برنامه نویس شو و پول پارو کن!

برنامه نویس شو و پول پارو کن! اگر سری به لیست های برترین و پر درآمد ترین شغل های دنیا زده باشید، قطعا با موضوع برنامه نویسی به عنوان رده اول درآمد زا ترین شغل ها مواجه خواهید شد. هر چند این گزارش بیشتر جهانیه و در ایران چنان که باید، صد در صد هنوز تحقق نیافته اما به جرات می تونیم بگیم که یه برنامه نویس خوب و حرفه ای در ایران خودمون هم می تونه در آمد زایی عالی داشته باشه.

به خاطر همین خیلی از افرادی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شن یا علاقه به کار کردن با کامپیوتر دارند، معمولا تلاش می کنن تا وارد گروه برنامه نویس ها شوند و درآمد خودشون رو از اون رقم بزنن.

می تونیم بگیم برنامه نویسی یکی از شغل هاییه که امروزه خیلی درآمد داره.یکی از کارهایی که می تونید بکنید اینه که برنامه نویسی اندروید یاد بگیرید و پول دربیارید. توانایی هاتون رو بسنجید. اگر به کامپیوتر و برنامه نویسی علاقه دارید پس شروع کنید. از راه های مختلفی می تونید درآمدی برای خودتون داشته باشید. مثلا به صورت فریلنسری کار کنید یا خودتون یه ایده خوبی داشته باشید و پیادش کنید و کسب و کاری رو برای خودتون راه بندازید.

انتخاب شغل برنامه نویسی بر اساس علاقه نه درآمدزایی

همه می دونیم که برنامه نویسی اگر خیلی خوب صورت بگیره، بیشترین پول ها بابت آن داده می شه، اما دقت کنید که ماهیت این شغل به گونه ایه که باید ابتدا با عشق و علاقه وارد آن بشید.

حتی اگر فکر می کنید به این کار علاقه دارید، باید خودتون را در مسیر قرار دهید تا از علاقه خود ممطمئن شوید.

بنابراین این شغل را می بایست ابتدا با دل شروع کنید. اگر صرفا نگاه محاسبه گر درآمدی داشته باشید مطمئنا جا می زنید.

بعضی از افراد به این شغل به عنوان یک کسب و کار صرفا با کلاس نگاه می کنند که البته این دیدگاه هم اشتباهه و باید باز هم علاقه و استعداد خودتون رو بسنجید.

معرفی برنامه نویسی موبایل

در سال های اخیر، حداقل ۶ یا ۷ سال اخیر برنامه نویسی موبایل سیار رواج پیدا کرده. از آن جا که موبایل بیش از پیش در زندگی مردم رسوخ کرده، می شه حدس زد که بهترین زمینه برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی موبایل است.

به تناسب اهمیت این زمینه، تعداد رقبایی هم که در حال آموزش و کار کردن برنامه نویسی موبایل هستند، کم نیستند. فردی که قصد دارد وارد برنامه نویسی موبایل شود، باید به دقت زیاد، شروع به آموزش برنامه نویسی کند و زمینه برنامه نویسی موبایلی را طوری انتخاب کند که از زمان صرف شده اش پشیمان نشود.

برنامه نویسی موبایل به دو دسته عمده تقسیم می شود:

برنامه نویسی اپلیکیشن های اندرویدی

برنامه نویسی اپلیکیشن های ios

در میان این دو باید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

آموزش برنامه نویسی اندروید بهتر است یا ios؟

از آن جا که بیش از ۷۰ درصد از مردم ایران و البته مردم دنیا، اندروید به دست هستند، قانونا عقل و منطق حکم می کند که به برنامه نویسی اندرویدی روی آورید. بدین صورت می توانید جامعه آماری زیادی را تحت پوشش قرار دهید.

البته این بدین معنی نیست که برنامه نویسان ios کسب و کار خوبی ندارند. البته که مخاطبین ios کمترین گروه را نسبت به اندروید تشکیل داده اند و این موجب شده نظر ها به سمت اندروید جلب شود.

روش‌های بازاریابی برای محصولات تولیدی

برای بازاریابی کار خودتان باید اول حوزه‌ای که می‌خواهید در آن به فعالیت بپردازید زا مشخص کنید مثلاً اینکه اگر می‌خواهید به‌عنوان فریلنسر کارکنید می‌توانید در فضای مجازی با انواع و اقسام آگهی‌ها کار موردنظر خودتان را پیدا کنید. یا اگر می‌خواهید به‌عنوان یک فرد استخدام‌شده در یک شرکت کارکنید می‌توانید به شرکت‌های مختلف مراجعه و شرایط کار را ببینید و کار موردنظرتان را در این حوزه انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به‌عنوان یک فرد آموزش‌دهنده در مورد این برنامه‌ها فعالیت کنید هم می‌توانید در فضای مجازی به‌صورت آنلاین افرادی که علاقه‌مند به یادگیری هستند را پیدا کنید و هم به‌صورت حضوری و یا حتی سی‌دی‌های آموزشی از تدریس خودتان بسازید و آن‌ها را به طریق مختلف به فروش برسانید.

بازارهای فروش محصولات

ـ شرکت‌های متخلف برای استخدام یکی از بازارهای کاری شما می‌باشند.

ـ فضای مجازی نیز دومین فضای کاری شما است.

ـ دانشگاه‌ها و قبول انجام پروژه‌های دانشجویی سومین بازار کاری برای شما به‌حساب می‌آید.

ـ می‌توانید با نوشتن برنامه و اپلیکیشن های موبایل و فروش آن‌ها به افرادی که نیاز به برنامه برای شغل خوددارند کسب درآمد کنید.

ـ آموزشگاه‌ها و تدریس در آن‌ها را نیز می‌توان یکی از بازارهای حوزه کاری شما معرفی کرد.

برنامه نویس شو و پول پارو کن!

روش‌های فروش بهتر محصولات

یکی از روش‌های موفق شدن در این شغل پیاده کردن ایده‌های خلاقانه در برنامه‌هایتان است.

از دیگر روش‌های موفقیت بیشتر شما کار کردن روی برندینگ خودتان است، می‌توانید به‌صورت تخصصی وبلاگ نویسی کنید.

معرفی یک اپلیکیشن موفق در کافه بازار

لازم نیست که حتما با یک ایده سختی که پیاده سازی آن دشوار است، شروع کنید. مرسی سافت دارای یک تیم موفق در زمینه ساخت اپلیکیشن با ایده های جالب است. اخیرا اپلیکیشنی تولید کردند که به عنوان اپلیکیشن برگزیده نیز در صفحه اول کافه بازار قرار گرفت.

هدف اپلیکیشن آبنوش، یادآوری به کاربر جهت نوشیدن مقدار کافی آب (هشت لیوان) در طول روز است. تاریخچه‌ی تمام روزهای قبل را می‌توانید به صورت دسته‌بندی شده و همراه با نمودار مشاهده کنید و از کمیت مقدار آب نوشیده شده توسط خود، با خبر شوید.

برای نصب این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

نصب اپلیکیشن آبنوش

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از رشته مهندسی کامپیوتر

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید