تعداد لایک و فالور را در صفحه اینستاگرام کسب و کارتان افزایش دهید.

تعداد لایک و فالور را در صفحه اینستاگرام کسب و کارتان افزایش دهید. امروزه اینستاگرام از بزرگترین شبکه های اجتماعی است که رشد چشمگیری در پیشرفت و توسعه کسب و کار را ایفا می‌کند . اما چگونه باید کاربران بیشتری را جذب کنیم تا کسب و کارمان گسترش پیدا کند؟ در اینجاست که تولید محتوا ارزشمند می شود .

تولید محتوا در اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام

در واقع تولید محتوا در اینستاگرام همان گذاشتن ویدیو عکس صوت و متن است که باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که کاربران را به صفحه شما علاقه‌مند کند و سبب گسترش کسب و کارتان گردد . با توجه به اینکه امروزه توجه بزرگترین سرمایه هر کسب و کار و هر فردیست احتمالاً عبارت تولید محتوا و بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی را زیاد می شنوید. به خصوص در اینستاگرام.

چرا تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ

افراد این روزها بیشترین زمان خود را در اینستاگرام می گذارند و باید به این نکته توجه کرد که چه محتوایی برای آنها جذاب است. کاملا واضح است که هر چقدر محتوای یک صفحه حرفه ای تر و جذاب تر باشد فالوورها بیشتری را هم دارد . اگر واقعاً می‌خواهید که مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید باید خدمات و محصولات خود را به شکل ایده‌آلی معرفی کنید و روش های کارآمدی را برای این کار در نظر بگیرید.

در ادامه با روش ها و ایده های تولید محتوا در اینستاگرام بیشتر آشنا می شوید .

از انواع مختلف محتوا استفاده کنید.

 همه موارد ویدیو و عکس، گیف و پست‌های اسلایدی و انتشار یک فایل صوتی کوتاه، را کنار هم داشته باشید تا برای مخاطب تازه و خلاق باقی بمانید.

برای جذب بیشتر مخاطب حتما از هشتگ استفاده کنید.

 بهترین هشتگ‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را به کار بگیرید. ولی این را هم در نظر بگیرید که نباید در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی کنید.

کپشن های منحصر به فرد بنویسید.

فراموش نکنید که باید به کپشن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. چون مخاطب‌های شما علاوه بر خود پست، به کپشن هم نگاه می‌کنند. سعی کنید در کپشن بنویسید که پست شما درباره چه موضوعی است. از هشتگ های مرتبط هم غافل نشوید.

ارسال پست ها در زمان مناسب

به عنوان مثال بهترین زمان طی تحقیقات شنبه ها از ساعت 8 تا 9 می باشد. اما باید مخاطب هدف خود را هم در نظر بگیرید.

به عنوان مثال اگر بیشتر فالووهای شما زنان خانه‌دارهستند احتمالا انتشار پست در صبح بهترباشد. اگر بیشتر آنها کارمندان هستند احتمالا باید زمان استراحت آن‌ها را برای انتشار محتوا انتخاب کنید. در نهایت سعی کنید با آزمون و خطا بازه زمانی طلایی خود را پیدا کنید.

 مسابقات جالب و هیجان برانگیزی راه بیاندازید.

برگزاری مسابقه همیشه هیجان انگیز است. مسابقه، حس رقابت را تحریک می‌کند. می‌توانید مسابقه را به سادگی با یک گذاشتن کامنت، یا کمی سخت‌تر با پرسیدن یک چیستان، برگزار کنید.

فراموش نکنید که جایزه‌ای برای مسابقه بگذارید و در دادن آن به دست برنده، خوش قول باشید!

 استوری های جذاب در اینستاگرام از پشت صحنه های کار یا زندگی تان منتشر کنید.

بد نیست که مخاطبان شما هر از گاهی به جز محتواهای گرافیکی و از قبل آماده، چهره‌ انسانی برند شما را نیز ببینند. گاهی نیز نشان بدهید کارکنان شما در چه وضعیتی هستند و در لحظه عمل کنید. این کار تاثیر زیادی بر حس همدلی مخاطبان با شما دارد.

 افراد با تخصص مشابه خودتان و یا اینفلونسرهای حوزه کاری خودتان را حتما فالو کنید.

 همکاری با اینفلوئنسرهای با تعداد بالای فالوور، می‌تواند این فرصت را برای شما ایجاد کند تا فالورهای پیج خود را افزایش دهید. و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریع‌تر رشد کنید.

و نهایتا:

 ویدئوهای جذاب و به یاد ماندنی در اینستاگرام منتشر کنید.

تصاویر بنری Banner Images یا پازلی منتشر کنید.

از یک فیلتر یا تم خاص برای عکس های اینستاگرام تان استفاده کنید.

از تصاویر با سایز مناسب استفاده کنید.

تعداد لایک و فالور را در صفحه اینستاگرام کسب و کارتان افزایش دهید.

تولید محتوای اینستاگرام در پراوش

تولید محتوای پیج اینستاگرام

اگر به دنبال تولید محتوای قدرتمند، اصولی و اثرگذار در اینستاگرام هستید، پراوش می‌تواند با استفاده از یک تیم جوان، پرانرژی و متخصص، این کار را مبتنی بر سلیقه روز جامعه به شما ارائه بدهد. تولید محتوای اینستاگرام با استفاده از به روز ترین و جذاب‌ترین مطالب ممکن در پراوش صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

پر بازدیدترین ها

ویدیو های پراوش

هشتگ ها

سبد خرید