چگونه یک فریلنسر موفق باشیم؟

چگونه یک فریلنسر موفق باشیم؟! فریلنسینگ می تواند این فرصت را به شما بدهد که تمام وقت در خانه کار کنید یا منبع درآمد اضافی داشته باشید! فریلنسینگ با داشتن مشاغل شخصی متفاوت است. زیرا شما معمولاً به جای محصولات در حال ارائه خدمات هستید و اغلب افراد دیگری را استخدام نمی کنید تا برای شما کار کنند.هزینه های اولیه شروع به کار شما ممکن است بسته به رشته ای که می خواهید کمتر باشد.

چگونه یک فریلنسر موفق باشیم؟

مستقل در زمینه تخصص

کسب درامد در منزل

اگر می خواهید به صورت فریلنسری کار کنید ، باید زمینه ای را انتخاب کنید که به شما امکان استفاده از مجموعه مهارت های خود را بدهد. به عنوان مثال ، اگر در بخش روابط عمومی شغل خود کار می کنید ، می توانید یک مشاور روابط عمومی شوید یا برای شرکت های کوچکتر که بخش روابط عمومی خود را ندارند ، اطلاعیه مطبوعاتی بنویسید. اگر در صنعت فیلم یا تلویزیون کار می کنید ، می توانید برای آن کار کنید. یک معلم می تواند به عنوان مربی فریلنسر باشد. زمینه ها و فرصت های متنوعی وجود دارد که می توانید به عنوان یک فریلنسر انجام دهید. به رشته خود نگاه کنید تا ببینید آیا راهی برای دور کاری در کاری که قبلاً با آن آشنا هستید وجود دارد یا خیر.

تبلیغات

پس از شروع کار ، باید تبلیغ کنید. ممکن است بخواهید کار خود را لفظی شروع کنید و برای کارهای آزاد که در سایت های مختلف آنلاین می بینید اقدام کنید. چندین صنعت برای شروع کار با یک تماس داخلی درگیر می شوند! و ممکن است مدتی طول بکشد تا کار شما به نقطه خوبی برسد! فریلنسرهای موفق کسانی هستند که قادر به فروش خود هستند. بسته به نوع کار خود ، باید سازمان های آنلاین را پیدا کنید که در آن می توانید خدمات خود را تبلیغ کنید. شما می توانید یک نمونه کارها بصورت آنلاین تنظیم کنید یا کارهای خود را نشان دهید و به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. بسیاری از فریلنسرها در درجه اول با مشتریانی که بصورت آنلاین ملاقات می کنند کار خواهند کرد.

یک سیستم حسابداری تنظیم کنید

پس از شروع کار ، شما باید یک سیستم حسابداری ایجاد کنید که فاکتورهای شما را تنظیم کند. باید هزینه های خود را پیگیری کنید. باید یک سیستم راه اندازی کنید تا بتوانید درآمد نامنظم خود را مدیریت کنید. این به معنای پس انداز برای ماه های کم درامدتر و ایجاد یک برنامه مالی جامع است تا بتوانید همچنان به اهداف مالی خود برسید.  باید با دقت بودجه را اختصاص دهید و تا حد امکان پس انداز کنید.

از خود محافظت کنید

در آخر ،بیمه یا موارد دیگری را که ممکن است برای محافظت از خود نیاز داشته باشید، در نظر بگیرید.گاهی نیاز به خرید پروانه کسب دارید. شما باید مطمئن شوید که تحت پوشش هستید قوانین محلی خود را بررسی کنید. شما به عنوان یک فریلنسر باید وقت بگذارید و به نیازهای طولانی مدت خود رسیدگی کنید! اگر این کار را تمام وقت انجام می دهید ، باید برای بازنشستگی ، بیمه درمانی و همه پیامدهای مالیاتی برنامه ریزی کنید! ممکن است بخواهید با حسابدار خود صحبت کنید تا برای موفقیت مالی خود به مرور زمان برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه فريلنسر نويسنده كار مي كند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید