انواع تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات در اینستاگرام! در هر کسب و کاری یکی از مسائل مهمی‌ که برای همه فروشندگان کالا و یا ارائه دهنگان خدمات مهم است، تبلیغات است. این روزها بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات، اینستاگرام است. و طرفداران زیادی نیز دارد. تبلیغ‌های مختلفی اعم از کسب‌وکار و معرفی برندها و کالاها در این شبکه اجتماعی انجام می‌پذیرد. در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید، افراد در اینستاگرام پول پارو می‌کنند. پس به تبلیغات در اینستاگرام ایمان بیاورید و آن را شروع کنید. برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن برای آن باید خیلی هوشمند باشید.

چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم تا باعث افزایش فالوور شود و مشتری‌ها سراغمان بیایند؟

تبلیغات در اینستاگرام

در اینستاگرام همه مدل‌های تبلیغاتی مفید هستند و به کار می‌آیند. اما کدام یکی بیشتر به کار شما می‌آید؟ و کدام یکی با بودجه شما جور درمی‌آید؟

مثلا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که توسط خود کمپانی اینستاگرام انجام می‌شود در ایران به سختی انجام می‌شود و هزینه آن هم بالاست.

برای بیزنس‌های بزرگ، تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که توسط افراد معروف یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود، بیشتر است و هزینه‌آن هم برای یک کسب و کار تازه پا گرفته زیاد است. ممکن است از آن دسته افرادی باشید که تازه کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در این شرایط ذخیره کردن حتی مقدار کمی پول برای شما حیاتی است.

شما می‌توانید تبلیغات خود را از روش‌های مختلفی انجام دهید که شاید تبلیغات از طریق صفحات پربازدید، رایج‌ترین آن‌ها باشد. در ادامه هر مورد را بررسی می‌کنم.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها

می توانید تبلیغات خود را از طریق اینفلوئنسرهایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، قرار دهید. در این روش،  تبلیغات معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با فرد اینفلوئنسر یکی باشد.

اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

اینفلوئنسر در اصطلاح شخصی است که توانسته فالوورهای زیادی را جذب کند و در یک زمینه خاص مثل تست غذا، ساخت ویدیوهای کمدی، خیاطی، آرایشی، آموزش آشپزی و … فعالیت می‌کند. اینفلوئنسرها، به‌واسطه فعالیتی که دارند توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشته‌اند.

تبلیغات از طریق صفحات پربازدید اینستاگرام

که از رایج‌ترین شکل تبلیغات اینستاگرامی است، افراد و کسب و کارها، تبلیغات خود را از طریق صفحات پربازدید و دارای فالوور نسبتاً زیاد، نمایش می‌دهند. صفحات زیادی هستند که تعداد فالوورهای‌شان بالاست. اگر فالوورهای آن‌ها فیک یا جعلی نباشند، این صفحات گزینه مناسبی برای تبلیغات می باشند.

در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند، صاحبان این پیج‌ها، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار می‌دهند.

تبلیغات از طریق سلبریتی‌ها

مهم‌ترین نوع اینفلوئنسر سلبریتی‌ها محسوب می‌شوند که درواقع از طریق دیگری غیر از اینستاگرام معروف شده‌اند.مثلاً بازیگران،ورزشکارها،خواننده‌ها و…. . تبلیغات از طریق سلبریتی‌ها نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، اما به‌دلیل هزینه بالا، بیشتر، شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ، تبلیغات خود را در این صفحات قرار می‌دهند و می‌توان گفت روش معمولی برای تبلیغات در اینستاگرام نیست.

تبلیغات اسپانسری

این روش پیشنهاد شرکت اینستاگرام است. ازجمله مزایای اصلی این روش، هدف‌گیری صحیح و با برنامه محسوب می‌شود که مخاطبان را بر اساس سن،منطقه،رفتار و علایقشان مورد هدف قرار می‌دهد. که باید حساب خود را شارژ ‌کنید و اینستاگرام در ازای آن، پست شما را برای افراد بیشتری نمایش می‌دهد. در حال حاضر برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم بودن‌مان استفاده از این نوع تبلیغ، غیرفعال است، اما هستند شرکت‌هایی که به‌صورت واسطه این‌کار را انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید