آنچه قبل از برندسازی باید بدانید

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و دنبال راه حلی برای بیشتر شناخته شدن کسب و کارتان میگردید با ما همراه باشید تا واقعیت هایی را درباره برندسازی برای شما بگوییم.

برای شروع باید به یک سوال پاسخ دهید، کسب و کار شما نیازی به برند سازی دارد یا نه؟

این یک باور غلط است که بین عموم مردم جا افتاده است. هیچ الزامی وجود ندارد که بعد گذشت چندین ماه که کسب و کار شما رونق گرفت، اقدام به برند سازی کنید. فکر کردن و حل مشکلات و پرورش ایده های جدید میتواند گزینه ی بهتری برای رسیدن به تغییرات و موفقیت کسب و کارتان باشد.

برای مثال یک شرکت تولید کننده ی نوشیدنی برای مدتی تمرکز نحوه بازاریابی خود را روی تیپ شخصیت‌های استوار طراحی کرد. این شرکت در تبلیغات خود از تصاویر کوه‌نوردی های سخت استفاده می کرد. اما بعد مدتی اثربخشی خودش رو از دست داد و مجدد دست به برندسازی زد. این بار تمرکز شرکت روی جوان‌هایی بود که به ماجراجویی و کارهای هیجان انگیز علاقه داشتند، هویت بصری شرکت تغییر پیدا کرد و تبدیل به یکی از بزرگترین حامیان مسابقات ورزشی شد.

متوجه شدید که ساخت برند با تکونولوژی هایی که در اختیار داریم کار سختی نیست.

برای جذب تعداد مخاطبین بیشتر تغییر، هویت بصری فقط شروع کار است.

تولیدمحتوای مربوط باید داستان برند شما را تعریف کند. از پست های وبلاگی گرفته تا ویدیو، پادکست و هر چیز مربوطی که کسب و کار شما را با پیغام جدیدش معرفی کند.

در هنگام برندسازی جدید یادتان باشد به گونه ای تغییرات را ایجاد نکنید که مشتری های قدیمی را از دست بدهید. قبل از اینکه شروع به تغییر کنید، مطمئن شوید که طرفدارهای قبلی و واقعی تان نسبت به این تغییرات چه احساسی دارند؟

شما قرار است از برند سازی برای رسیدن به پول استفاده کنید. اکثر افراد این موضوع را فراموش میکنند. پس اگر هر یک از بخش‌های برنامه بازاریابی کسب و کار شما منجر به تولید ثروت بیشتر برایتان نمی شود، سریعاً دوباره به آن‌ها فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید