ایده های تجاری اینترنتی که می توانید امروز شروع کنید!

ایده های تجاری اینترنتی که می توانید امروز شروع کنید!

اینترنت نه تنها انجام برخی از انواع مشاغل را آسان تر کرده است بلکه گزینه های جدید تجاری را نیز ایجاد کرده است. در اینجا لیستی از ایده های رایج ، محبوب و بالقوه سودآور در زمینه تجارت اینترنتی آورده شده است.

لطفاً توجه داشته باشید که اگرچه این گزینه ها روش های قابل قبولی برای درآمدزایی هستند ، اما خودکار نیستند. موفقیت ، مانند سایر ایده های مشاغل خانگی ، انتخابی را می طلبد که بتوانید با آن کار ، تحقیق و برنامه ریزی کنید و اجرای برنامه خود را انجام دهید.

طراحی وب

هر شغلی ، چه در درجه اول آنلاین باشد و چه نه ، به یک وب سایت نیاز دارد. در نتیجه نیاز به طراحان وب بسیار زیاد است.

موارد زیادی وجود دارد که به ساختن وب سایت ها ، از دانستن برنامه نویسی یا سیستم عامل های خاص مانند WordPress ، و موارد دیگر می رود. کار به عنوان یک طراح وب مستلزم استعدادهای هنری و همچنین دانش فنی و حس خوب کسب و کار است.

بازاریابی وابسته

تصورات غلط زیادی در مورد زندگی با بازاریابی وابسته وجود دارد. در حالی که این یک گزینه مناسب برای تجارت در منزل است. بازاریابی وابسته مانند هر مشاغل خانگی است؛ نیاز به برنامه و مدیریت مداوم دارد.

بازاریابی وابسته در اصل یک برنامه ارجاع است. مشاغل کمیسیون بازاریاب های وابسته را بر اساس فروش ، کلیک یا هدایایی که توسط شرکت های وابسته به آنها ارسال می شود ، پرداخت می کنند.

برنامه Associates آمازون اولین کسی بود که واقعاً از بازاریابی وابسته برای کمک به فروش کتاب استفاده کرد. نبوغ این نوع سیستم فروش این است که هزینه‌ای برای تجارت ندارد.

می توانید با فروش آنلاین محصولات یا خدمات ، و همچنین از طریق دیگران که به برنامه وابسته مراجعه می کنید ، درآمد کسب کنید.

تقریباً در مورد هر مشاغل خانگی با یک وب سایت می توانید با قرار دادن تبلیغات وابسته در سایت های خود سود کسب کنید ، اما بسیاری نیز وجود دارند که بازاریابی وابسته را به عنوان یک تجارت اینترنتی تمام وقت در اینترنت دنبال می کنند.

انتشارات کتاب / بازاریاب اطلاعات

فروشگاه کتاب

حتی قبل از اینکه آمازون چاپ و فروش کتاب را آسان تر و مقرون به صرفه تر کند ، بسیاری از کارآفرینان آنلاین اقدام به ایجاد و فروش کتاب های الکترونیکی و سایر محصولات اطلاعاتی بصورت آنلاین می کردند.

مردم در حال بلعیدن اطلاعات بصورت آنلاین هستند و اگر بتوانید آن را بصورت آنلاین یا از طریق هر تعداد توزیع کننده بفروشید ، به خوبی عمل کرده اید.

دو روش اساسی برای فروش کتاب و اطلاعات شما وجود دارد. یکی ایجاد کتاب (یا حتی چاپ) و فروش آن از طریق یک خرده فروش کتاب آنلاین مانند آمازون ، بارنز و نوبل ، iBooks و بقیه.

گزینه دیگر ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا یک محصول آموزنده دیگر (دوره ها ، فیلم ها و غیره) و فروش آن از طریق وب سایت خود است. شما حتی می توانید یک برنامه وابسته برای ایجاد یک تیم فروش ایجاد کنید تا آن را در وب سایت های خود تبلیغ کنید.

کتابها و محصولات اطلاعاتی می توانند پایه و اساس یک مشاغل در خود باشند ، اما می توانند یک تجارت را نیز تقویت کنند و یا یک جریان اضافی از درآمد برای یک تجارت موجود ایجاد کنند.

مدیر شبکه های مجازی

فروش در شبکه های اجتماعی

خدمات بازاریابی اینترنتی تقاضای زیادی دارند. و این مسئله نیاز به متخصصان مدیریت رسانه های اجتماعی را بسیار زیاد کرده است.

مدیران رسانه های اجتماعی تبلیغات برند را مدیریت میکنند ، به مشتری خدمات تعریف شده را ارائه میدهند و موارد دیگرمربوط به تبلیغات و بازاریابی محصول را انجام می دهند.

مدیر شبکه اجتماعی بودن نیاز به درک در مورد رسانه های اجتماعی دارد (یعنی اینکه چه پستهایی در هر شبکه بهترین کار را انجام می دهند) ، دانش در مورد نحوه به اشتراک گذاری نام تجاری شرکت با بازار و توانایی تعامل با بازار بدون توهین به بازار یا آسیب رساندن برند شرکت از جمله موارد ضروری است.

دستیار مجازی

دستیار مجازی (VA) همچنان به عنوان کارآفرین بیشتر فعالیت می کند و مشاغل کوچک نیز برای سرمایه گذاری در خارج از کشور به این شغل روی آورده اند.

در حالی که معمولاً دستیاران مجازی به عنوان منشی مستقر در خانه دیده می شوند ، در واقع می توانند کارهای بسیاری از جمله حسابداری ، بازاریابی و موارد دیگر را انجام دهند. دستیاران مجازی می توانند روی یک وظیفه خاص ، مانند حسابداری یا مدیریت وب سایت تمرکز کنند.

چالش شروع کسب و کار دستیاران مجازی جذب مشتری است. سایت های مستقل یا سایت های مایکروسافت همیشه هزینه زیادی نمی گیرند اما می توانند به شما کمک کنند تا در این زمینه تجربه کسب کنید.

سرویس های فریلنسری

تقریباً در مورد هر مهارتی که کسب و کار دیگری به آن احتیاج داشته باشد می تواند به صورت آزاد انجام شود. طراحی وب ، مدیریت رسانه های اجتماعی و دستیار مجازی را می توان به عنوان یک تجارت آزاد تلقی کرد. بنابراین می تواند محتوا و نوشتن ، حسابداری ، طراحی گرافیک ، نشر رومیزی و موارد دیگر را نیز شامل شود.

فواید مالی آزاد این است که شما می توانید مهارت خود را از قبل کسب کرده و آن را به یک تجارت تبدیل کنید. شما می دانید چگونه خدمات را ارائه دهید ، بنابراین تنها چیزی که باید بیاموزید این است که چگونه آن را به بازار عرضه کنید. اگر به مهارت خود معروف هستید ، پیدا کردن مشتری می تواند آسان باشد. می توانید رئیس سابق خود را به مشتری تبدیل کنید ، برای مراجعه به شبکه خود و سایر موارد به شبکه خود دسترسی پیدا کنید. اما اگر مشکل دارید ، سایت های مستقل می توانند منبع خوبی برای شروع فعالیت خود باشند.

ایده های تجاری اینترنتی که می توانید امروز شروع کنید!

بیشتر بخوانید: چگونه از وبلاگ غذایی خود پول دربیاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید