌توان به تهیه سناریو یا فیلمنامه، انتخاب بازیگران، فیلم برداری، صداگذاری، تدوین و غیره اشاره کرد .

پیش از تولید ویدیو و فیلم برداری باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

اگر قصد کار کردن با بازیگران و کارگردان را دارید بهتر است یک تهیه‌کننده استخدام کنید. این کار را می توانید خودتان انجام دهید ولی بعضی اوقات بهتر است که از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید.

در صورتی که در تیزر تبلیغاتی خود میخواهید از بازیگران استفاده کنید از بازیگران مناسبی بهره بگیرید .

لوکیشن مناسبی را برای فیلمبرداری در نظر بگیرید ! و در صورتی که قصد فیلمبرداری در منزل را دارید همه هزینه‌های جانبی شامل نورپردازی و تهیه پرده های مناسب و غیره را در نظر بگیرید. حتی اگر قصد فیلمبرداری در خارج از منزل را و استودیو خود را دارید حتماً مجوزهای لازم را تهیه کنید .

حرفه ای تیزر تبلیغاتی بسازید!

چه مواردی را پس از تولید باید در نظر بگیرید.

داشتن یک ادیتور بسیار حرفه ای حائز اهمیت است . در واقع این فرد مسئول جان بخشی به آن ایده و تبدیل آن به یک تیزر تبلیغاتی است . علاوه بر آن گوینده مناسبی را انتخاب کنید . شاید با خود فکر کنید که انتخاب موسیقی بسیار آسان است و هر موسیقی را می توانید روی تیزر تبلیغاتی خود بگذارید. ولی اینطور نیست. تهیه یک موسیقی هزینه دارد و به این معنی نیست که هر موسیقی مناسبی را می توانید روی ویدیو خود بگذارید .

برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی موفق تر به این نکات توجه کنید .

ایده خلاقانه داشته باشید!

لوگوی محصول را بر روی تیزر خود بگذارید! اطمینان حاصل کنید که لوگو، شناسه اینترنتی، شماره تماس و هر اطلاعات دیگری را که لازم است ببیننده آن را ببیند حداقل برای مدت زمان کوتاهی روی صفحه نمایش گذاشته می‌شود .

به جای محصول بر مخاطب تمرکز کنید.

ویدیو خود را هر جایی که می خواهید در فضای مجازی به اشتراک بگذارید ! مانند فیس بوک ،اینستاگرام، گروه ها و کانال های تلگرامی، سایتهای مختلف، واتساپ و هر مکان دیگری که می‌توان تبلیغات تان را ارائه بدهید.

از اینفلوئنسر ها بهره ببرید. با کمی هزینه با آنها قرار داد ببندید تا تیزرتان را در صفحه شان قرار بدهند و تعداد بیشتری تبلیغات شما را ببینند.

ازشمارش معکوس استفاده کنید.  قابلیت تقریبا جدیدی که اینستاگرام هم در استوری هایش از آن استفاده کرده است! و می توانید از آن بهره ببرید.  که هیجان رونمایی از محصول را بالا می برد و مانند یک یاد آور عمل می کند و مخاطب را از زمان دقیق آگاه می کند.

از فرمت های مختلف بهره ببرید. درست است که معمول ترین نوع تیزر تبلیغاتی در قالب ویدیو است !اما تیزر انواع دیگری مانند عکس و ایمیل و … نیز می تواند باشد. قطعا مخاطب با دیدن چند مدل تیزر مختلف کنجکاو تر می شود تا اینکه همه جا فقط یک ویدیوی مشابه را ببینید.

ارزشمندترین دارایی ما برند ماست هر کدام از ما مدیر عامل شرکتی به نام “خود” هستیم . و هر کدام صاحب یک برند شخصی هستیم . بیشتر افراد برای خلق و نگهداری برند شخصی شان برنامه ریزی درستی ندارند . معمولاً تصویری که این افراد در ذهن مخاطب خود ساخته اند با تصویر مطلوب فاصله بسیار زیادی دارد. پراوش با داشتن دوره‌های مختلف برندینگ، بازاریابی و کسب و کار به فعالان حوزه کسب و کار کمک می کند تا برند شخصی خود را به مطلوب ترین و موثرترین حالت ایجاد کند .
ساخت تیزر تبلیغاتی خود را به تیم حرفه ای پراوش بسپارید.
در بازار کسب و کار شهر و کشور نفر چندم هستید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید