بهترین فضاهای همکاری 2020

بهترین فضاهای همکاری 2020! بسیاری از موسیقیدانان ، هنرمندان ، نویسندگان ، فعالان اجتماعی ، شیکاگو را خانه می نامند. این شهر دارای روحیه کارآفرینی محکمی است ، از خلاق ترین افراد را در اختیار دارد که بسیاری از آنها ساکن در مراکز کاری به نام فضاهای همکار هستند. این محیط های کار مدرن طی یک دهه گذشته روند جالبی داشته و زمینه های کار حرفه ای و شبکه سازی در خارج از خانه ها ، کافی شاپ ها و تنظیمات دفتر سنتی را فراهم می کند. مترجمان آزاد و مبتدیان می توانند از فضاهای همکار در تمام شهر لذت ببرند.

هنگامی که به دنبال یک منطقه کاری در شیکاگو هستید ، بودجه ، صنعت خاص و شرایط مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. با مقایسه هزینه های ماهانه در نیویورک سیتی و سانفرانسیسکو ، نرخ فضاهای همکار شیکاگو نسبتاً مقرون به صرفه است ، اگرچه بسیاری از آنها به مشاغل خاص اختصاص می یابند. وقتی فهمیدید که چه شبکه حرفه ای می خواهید ، درباره امکانات مورد نیاز خود فکر کنید. قهوه رایگان و اینترنت در بیشتر مکان ها ارائه می شوند. در ادامه بهترین فضاها آورده شده است:

بهترین حالت کلی: محدوده رایگان

با قیمت های مقرون به صرفه و یک مجموعه زیبا و دنج ، فضای آزاد Wicker Park یک فضای عالی برای فریلنسرها است. اعضا می توانند از صندلی های ارگونومیک و میزهای بزرگ ، فضای جلسات ، غرفه های تلفن خصوصی ، قهوه ، اینترنت و چاپ رنگی استفاده کنند. یک تراس در فضای باز و آشپزخانه عالی نیز وجود دارد.

قیمت گذاری از 50 دلار در ماه برای مشترکین مجازی ، که آدرس پستی فیزیکی دریافت می کنند ، به رویدادها و دو ساعت رزرو اتاق کنفرانس در هر ماه دعوت می شود. کارگران نیمه وقت هر ماه برای بازدیدهای محدود و همچنین دسترسی به برنامه نویسی آموزشی و رویدادهای شبکه ، چاپ و اینترنت ، دارای دریافت های انعطاف پذیر هستند. جامع ترین بسته ، ماهانه 285 دلار است که در آن شما علاوه بر دسترسی به Free Range ، کلیه امکانات ذکر شده در بالا را دریافت خواهید کرد.

بهترین برای فناوری: 1871

پس از سالی که آتش سوزی بزرگ شیکاگو رخ داد نامیده شد، سال 1871 به عنوان یکی از قطب های اصلی فناوری در شیکاگو عمل می کند و 120،000 فوت مربع را در Merchandise Mart اشغال می کند. این یک فضای همکار و همچنین یک مجموعه استارتاپ فنی است که 400 کسب و کار را در خود جای داده است.

در فضای فراوان و پر نور آن ، شبکه ای از استارتاپ ها و کارآفرینان در صنعت فناوری را پیدا خواهید کرد. سال 1871 طیف وسیعی از نیازهای مختلف فضایی را برای شرکتهای در حال رشد ارائه می دهد ، خواه شما سریع شروع کنید یا شتاب بگیرید. رویدادهایی وجود دارد که برای کارآفرینان دیجیتال استفاده شده است ، مانند گفتگو با بلندگوهای سطح بالا. برنامه نویسی در سال 1871 بطور منظم شامل کلاسهای عمیق در مورد طراحی و فناوری است که برای دستیابی به مهارتهای جدید حرفه ای در عصر دیجیتال عالی است.

قیمت ها متفاوت است طراحان و توسعه دهندگان مستقل ماهانه 300 دلار هزینه پرداخت می کنند. میزهای اشتراکی با قیمت 350 دلار در هر ماه شروع می شود در حالی که کالاهای رزرو شده ماهانه 500 دلار هزینه دارند. میزهایی که اعضا می توانند از آن لذت ببرند ایستاده و میز تردمیل ، اینترنت پر سرعت ، دسترسی به چاپگر ، اتاق کنفرانس و فضای رویداد ، اجاره قفل ، استودیوی پادکست ، اتاقهای سالمندان ، خدمات لباسشویی و نوشیدنی و میان وعده هستند.

بهترین فضاهای همکاری 2020

بهترین برای متخصصان رسانه: 2112

2112 که در استودیوی Fort Knox واقع در یک ساختمان 160،000 فوت مربع واقع شده است ، 2112 یکی از بهترین فضاها برای همکاری در حرفه های موسیقی و فیلم است. این امر تأکید شدیدی بر جامعه در صنعت خلاق می گذارد. فضای کار بدون رزرو 250 دلار در ماه است در حالی که یک میز رزرو شده 375 دلار در هر ماه است.

مزایای اعضا شامل برنامه نویسی آموزشی ،مربی ، رزرو اتاق ، میز دائمی و دسترسی به اینترنت می باشد. همچنین قهوه ، آب و میان وعده های رایگان وجود دارد. اگر به برنامه نویسی آموزشی ، مربیگری و رویدادهای شبکه بدون اجاره فضایی علاقه دارید ، می توانید هزینه ماهیانه بسیار کمتری از 70 دلار بپردازید. فضای همکار درست در مجاورت محله Portage Park واقع شده است ، که در نزدیکی 90/94 بین ایالتی و چندین خط حمل و نقل عمومی است.

بهترین برای دوستداران سالن بدنسازی: بروکلین بولدرز

اگر به داشتن سلامتی حین انجام کار اهمیت می دهید ، شعبه بروکلین بولدرز شیکاگو ، واقع در West Loop ، نقطه ای برای شماست. البته این در بروکلین سرچشمه گرفته اما در طی سالیان متمادی مکانهایی را در شیکاگو و بوستون گشود. این هتل که به عنوان یک سالن ورزشی کوهنوردی با Wi-Fi طراحی شده است ، اکنون فضای کافی برای بلند کردن وزنه ها و شروع فعالیت شما دارد.

با امکانات 25000 فوت مربعی ، فضای همکار تجهیزات ورزشی بدنسازی را با محل کار تلفیق می کند. به عنوان مثال ، میزهای ایستاده در بالا ، میله های کشویی هستند. امکانات آن شامل وای فای رایگان ، اتاق ، دوش ، و فضای مخصوص پاپ آپ و رویدادها است. برخی از ورزشهایی که اعضا به آنها دسترسی دارند شامل تخته سنگی ، اتومبیلرانی و طناب زنی است. با 125 دلار در ماه برای یک فضای کاری و عضویت در سالن بدنسازی ، بروکلین بولدرز قیمت بسیار خوبی را ارائه می دهد.

بهترین فضاهای همکاری 2020

بهترین راحتی: LifeWorking

LifeWorking که در حومه شمالی شیکاگو واقع شده است ، نام خود را در تأسیسات و رسالت خود ادغام می کند ، و بر تعادل کار و زندگی تأکید می کند. امکانات استاندارد آن شامل قهوه و اینترنت است. این هتل همچنین دارای خدماتی از جمله خدمات خشکشویی ، حمل بسته ، دوچرخه و تحویل غذا است.

شما با قیمتی که سایر فضاهای همکار ارائه می دهند ، نمی توانید به دفتر 24/7 دسترسی داشته باشید. هزینه های آن در محدوده گران تر قرار دارد ، از هزینه ماهانه 199 دلار برای دسترسی یک روزه در هفته. یک دفتر مجازی تقریباً نیمی از قیمت آن را دارد و به شما امکان دسترسی به آدرس دفتر و دریافت نامه و بسته ها را می دهد. با استفاده از این بسته ، یک ماه اجاره اتاق کنفرانس یک روزه و یک ساعته دریافت می کنید. اعضای پریمیوم ساعات بیشتری برای اجاره اتاق ملاقات ، خدمات چاپ و دسترسی به مناطقی از قبیل میزهای کشویی و فضای استراحت ، به علاوه کافه دریافت می کنند. قیمت های پایین تر انگیزه ای برای به حداکثر رساندن بهره وری در فضای اداری و جدا کردن خانه از محل کار است.

بیشتر بخوانید: فضاهای همکاری مشترک می تواند برای کارآفرینان ایده آل باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید