تاثیر انکار ناپذیر تحقیقات بازار در موفقیت کسب و کار

تاثیر انکار ناپذیر تحقیقات بازار در موفقیت کسب و کار! تحقیقات تبلیغاتی انجام می شود تا مشخص شود کدام تبلیغات در مخاطبان شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

درباره تحقیقات تبلیغاتی بیشتر بدانید.

تحقیقات تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات بخشی از برنامه بازاریابی شما است که از پیام های غیر شخصی استفاده می کند. این پیام ها برای دستیابی به گروه بزرگی از مشتریان و فروش محصولات یا خدمات شما طراحی شده اند.

مانند همه انواع بازاریابی ، تبلیغات شما اگر مبتنی بر تحقیقات با کیفیت بالا باشد ، بیشترین موفقیت را خواهد داشت.

تحقیقات تبلیغاتی چگونه کار می کند؟

بیشتر تحقیقات تبلیغاتی به یکی از دو روش انجام می شود.

تحقیقات داخلی:

بسیاری از برندها تحقیقات داخلی را انجام می دهند. پس از خرید یا پیگیری تعاملات خدمات با مشتری ، می توانید از مشتری بخواهید ایمیل یا نظرسنجی وب را پر کنند یا به سوالات پاسخ دهند. که می تواند اطلاعاتی راجع به نحوه قرارگیری محصول یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد و همچنین اینکه آیا تبلیغاتی محصول شما را مورد توجه قرار داده است ، فراهم کند. این نوع تحقیق همچنین می تواند اطلاعاتی در مورد رضایت مشتری ارائه دهد.

تحقیقات شخص ثالث:

شرکت های تحقیقاتی منابع لازم برای انجام تحقیقات گسترده را دارند. علاوه بر نظرسنجی ها ، آنها ممکن است گروهی از مشتریان را برای گروه های متمرکز جمع کنند ، به دیگران تبلیغات نشان دهند ، از آنها سوال کنند تا تعیین کنند که این تبلیغات چه تاثیری داشته است یا اینکه شرکت کنندگان پس از قرار گرفتن در معرض یک تبلیغ ، چه چیزی را جستجو می کنند.

اینکه شما تحقیق خود را در خانه انجام می دهید یا با یک شرکت شخص ثالث کار می کنید ، به بودجه ، اندازه کسب و کار و اطلاعاتی که می خواهید یاد بگیرید بستگی دارد.

هنگامی که نتایج تحقیقات تبلیغاتی خود را بدست آوردید ، می تواند به شما کمک کند:

  • روشهای تبلیغاتی خود را اصلاح کنید
  • رسانه تبلیغاتی موثرتری انتخاب کنید
  • پیام های بازاریابی را بسازید که طنین انداز موثرتری در مشتریان شما باشد.

همچنین می تواند به شما بگوید که بودجه تبلیغاتی خود را در کجا و چگونه هزینه کنید تا بهترین بازده سرمایه خود را بدست آورید.

تاثیر انکار ناپذیر تحقیقات بازار در موفقیت کسب و کار

طرح تبلیغاتی شما طرحی است که به طور خلاصه این موارد را شرح می دهد:

مشتری های شما چه کسانی هستند.
رسانه های تبلیغاتی که برای دستیابی به آنها استفاده خواهید کرد.
هرگونه بودجه و محدودیت زمانی
پیام بازاریابی شما
معیارهای موفقیت

انواع تحقیقات تبلیغاتی

تحقیقات مربوط به تبلیغات باید به گونه ای طراحی شود که به شما بگوید برنامه تبلیغاتی شما تا چه اندازه در جذب و ترغیب مشتری موثر است.

این تحقیق صرف نظر از اینکه از چه شکلی از تبلیغات استفاده می کنید ، از جمله چاپ ، تلویزیون ، رادیو و دیجیتال ، مفید است. تحقیقات تبلیغاتی می تواند بر روی مناطق مختلف فرایند تبلیغات متمرکز شود ، از جمله:

بازار هدف

ممکن است لازم باشد قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در مورد عادت ها و ترجیحات مشتریان هدف خود تحقیق کنید. این به شما کمک می کند مشتریان شما چه کسانی هستند ، چه مشکلاتی دارند ، به دنبال چه مزایایی هستند و چه نوع پیام رسانی برای آنها طنین انداز می شود.

حتی اگر مدتی در تجارت بوده اید ، تحقیق در مورد بازار هدف می تواند مفید باشد اگر:

در حال راه اندازی یک محصول خدماتی هستید که مشتریان جدیدی را به خود جلب می کند.
در حال گسترش بازار خود هستید.
تبلیغات شما چندان با بازار هدف شما سازگار نیست.

پاسخ به تبلیغات

درک اینکه چگونه افراد واقعی در جمعیت شناختی مورد نظر شما به تبلیغات پاسخ می دهند ، می تواند به شما در ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قوی و موثر کمک کند. در این نوع تحقیق ، به مشتریان تبلیغات مختلفی نشان داده می شود و از آنها می پرسند که درباره محصولات ارائه شده چه نظری دارند ، آیا خرید آنها را در نظر دارند یا خیر و اینکه چقدر محصول را پس از دیدن تبلیغ درک می کنند.

با نمایش تبلیغات رقبا به مشتریان هدف خود ، می توانید قبل از شروع کارزاری ، در مورد پاسخ مشتری به تبلیغات تحقیق کنید! این به شما کمک می کند پاسخ آنها را نسبت به تبلیغات درک کرده و موقعیت خود را در بازار برجسته کنید.

نتایج و موفقیت

برای سنجش موفقیت هر کمپین تبلیغاتی از تحقیق استفاده کنید. درک تأثیر تبلیغات بر میزان فروش ، درک مشتری و همچنین بازده سرمایه گذاری آن ، می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات قویتری را بسازید! و از پول خود استفاده موثرتری کنید. همچنین می توانید از آن برای مقایسه تبلیغات در رسانه ها یا بازارهای مختلف استفاده کنید. که می تواند به شرکت شما کمک کند تا بفهمد آیا لازم است استراتژی تبلیغاتی خود را اصلاح کند یا خیر!

تحقیقات تبلیغاتی در مورد موفقیت یک کمپین زمانی بسیار موثر است که آن کمپین معیارهای روشنی برای موفقیت و همچنین راهی برای ردیابی پاسخ مشتری داشته باشد ، مانند کدهای سفارش بی نظیر ، کوپن ها یا لینک های وب.

تحقیقات تبلیغاتی که به خوبی طراحی شده باشد ، فقط بر استراتژی تبلیغات شما تأثیر نخواهد گذاشت. بلکه مولفه دیگری از ترکیب بازاریابی شما ، هدف نهایی افزایش فروش و رشد تجارت شماست.

چرا تبلیغ؟! آیا هزینه برای تبلیغات در کسب و کار شما لازم است؟!
تبلیغات صرفا ارتباطی به داشتن مشتری یا رونق کسب و کار نداره! تبلیغات جریان دائمی تمامی برند ها، فروشگاه ها و کسب و کار های موفق است! و جز جدایی ناپذیر کسب و کار شما برای شناسایی بیشتر ، ایجاد حس اعتماد ، یاداوری خرید به مشتریان و برگشت مشتریان قدیمی به سمت شماست ! پس هزینه در تبلیغات برای شما یک نوع سرمایه گذاریست!
پراوش دقیق ترین پکیج را معرفی و اجرا خواهد کرد!
پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب پکیج و تصمیم گیری بر روی دکمه مشاوره کلیک کرده و یک مرحله مشاوره رایگان تبلیغاتی با کارشناسان تخصصی تبلیغات پراوش دریافت کنید
.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید