با دوستات کسب و کار گروهی راه بنداز و زودتر پیروز شو !

اینکه یک کسب و کار جدید را شروع کنیم به تنهایی چالش برانگیز است.

حال اگر بخواهیم این کسب و کار را با دوستانمان آغاز کنیم چطور؟

یافتن راهکارهای مناسب برای مدیریت امور کسب وکار در عین حفظ رابطه دوستانه و همچنین شناخت سلیقه و تخصص های یکدیگر در موفقیت کسب و کار بسیار مهم است.

به علاوه رابطه دوستانه میان افراد به عنوان شریک تجاری در بلندمدت مزیت های زیادی به همراه دارد.

بهترین راهکار برای اطمینان از توانایی گروه دوستانه تان در حوزه کسب وکار شروع آزمایشی فعالیت در مقیاس کوچک است. بسیاری از افراد فقط با هم رابطه صمیمانه دارند، اما دوستانی با سلیقه مشترک نیستند.

ویژگی هایی هستند که باید به هنگام شراکت با دوستانتان به آن توجه کنید مثل صداقت، پایبندی به اخلاق، پافشاری و انسجام.

داشتن ارزش های مشترک یکی از نکات مهم به هنگام شروع کسب وکار با دوستان است. به عنوان دوست شما تا حد زیادی ارزش های مشترک زیادی دارید، حال اگر شما به عنوان بنیانگذارهای یک برند نسبت به این ارزش های دیدگاه مشترکی نداشته باشید، به زودی اختلاف عمیقی بین تان شکل می گیرد.

به نظر شما چه کسی در شرکت مغز متفکر است؟

چه کسی با مردم ارتباط برقرار می کند؟

شما در طول رابطه دوستانه تان به راحتی از یکدیگر شناخت مشترک کسب می کنید. در نتیجه به هنگام تعیین وظایف دشواری خاصی نخواهید داشت. پیش از هر کاری وظایف را میان یکدیگر تقسیم کنید. به این ترتیب هر فرد مسئولیت اجرای آن وظیفه را برعهده خواهد داشت. به هیچ وجه در محدوده وظایف یکدیگر دخالت نکنید.

درست است که شروع یک کار تازه ریسک بالایی دارد اما اگر همه چیز را به صورت برنامه ریزی شده روی کاغذ پیاده کنیم به موفقیت ما کمک می کند. اهمیت این برنامه را زمانی متوجه می شوید که با شرکای خود با مشکل بر بخورید.

کارآفرینی مشکلاتی دارد، اما مزیت همکاری با دوستان این است که در محل کار می توانیم گفت و گوهای دوستانه داشته باشیم.

راه اندازی یک شرکت با دوست می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های کاری در زندگی باشد؛ اما این تصمیمی است که باید با دقت بسیار گرفته شود. چون افرادی بودند که رابطه دوستانه خیلی خوبی داشته اند اما در پی مشکلات کاری، در روابط دوستانه شان هم به مشکل برخورده اند.

موفقیت گروهی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید